loading...
رئال نیوز
آروین بازدید : 54 1394/06/02 نظرات (0)
رافا بنیتز بعد از تساویِ تیمش در هفته‌یِ اول مقابل اسپورتینگ خیخون اعلام کرد به آینده خوش‌بین است، اما لحنِ او خبر از حسی دیگر می‌داد


درموت کوریگان

 

همانطور که انتظار می‌رفت رئال 90 دقیقه حاکمِ بازی بود، اما دفاعِ منظم و مستحکمِ خیخون، تیمی با مشکلاتِ مالیِ بسیار که در تابستان تنها 3 بازیکنِ قرضی به اسکوداش اضافه کرده، مقابلِ کهکشانی‌ها مقاومت کرد. در این بازی هم مثلِ پیش‌فصل گرت بیل در پستِ شماره‌یِ 10 بازی می‌کرد و خسه مهاجمِ مرکزی بود و رونالدو در بالِ چپِ همیشگی‌اش قرار داشت. این سیستم برایِ بالا بردنِ سرعت و حرکتِ تیم طراحی شده بود، اما بیشتر با خودش سردرگمی به همراه داشت (نمونه‌یِ بارزش وقتی بود که شوت بیل به پشتِ رونالدو خورد). آمادنِ خامس رودریگز و متئو کوواچیچ از رویِ نیمکت هم تغییری در سرنوشت بازی نداد. بعد از بازی رسانه‌هایِ اسپانیا خیلی سریع به این نکته اشاره کردند که رئالِ بنیتز در 5 بازی از 9 بازیِ خودش (با در نظر گرفتنِ بازی‌هایِ دوستانه) موفق به گل زدن نشده است. استفاده از این مهره‌یِ تهاجمی کنارِ هم کارِ ساده‌ای نیست، اما یک تساویِ صفر-صفر در روزِ اولِ لا لیگا شک و تردید درباره‌یِ بنیتز را بیش از گذشته می‌کند.

از سویِ دیگر با اینکه بارسلونا بازیِ اول را مقابلِ بیلبائو 1-0 برد، اما با مصدومیتِ دنی آلوس و سرخیو بوسکتس، تازه مشخص می‌شود که محرومیتِ استفاده از بازیکنانِ جدید تا ژانویه‌یِ 2016 چه تاثیرِ مخربی می‌تواند بر تیمِ انریکه داشته باشد. این مشکل با بردنِ سه‌گانه تا حدی فراموش شده بود که بارتومیو انتخابات را از لاپورتا برد و رفتنِ ژاوی و پدرو هم چندان مهم به نظر نرسید. اما وقتی در بازی مقابلِ بیلبائو سرخی روبرتو و رافینیایِ جوان در پستِ دفاعِ راست و بالِ چپ بازی کردند، نامتعادل بودنِ اسکوادِ بارسلونا به خوبی به چشم آمد. تک گلِ لوئیس سوارز در نهایت باعثِ پیروزیِ بارسلونا شد و پنالتیِ از دست رفته‌یِ مسی را جبران کرد. اما محرومیتِ پیکه و مصدومیتِ آلوس و بوسکتس و بیماریِ نیمار به انریکه نشان داد که حتی با اضافه شدنِ آردا توران و الکس ویدال در ژانویه، تیمش باز هم نیاز به بازسازی دارد.

آروین بازدید : 46 1394/06/02 نظرات (0)

تساوی بدون گل رئال مادرید در بازی اول فصل جدید لالیگا مقابل اسپورتینگ خیخون و از سوی دیگر برد بارسلونا قابل اتلتیک بیلبائو باعث شد هواداران بارسا شب خوبی را پشت سر بگذارند و از ناکامی حریف خوشحال باشند. بارسایی ها در شبکه های اجتماعی به سراغ رونالدو رفتند و با این تصویر او را سوژه خود قرار داده اند. تصویر رونالدو و متن «بدون پنالتی از جشن خبری نیست» انتقاد همیشگی عده ای از هواداران متعصب بارسایی که آمار گلهای به ثمر رسیده با پنالتی توسط رونالدو را زیر سئوال می برند، تکرار می کند. البته لیونل مسی هم در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو گل نزد و یک پنالتی را هم از دست داد هرچند که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

