loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 53 1394/03/07 نظرات (0)

خداحافظی گابریل با پرسپولیسی‌ها

فرناندو گابریل که در نیم فصل به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و اتفاقا عملکرد خوبی در این تیم داشت با هواداران تیمش خداحافظی کرد.


 

هافبک برزیلی و خوش‌فکر پرسپولیسی‌ها که به دلیل مصدومیت موفق نشد در دو دیدار حساس برابر الهلال سرخ‌پوشان را همراهی کند در نهایت از این تیم جدا شد. فرناندو گابریل که موفق شده بود انتظارات هواداران تیمش را برآورده کند در پیامی از همه آنها تشکر و در ادامه جدایی‌اش را اعلام کرد:

« از همه هواداران پرسپولیس تشکر می کنم.پس از 4 ماه حضور در باشگاه بزرگ پرسپولیس فقط باید از هواداران تشکر کنم که من را از حضور در تهران شادمان کردند. امروز راهی برزیل می شوم.مدیر برنامه های من،فلاویانو و مهدی فراهانی،در روزهای آینده درباره وضعیتم با باشگاه پرسپولیس صحبت خواهند کرد.این یک خداحافظی کوچک است و امیدوارم خیلی زود دوباره شما را ببینم.شما هواداران پرسپولیس را دوست دارم.شما بهترین هستید و همیشه در قلب من می مانید.»

گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ علاقه‌ای به بازی فرناندو گابریل نداشته و همین مساله باعث شده تا او قید ادامه همکاری با پرسپولیس را بزند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 209
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 505
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,595
  • بازدید ماه : 2,595
  • بازدید سال : 8,984
  • بازدید کلی : 14,233,683