loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 53 1394/09/15 نظرات (0)

طالب لو: به بازیکنان خارجی بیشتر بها داده می شود

طالب لو: به بازیکنان خارجی بیشتر بها داده می شود؛ هیچکس از نیمکت نشینی راضی نیست
سنگربان تیم استقلال بازی با تراکتور را در تبریز یک بازی سخت و حساس دانست.

 وحید طالب لو دروازه بان تیم استقلال پس از تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

شرایط ما خیلی خوب است و با توجه به نتایجی که گرفته ایم در صدر جدول ایستاده ایم و با توجه به اتفاقاتی که افتاده است، بدون حواشی داریم کار می کنیم و می خواهیم با تمرکز بیشتر به کار فنی ادامه دهیم.

وی در خصوص تعطیلات دوباره لیگ گفت:

در حال حاضر به صورت منظم تمرین می کنیم و می خواهیم از تعطیلات بهترین استفاده را کنیم تا موفق باشیم.

سنگربان استقلال در مورد بازی حساس مقابل تراکتورسازی تاکید کرد:

بازی با تراکتورسازی همیشه بازی سختی بوده چون آنها به خوبی از شرایط میزبانی استفاده می کنند. ما باید همه این مسائل را در نظر بگیریم ولی با تمام قوا به مصاف آنها می رویم تا در جام حذفی و لیگ موفق باشیم. ما پتانسل حداقل آسیایی شدن را داریم.

طالب لو درباره نیمکت نشینی اش بیان کرد:

من خیلی سال ها در استقلال بوده ام و دوره ای بازی کرده ام دوره ای هم نه. من از منصوریان و فکری به عنوان بزرگتر یاد گرفته ام که باید به جوان ها کمک کرد تا آینده را بسازند. من تا زمانی که احساس کنم می توانم به تیم کمک کنم، من تلاش می کنم نظر کادرفنی را جذب کنم تا بتوانم به مردم خدمت کنم و شرمنده آنها نشوم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا قرار است به پرسپولیس برود، اظهار کرد:

من سال های گذشته هم همچین پیشنهاداتی داشته ام ولی چون شرایط خاصی داریم، دوتا بازی هم از نیم فصل هم باقی مانده باید به کار خود تمرکز کنیم. ما کار سختی در نیم فصل دوم داریم و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

سنگربان آبی پوشان در مورد وضعیت تیمش ادامه داد:

ما در مرحله گذر هستیم و با توجه به پوست اندازی ای که داشته ایم، به این مهم دست پیدا کنیم. رقبای قدری داریم و با یک دلی و تلاش بیشتر می توانیم در آینده قهرمان حذفی و لیگ شویم.

طالب لو در واکنش به این سوال که آیا در پی بازپس گفتن جایگاهش در استقلال است گفت:

این جایگاه برای کسی نیست که پس بگیرم. این جایگاه دست خیلی بزرگرتر از ما هم در آن بوده است. هیچ کجا کسی از نیمکت نشینی راضی نیست ولی این دلیل نمی شود کسی انرژی منفی بدهد و برای تیم مشکل ایجاد کند. من این ناراحتی را در تمرین نشان می دهم و تلاش می کنم تا بهتر شوم و با رقابت به خودم و تیم کمک کنم.

وی در پاسخ این سوال که چرا عملکرد چند دروازه بان خارجی لیگ بهتر از روازه بانان داخلی بوده است؟ یادآور شد:

من فکر می کنم این یک آمار است. کلا به بازیکن خارجی بیشتر بها داده می شود. این حمایتی که از آنها می شود باعث می شود تا بهتر عمل کنند. دروازه بان باید آرامش بیشتری داشته باشد. خیلی ها از خود من می پرسند که بیلان تو در یکی دو سال اخیر خوب نبوده است. این وقتی معنی دارد که من ده بازی پشت هم انجام دهم و به همین دلیل صحبت منطقی ای را نمی بینیم. ب نظرم دروازه بانان خارجی آرامش بیشتری دارند و چون زبان را متوجه نمی شوند، اعتراض هواداران را نمی شنوند و این به آرامش آنها کمک می کند.

این مطلب تنها یک آمار است، شما باید سیوهای یک دروازه بان و میزان تحت فشار بودن یک دروازه بان را هم ببینید. این یک آمار عملکردی است نه یک آمار فنی.

دروازه بان استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

اگر آرامشی داریم به دلیل همدلی کارمندان و مدیریت استقلال است. امسال واقعا همدلی را شاهد هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 192
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,850
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,981
  • بازدید ماه : 1,981
  • بازدید سال : 8,370
  • بازدید کلی : 14,233,069