آروین بازدید : 46 1394/06/02 نظرات (0)
رحمانی شب گذشته در اینستاگرامش وعده داد جواب منتقدان را با بازی های خوب می دهد

احمد عبدالله زاده و بختیار رحمانی دوبازیکن سرباز تراکتورسازی که ظرف روزهای گذشته از سوی برخی افراد با ناملایمتی هایی مواجه شده اند، در تمرین دیروز صحبت هایی را به صورت خصوصی با هم انجام دادند.رحمانی شب گذشته در اینستاگرامش وعده داد جواب منتقدان را با بازی های خوب می دهد. البته با روندی که در پیش است به نظر می‌رسد تونی به این بازیکن اعتقادی ندارد و با حساسیت‌هایی هم که در میان هواداران پیش آمده احتمال بازی رسیدن به او کمتر شده است.

آروین بازدید : 53 1394/06/02 نظرات (0)

سه بازیکن مصدوم تراکتورسازی، تا سه هفته نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند. مصدومیت شجاع خلیل‌زاده بهتر شده اما او هنوز فاصله زیادی تا بهبودی کامل دارد. انگشت پای رفیعی هم آسیب دیده و شماره 10 تراکتوری‌ها مجبور شده پایش را گچ بگیرد. مصدومیت سامان نریمان‌جهان، دیگر دردسر تونی بود که باعث شد او در دوران غیبت سروش رفیعی، دیگر هافبک خلاق تیمش را هم در اختیار نداشته باشد. تونی خوش شانس بوده که بعد از بازی با استقلال خوزستان،‌ لیگ بخاطر بازی‌های ملی تعطیل می‌شود و بخشی از دوران نقاهت ستارگانش در همین مقطع سپری خواهد شد.

آروین بازدید : 57 1394/06/02 نظرات (0)
تشبیه کفاشیان به برره مساله‌ای است که باعث عصبانیت فدراسیون‌نشینان شده است.

بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مهرداد خانبان به دلیل مطلبی که در صحفه اینستاگرام خود منتشر کرده و به مقامات فدراسیون توهین کرده بود با دو جلسه محرومیت از همراهی تیم ملی روبرو شد. اما مطلب آنالیزور کی‌روش چه بوده که این محرومیت را برای او به همراه داشته؟ تشبیه کفاشیان به برره مساله‌ای است که باعث عصبانیت فدراسیون‌نشینان شده است.

آروین بازدید : 57 1394/06/02 نظرات (0)
یووه و شالکه امروز آخرین مذاکرات درباره انتقال بازیکن جوان به لیگ ایتالیا را انجام می دهند.

امروز برای یولیان دراکسلر، بازیکن شالکه، روز مهمی است و گفته می شود که سران یووه با مدیران تیم آلمانی وارد مذاکره شده اند. بیانکونری با این بازیکن بازی ساز به توافق رسیده است، اما اولین پیشنهادش از سوی باشگاه شالکه رد شده است. اسپرت مدیاست گزارش داده که سران یووه به دنبال شروع مذاکره ای جدید با شالکه هستند  و گفته می شود که شالکه به خاطر پیشنهاد کم یووه عصبانی است. تیم بوندسلیگایی درخواست رقم 24 میلیون یورو را کرده است و یک حالت دیگر هم این بوده که 30 میلیون بگیرد که 15 میلیون آن در مرحله اول و باقی در مرحله بعد باشد. اما یووه پیشنهاد 15 میلیونی داده که البته 9 میلیون هم پاداش در نظر گرفته است. خبرنگار بیلد بعد از بازی شالکه مقابل دارمشتات از دراکسلر پرسید که آیا در تیم می ماند یا نه و پاسخ بازیکن 21 ساله تنها این بود که نمی تواند صحبت کند و باید برای مراسم تولد برادرش برود. اما این روزنامه خبر داده که پاتریک دراکسلر، برادر یولیان، متولد ماه نوامبر است و وقتی به او زنگ زدند، او هم حاضر نشده درباره مذاکرات برادش با یووه چیزی بگوید. 

