loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 37 1394/11/06 نظرات (0)

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است با عینک های جدیدش شبیه قاتل های سریالی شده است.‏

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، لیورپول این هفته در دیداری دراماتیک موفق شد با نتیجه 5-4 نوریچ را ‏شکست بدهد. در این دیدار گل های پنجم قرمزها در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به ثمر رسید و در ‏خوشحالی بعد از این گل، برخورد دست کریستین بنتکه به صورت کلوپ، باعث شکسته شدن عینک او ‏شد.‏
سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی امروزش پیش از دیدار فردا در نیمه نهایی جام اتحادیه، ‏با عینک جدیدی حضور پیدا کرد که خودش معتقد است او را شبیه به قاتل های سریالی کرده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" این عینک ها نو نیستند؛ عینک دوم من است و من با آنها شبیه قاتل های سریالی ‏می شوم. ‏
نمی خواهم از بنتکه بخواهم یک عینک جدید برایم بخرد. تقصیر خودم بود و هیچ وقت در زندگی ام، ‏کسی تاوان اشتباهاتی که خودم مرتکب شده ام را نداده است."‏

 

neymar بازدید : 49 1394/11/06 نظرات (0)

بایرن به دلیل شوک حاصل از مصدومیت بواتنگ تصمیم گرفته برای جانشینی او مدافعی را از لالیگا به خدمت بگیرد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، به نظر می‌رسد اشکوردان مصطفی در سطر نخست لیست خرید بایرن مونیخ قرار دارد. این بازیکن قرار است جای خالی مدافع بسیار کلیدی باواریایی‌ها یعنی جروم بواتنگ به به تازگی دچار مصدومیت شدیدی شده است و تا ماه‌ها قادر به حضور در میادین نخواهد بود را پر کند. 
مجله "کیکر" نوشت مصدومیت بواتنگ از دو ناحیه است و حال در غیاب او بایرن تنها سه جایگزین در اختیار دارد: هولگر باداشتوبر، خاوی مارتینز و مهدی بن‌عطیه که آخری هم هنوز آسیب‌دیدگی‌اش را پشت سر نگذاشته است. از همینرو سران بایرن قصد دارند تا فرصت نقل و انتقالات زمستانی از دست نرفته ، شانس خود را در جذب مصطفی از والنسیا اسپانیا بیازمایند. 
این درحالی است که این لژیونر آلمانی به دلیل حضور در چمپیونزلیگ با پیراهن والنسیا، درصورت ترانسفر اجازه بازی در این تورنمنت برای تیم جدیدش را نخواهد داشت. گفتنی است ارزش مصطفی در نقل و انتقالات 50 میلیون یورو برآورده شده است.
neymar بازدید : 59 1394/11/06 نظرات (0)

هافبک هلندی بایرن مونیخ در تلاش است تا مجددا به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، آرین روبن در جریان پیروزی 2-1 بایرن مونیخ مقابل هامبورگ تنها 10 دقیقه فرصت پیدا کرد تا برای تیمش بازی کند. او این مسئله را در پروسه بازگشتش مفید نمی داند اما معقتد است که باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارد.
روبن پیرامون همین مسئله گفت:" پیشرفت خوبی داشته ام اما نیاز به پیدا کردن ریتم خود دارم. باید بیشتر بازی کنم و مقابل هامبورگ تنها 10 دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کردم.
البته که دوست دارم بیشتر بازی کنم اما در این رابطه به تصمیم سرمربی احترام می گذارم. من دو هفته به طور کامل در تمرینات تیم حضور نداشتم و طبیعی است که به فرصت بیشتری احتیاج داشته باشم."
روبن در ادامه پیرامون جدال حساس تیمش مقابل یوونتوس نیز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است:" ما باید کار کنیم و به روند رو به رشد خود ادامه دهیم. بازی مقابل یوونتوس از آنچه که تصور می کنیم، نزدیک تر است به همین علت باید سعی کنیم تا در همه بازی های خود به آمادگی کامل برسیم."
neymar بازدید : 60 1394/11/06 نظرات (0)

بیل گیتس، موسس کمپانی مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا، امروز در باشگاه اورتون حضور پیدا کرد.


به گزارش "اسپرت انلاین"، بیل گیتس که برای فعالیت های خیریه به انگلیس سفر کرده، از این فرصت استفاده کرد و در باشگاه اورتون حضور پیدا کرد.




 

neymar بازدید : 37 1394/11/06 نظرات (0)

ستاره های باتجربه نیویورک سیتی کم‌کم خود را برای فصل جدید MLS آماده می کنند.


 

به گزارش "اسپرت انلاین"، داوید ویا، فرانک لمپارد و آندره آ پیرلو که فصل گذشته اولین فصل حضورشان در لیگ برتر را سپری کردند، با حضور در تمرینات پیش فصل نیویورک سیتی، برای فصل جدید آماده می شوند. ویا با انتشار این عکس در اینستاگرام، نوشت:" در راه تمرینات!"


neymar بازدید : 52 1394/10/30 نظرات (0)

به نظر می رسد برخلاف کوین دی بروین، ستاره بلژیکی این فصل منچسترسیتی، فابین دلف، دیگر خرید تابستان سیتی، چندان اهل شلوغ کاری و شیطنت نباشد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، در گردهمایی که میان بازیکنان منچسترسیتی به مناسبت سال قریب الوقوع جدید چینی برگزار شده بود، اتفاق عجیبی میان کوین دی بروین و فابین دلف رخ داد که این مراسم را تحت تاثیر قرار داد.
کوین دی بروین در شرایطی که در حال ضبط یک ویدئو از همین گردهمایی بود و از فرهنگ چینی و مسائل مربوط به آن سخن می گفت، ناگهان به سوی فابین دلف برگشت و با حالتی عجیب فریاد کنان گفت:" چیزی بگو، در حال ضبط یک ویدئو هستم."
فابین دلف علی رغم این حرکت عجیب و غریب  به زدن لبخند بسنده کرد و پاسخی به دی بروین نداد.
neymar بازدید : 54 1394/10/30 نظرات (0)

