loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 406 1395/08/25 نظرات (0)

دیدار شواین اشتایگر با مربی شیکاگو فایر در منچستر

ممکن است کاپیتان سابق ژرمن ها راهی MLS بشود.

 باستین شواین اشتایگر که در حال سپری کردن دورانی سخت در منچستر است و در ترکیب مورینیو جایی ندارد در حال حاضر در حال مذاکره با باشگاه شیکاگو فایر است و ممکن است در آینده نزدیک راهی آمریکا بشود.

به گزارش گاردین شواین اشتایگر در فصل جاری از سوی مورینیو فرصتی برای بازی کردن به دست نیاورده است. او روز جمعه در شهر منچستر با ولکو پائونویچ سرمربی تیم فوتبال شیکاگو فایر دیدار و مذاکرده کرده است. به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود شواین اشتایگر نیز راضی به انتقال به آمریکا باشد. این در حالی است که پائونویچ علاقه مند است تا کار انتقال شواین اشتایگر به شیکاگو پیش از شروع پیش فصل MLS در اواخر ژانویه انجام شود.

با این حال شواین اشتایگر در خصوص شرایط خود گفت:

من در حال تمرین هستم تا آمادگی خودم را برای زمانی که به من نیاز است حفظ کنم. من هر روز به طور مرتب تمرین می کنم. امیدوارم شانسی به من داده شود. نمی دانم این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر. من در 32 سالگی همچنان احساس می کنم آماده هستم و می خواهم بازی کنم و جام های بیشتری ببرم. ما سال پیش FA CUP را بردیم که یکی از اهداف من بود. امیدوارم در لیگ برتر نیز بتوانم بازی کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 6,446
  • بازدید کلی : 14,231,145