آروین بازدید : 56 1394/06/02 نظرات (0)

طرفداران اهوازی پرسپولیس، با بنر ویژه‌ای در فرودگاه به استقبال این تیم رفتند. آن‌ها روی بنر بزرگی نوشته بودند «هر کی ازم پرسید پرسپولیست کجای جدوله؟ میگم شیر هر کجای جنگل که باشه مهم نیست مهم اینه که تا ابد سلطان جنگله» پرسپولیسی‌ها در کاغذهای کوچکتر هم روی عبارت «داور ایرانی» خط قرمز کشیده بودند و به نحوه قضاوت در بازی‌های اخیر تیم‌شان اعتراض کردند.

آروین بازدید : 51 1394/06/02 نظرات (0)

چلسی پس از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی، مقابل گربه سیاه خود وست بروم ویچ قرار گرفت. چلسی نسبت به بازی گذشته باسه تغییروارد زمین شد.کورتوا، زوما و پدرو یاران جدید چلسی دراین بازی بودند. با اضافه شدن پدرو سرعت و خلاقیت فردی سیستم تهاجمی چلسی چندین برابر شد. پدرو در اولین دیدار از سری مسابقات لیک برتر انگلیس توانست مرد برتر میدان باشد، نوع حرکت پدرو از راست و هازارد از چپ که تا حدود زیادی به مانند یکدیگربازی می‌کنند خط دفاعی وست بروم را با چالش بزرگی روبرو کرده بود. در سیستم -١-٣-٢-٤ چلسی همواره مثلث‌های سه نفره درکناره ها بوجود می آمد که درتمامی دقایق مورد حمایت فابریگاس قرار می‌گرفت. پدرو،ویلیان و کاستا درراست، هازارد، ویلیان وکاستا درچپ مثلث‌های تهاجمی چلسی بودند که همواره فابریگاس بانزدیک شدن به آنها موجب برتری عددی چلسی می شد. با وجود پدرو ومیل تهاجمی زیاد او ایوانویچ کمتر در حمله شرکت می‌کرد اما آزپلاکوىًتا میل به حمله بیشتری داشت. آزپلاکوىًتا برخلاف ایوانویچ که بیشتر از کناره ها درحمله شرکت می کند جناحین را دراختیارهازارد گذاشته بود وبا تاخیری بجا خود را به پشت محوطه جریمه ودر مرقعیت گلزنی قرار می داد.گل سوم چلسی از بازیسازی خوب فابریگاس و قدرت حفظ توپ کاستاو حضور به موقع آزپلاکوًىًتا بدست آمد. درگل اول ودوم حرکات منحصربفرد پدرو نشان از کیفیت بالای این بازیکن دردنیای فوتبال بود.در دقیقه ٣٣ بازی، پدرو کاملا نشان داد که از مکتب بارسا و گواردیولا است. زمانی که توپ را درمیانه میدان از دست داد بعنوان اولین مدافع عمل کرد ودوباره توپ را بدست آورد. گواردیولا همواره معتقد است بهترین زمان برای بازپس گیری توپ موقعه ای است که یارحریف به زحمت توپ را مال خود کرده ودر این حالت بسیار ضربه پذیر است ومی توانید براحتی اورا تحت فشار قرار دهید و دوباره صاحب توپ شوید. در نوک حمله نوع بازی کاستا درحفظ توپ به منظور خریدن زمان برای اضافه شدن هافبکهای چلسی و بعنوان راس مثلثهای تشکیل شده درزمان حمله اوج کار او بود. سرعت تیمی چلسی از دفاع به حمله واقعا مثالزدنی بود.پدرو و هازارد در کنار کاستا کلیداصلی این تاکتیک بودند. 
بازی زیبا وهیجان انکیز بود، مورینیو در پایان درجواب یکی از خبرنگاران در ارتباط با اخراج تری از او حمایت کرد واعتقاد داشت بدلیل حضور مدافعین کناری درحمله این فضاها بوجود می آید و کندی تری دلیل اخراج اونبود. این بازی یکبار دیگرنشان داد که اصول ابتدایی فوتبال در بالاترین سطح وجنگ‌های یک درمقابل یک در محوطه های کوچک رمز اصلی پیروزی است. نکته ایی که باید درنظر داشت ایجاد بالانس در دیگر مناطقی است که توپ وجود ندارد، چلسی این تاکتیک را به رغم ده نفره شدن بخوبی پیاده کرد و در نهایت نیزپیروز میدان شد.