نایب رئیس باشگاه بایرن به شایعاتی که اسپانیایی‌ها درمورد تاثیر آنها بر ماجرای محرومیت رئال منتشر کرده‌اند، واکنش نشان داد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، افکار عمومی اسپانیا قاطعانه بایرن را متهم می‌کنند که از طریق ارائه نکاتی به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در محروم شدن رئال مادرید از فعالیت در بازار نقل و انتقالات کمک کرده است. آرتور فرانسسک خیمنو ،ژورنالیست روزنامه "اسپورت" هم نوشت:" مسئولان بایرن مونیخ شروع‌کننده این ماجرا بودند و چنین پرونده‌ای را به جریان انداختند."
این سرزنش‌ها موجب شد کارل هاینس رومینیگه ،نایب رئیس بایرن، به واکنش وادار شود. او در دفاع از باشگاهش گفت:" بایرن مونیخ در این داستان ابدا نقشی ایفا نمی‌کند. این شایعه دروغ است و همه می‌دانند بین بایرن و رئال مادرید روابط بسیار خوبی برقرار است."
گفتنی است رئالی‌ها به دلیل آنکه در هشت مورد از 39 مورد ترانسفرهایی که بین سال‌های 2005 تا 2014 انجام داده‌اند از مقررات مربوط به جذب بازیکنان جوان تخطی کرده‌اند، به محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات تابستان و زمستان آتی محکوم شده‌اند.

 

neymar بازدید : 72 1394/10/30 نظرات (0)

هافبک برزیلی منچستریونایتد از وضعیت خود در این تیم زیر نظر فان خال ناراضی است.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، آندرس پریرا هافبک با استعداد برزیلی منچستریونایتد نتوانسته زیر نظر فان خال فرصت کافی برای حضور در ترکیب اصلی تیم را داشته باشد. پریرا به همین علت معتقد است که در صورت تغییر نکردن شرایط، باید یونایتد را برای کسب فرصت های بیشتر ترک کند.
پریرا پیرامون همین مسئله گفت:" من بازیکن یونایتد هستم اما در رسانه ها می خوانم که باشگاه هایی برای به خدمت گرفتن من ابراز علاقه می کنند. وظیفه من این است که تمام تلاش خود را برای کسب فرصت های بیشتر انجام دهم و این منچستریونایتد است که درباره آِینده ام تصمیم گیری خواهد کرد.
برای اینکه جایی در ترکیب تیم ملی برزیل داشته باشم، نیاز دارم تا در منچستر بیشتر بازی کنم. فان خال همواره با من صحبت می کند تا تلاش خود را بیشتر کنم من نیز کاملا متمرکز هستم و سعی می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم."
پریرا در ادامه تاکید کرد که از عدم بازی برای یونایتد ناراحت است:" طبیعی است که گاهی ناامید  شوم با این حال سرمربی همواره با من در این مورد صحبت می کند."

 

neymar بازدید : 43 1394/10/30 نظرات (0)

دروازه بان منچستریونایتد از اهمیت مهار استثنایی ضربه ایستگاهی خوان ماتا در سال 2012 صحبت کرده است.

 

 

به گزارش " اسپرت انلاین"، داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد می گوید که در سال 2012 از دوران حضورش در انگلیس ناامید شده بود و قصد داشته تا مجددا به اسپانیا بازگردد. با این حال دیدار منچستریونایتد مقابل چلسی در همان سال توانسته نظر او را عوض کند.
دخیا در کفت و گو با AVTX Sports گفت:" زمان هایی بود که احساس می کردم باید به اسپانیا بازگردم. حضور در کشوری جدید با آب و هوا و زبانی متفاوت کار را برای من سخت کرده بود. با این حال من برای جایگاه خود جنگیدم و توانستم شرایط را بهبود بخشم.
مهار ضربه ایستگاهی خوان ماتا در بازی مقابل چلسی نقطه کلیدی برای من بود. با مهار آن توپ متوجه شدم که تبدیل به بازیکن بهتری برای یونایتد شده ام. اوضاع پس از آن بازی برای من تغییر کرد."
neymar بازدید : 61 1394/10/30 نظرات (0)

تئو والکات، ستاره انگلیسی آرسنال، امروز دهمین سال پیوستنش به آرسنال را جشن گرفت.


 

به گزارش "اسپرت انلاین"، او که در سال 2006 از ساوتهمپتون به آرسنال پیوست، از نظر بسیاری می توانست به تیری آنری بعدی توپچی ها تبدیل شود اما مصدومیت های متعدد باعث شد تا او نتواند هرگز به آن جایگاه برسد. او با انتشار عکسی از اولین روز حضورش در باشگاه آرسنال در کنار آرسن ونگر، نوشت:" از همه شما بازیکنان، مربیان و هواداران، که در زمان حضور من در آرسنال از منن حمایت کردید، تشکر می کنم. من نمی توان از شما به اندازه کافی تشکر کنم."





باشگاه آرسنال هم با انتشار عکسی از والکات، از هواداران این باشگاه خواسته بهترین لحظه حضور او در این باشگاه در این 10 سال را انتخاب کنند.


تعداد صفحات : 215

درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 6,420
  • بازدید کلی : 14,231,119