آروین بازدید : 52 1394/05/27 نظرات (0)

روز گذشته رئال مادرید و اینتر مذاکرات نهایی برای انتقال متیو کواچیچ به پایتخت اسپانیا را انجام دادند.

خبری که توسط La Gazzetta dello Sport منتشر شد و شب گذشته توسط سرمربی اینتر روبرتو مانچینی تأیید شد؛ این انتقال اواخر امشب رسمی خواهد شد. رئال مادرید برای این بازیکن 21 ساله 30 میلیون یورو به اضافه پاداش های متغییر پرداخت خواهد کرد. بنیتز حالا هافبک جایگزینی که برای لوکا مودریچ و تونی کروس درخواست کرده بود را در اختیار دارد.

با اینحال، این انتقال در های خروج را برای آسیر ایارامندی باز می کند، کسی که دو فصل پیش با 39 میلیون یورو به رئال مادرید آمده بود. به نظر می رسد که آینده ایارا در لیگ برتر رقم خواهد خورد.  انتقال کواچیچ همچنین به این معناست که بنیتز در لیست اصلی خود 28 بازیکن دارد، و مقررات تنها اجازه داشتن 25 بازیکن را می دهد - و مربی هنوز هم امیدوار به خرید یک شماره 9. است.

اینتر هنگامی که کواچیچ تنها 18 سال داشت، 11 میلیون یورو برای جذب او به دینامو زاگرب پرداخت. در آن زمان، رسانه های ایتالیایی چنین مبلغی را بیش از اندازه می خواندند. اما سه سال او به باشگاه سود رساند. کواچیچ بعد از زلاتان ایبراهیموویچ که با 67 میلیون یورو راهی بارسلونا شد، و رونالدو نازاریو که با 45 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، سومین بازیکن پر سود تاریخ نراتزوری است. اینتر خواهان به خدمت گرفتن کوئنترائو و ناچو بود که مادریدی اجازه ورود او به این معامله را ندادند و هرگونه مذاکره برای جذب او نباید ربطی به انتقال کواچیچ داشته باشد.

Rai Sport مدعی شده است که قرارداد ملی پوش کروات در سانتیاگو برنابئو 5 ساله خواهد بود و سالانه 3 میلیون یورو به اضافه پاداش ها دریافت خواهد کرد.

آروین بازدید : 51 1394/05/27 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید پس از تمدید قرارداد با این تیم، عنوان کرد که هیچوقت به تیم دیگری فکر نمی‌کرده است.

 

سرخیو راموس که امروز به طور رسمی قرارداد خود با رئال مادرید را با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو تا سال 2020 تمدید کرده است، در مراسمی که باشگاه به همین مناسبت ترتیب داده بود صحبت کرد.

 

مدافع باتعصب رئال مادرید در نشست خبری خود گفت: می‌خواهم از رئیس باشگاه و تمام مادریدی‌هاها تشکر کنم. بخشی از این باشگاه بودن، رؤیایی است که می‌خواهم هرچه بیشتر از آن لذت ببرم. می‌خواهم از همه تشکر کنم؛ از رئیس و برادرم. از برادرم به خاطر حمایت بی قید و شرط و حرفه ای گری اش تشکر می کنم. می خواهم از همه کسانی که کمک کردند تا آرامش خود را حفظ کنم، تشکر کنم. همچنین از مربی و هم تیمی هایم به خاطر احترام و کنار من بودن تشکر می کنم، و هوادارانی که همیشه آنجا بوده‌اند و خواهند بود. خیلی از شما متشکرم. بخشی از این باشگاه بودن و بستن بازوبند کاپیتانی یک امتیاز و یک مسئولیت است که با افتخار زیادی آن را پذیرفته‌ام.

 

او افزود: شرایط این تمدید مدت زمانی زیادی به طول انجامید، اما قلب و فکر من همیشه اینجا بوده است. مشخصاً هیچ وقت در مورد تمدید قراردادم صحبت نکرده ام، به خصوص با توجه به اینکه دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده بود. من به آنچه که رسانه ها می گویند احترام می گذارم، اما اینکه حقیقت دارد یا نه، چیز دیگری است. پول هیچوقت برای من انگیزه نبوده است، بلکه خوشحالی و خانواده به من انگیزه می دهند. هرگز نگفته ام که می خواهم جدا شوم. من خیلی دوست دارم که اینجا بازنشسته شوم و اگر این اتفاق رخ دهد بسیار قدردان رئیس و باشگاه خواهم بود. هدف من کاپیتانی این تیم به صادقانه ترین نحو ممکن است. می خواهم کاپیتان تیمی باشم که فاتح عناوین قهرمانی می شود. آنچه در مورد یک بازیکن گفته می‌شود همیشه در درجه دوم قرار می‌گیرد.

 

راموس ادامه داد: درست است که از برخی چیز های مشخص ناراحت بودم. هرگز نگفتم که می خواهم از رئال مادرید جدا شوم اما نمی توانستم به آن شکل ادامه دهم. می توانید ببینید که مسائل اقتصادی آخرین چیزی است که در موردش صحبت می کنم. وضعیت اقتصادی را من و رئیس در عرض پنج دقیقه حل کردیم. چیزهایی بودند که برای ماندن باید در موردش صحبت می کردیم. خوشحالی من اینجاست، چرا وقت خود را در جای دیگری تلف کنم؟ اگر مسأله فقط در مورد پول بود، من نمی‌ماندم. می‌توانستم در هر جای دیگر درآمد بسیار بیشتری داشته باشم، ملاحظات دیگری وجود داشت. بسیار هیجان زده هستم. من کاملاً برای باشگاهم احترام قائل بودم. رئیس من اینجاست و می داند که من برای تمدید قرارداد و افزایش دستمزد با دفتر او تماس نگرفته ام. زندگی من در دو مرحله تقسیم شده است. دوران کودکی در سویا و زندگی‌ام در رئال مادرید و این برای تصمیم‌گیری من کافی بود. همچنین، مسلماً برای خوشحالی کسانی که نزدیکم بودند. این اولویت من بود.

 

کاپیتان رئال مادرید گفت: من اجازه دادم که این زمان بگذرد چون نمی خواستم به کسی پاسخ دهم. امیدوارم مثل همیشه از من استقبال شود. هیچ ترسی ندارم. من در ورزشگاه هیچوقت چیزی جز عشق احساس نکرده ام. تا زمانی که باشگاه مرا بخواهد، من اولین کسی خواهم بود که می ماند. همه ما به طور مداوم به خاطر عملکردمان قضاوت می شویم اما فقط باید با این موضوع کنار بیایید. من با آن چالش و مسئولیت در اینجا می‌مانم. امیدوارم مردم آن را ببینند. عشقی که از جانب هواداران وجود دارد در ماندن من نقش مهمی داشت. در طول کارنامه حرفه ای ام همه چیزم را برای این باشگاه داده ام و در طول پنج سال آینده نیز همین کار را خواهم کرد. همه ما از توقعات موجود در این باشگاه آگاه هستیم اما برای این مسئولیت که مطمئن شویم همه مادریدی‌ها خوشحالند، آماده هستم.

 

او در پایان درباره کاسیاس گفت: در مورد ایکر چه می توانم بگویم. او دوست فوق‌العاده‌ای است، و یک هم تیمی بزرگ است. او در این باشگاه و در دوستی کاپیتان من بود. رابطه ما منحصر به فرد است و همیشه در تماس هستیم. خداحافظی ها همیشه ناراحت‌کننده‌اند. یک هم تیمی و یک اسطوره ما را ترک کرده است، ما همیشه با هم بودیم، و فکر می کنم چیز های زیادی از همدیگر یاد گرفته‌ایم. من در پروژه جدید بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم اما او با مسئولیت بزرگی مرا رها کرده است و من افتخار می‌کنم که کاپیتانی را قبول کنم و همه چیزم را برای آن خواهم داد.

تعداد صفحات : 38

درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 6,445
  • بازدید کلی : 14,231,144