loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 162 1393/12/04 نظرات (0)

فردا در اولین هفته از فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم پرسپولیس ایران و لخویا قطر از گروه اول این بازی ها به قضاوت آقای هویکان کانام کریشان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مکان و زمان بازی

استادیوم آزادی تهران

سه شنبه 1393/12/05 ساعت 18:30

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پرسپولیس

سرخپوشان تهرانی فردا بعد از سه سال غیبت، مجدداً در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس در حالی چالش آسیایی خود را از فردا شروع خواهد کرد که در چند ماه اخیر، نابسامان ترین و پرحاشیه ترین دوران تاریخ خود را پشت سر گذاشته است و هنوز هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. با توجه به نتایج ضعیف در رقابتهای داخلی، می توان گفت لیگ قهرمانان آسیا فرصتی برای اعاده حیثیت پرسپولیس خواهد بود، میدانی که اگرچه سخت تر و دشوار تر از رقابتهای لیگ برتر است، اما حضور موفق در مرحله گروهی آن می تواند از لحاظ روانی کمک شایانی به بهبود یافتن اوضاع و احوال این روزهای تیم سرخپوش پایتخت کند.

حمید درخشان سرمربی سرخپوشان، به علت نتایج ضعیف این تیم در چند وقت اخیر، شدیداً از سوی مدیریت باشگاه، رسانه ها و هواداران تحت فشار است و این احتمال وجود دارد که در صورت ناکامی در دیدار مقابل لخویا از کار برکنار شود تا یکی از دو گزینه مدنظر مدیرعامل این باشگاه به عنوان هدایت کننده جدید پرسپولیس در ادامه رقابتها بر روی نیمکت این تیم بنشیند.

در تیم پرسپولیس به غیر از رضا نوروزی و محمدرضا خانزاده که هر دو مصدوم هستند، بقیه بازیکنان در شرایطی مناسب برای این دیدار حیاتی قرار دارند.

در درون دروازه سوشا مکانی قطعاً دروازه بان شماره یک پرسپولیس خواهد بود، مکانی که در این فصل عملکرد بسیار پر انتقادی داشته است، قطعاً فردا روز سختی را در برابر بازیکنان باتجربه تیم قطری خواهد داشت و باید تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش بکند.

در خط دفاعی، با اضافه شدن محسن بنگر و تشکیل دوباره زوج وی با اومانیا،  تنها تغییر پرسپولیس نسبت به آخرین بازی این تیم در لیگ  را می توان حضور نورمحمدی به جای علی عسگری در سمت چپ دانست، ضمن اینکه بابک حاتمی همچنان در سمت راست بازی خواهد کرد.

در خط میانی، مطابق دو بازی اخیر زوج محمد نوری و احمد نورالهی در هافبک دفاعی خواهند بود و گابریل برزیلی که نشان داده است طراح خوبی در حملات تیمش است، به عنوان هافبک تهاجمی بازی خواهد کرد. در دو طرف خط میانی نیز هادی نوروزی و امید عالیشاه بازی خواهند کرد و بعید به نظر می رسد که پیام صادقیان در این بازی نیز از ابتدا درون ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

بدون شک در حال حاضر خط حمله پرسپولیس بزرگترین مشکل این تیم است، جایی که بازیکنان این تیم در این پست مانند محمد عباس زاده و مهدی طارمی، در کنار تادئو تازه وارد نتوانسته اند در چند بازی گذشته عملکرد مناسبی را از خود نشان بدهند و در گلزنی ناکام بوده اند. با توجه به سخت تر بودن بازی ها در لیگ قهرمانان و قدرتمند تر بودن حریفان در این رقابتها، پرسپولیس نیاز دارد که بتواند از معدود فرصتهای گلزنی خود به نحو احسن استفاده کند و باید دید در بازی فردا، جدال مهاجمان پرسپولیس با خط دفاع باتجربه لخویا که بازیکن باتجربه ای مانند چیکو فلورس را در خود می بیند، چگونه پیش خواهد رفت.

لخویا

میشل لادروپ باتجربه که در دو فصل گذشته عملکرد خوبی را در لیگ برتر انگلستان داشت، حالا در جدیدترین چالش مربیگری خود هدایت تیم لخویا قطر را بر عهده گرفته است و این تیم متمول به واسطه حضور این چهره سرشناس دنیای فوتبال، تبدیل به تیمی بین المللی و البته گرانقیمت شده است.

لخویا که فصل گذشته نیز با یک تیم ایرانی دیگر یعنی تراکتورسازی همگروه بود، حالا با بازیکنان سرشناس و گرانقیمتی مانند وایس و فلورس به تهران آمده است تا در برابر پرسپولیسی قرار بگیرد که شرایطی نامناسب را تجربه می کند.

شوالیه های قرمز قطری، در چند بازی اخیر خود در لیگ ستارگان قطر، فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته اند و طبق آمار، در خط دفاعی متزلزل نشان داده اند که این مسئله می تواند برای پرسپولیس یک فرصت مناسب جهت ضربه زدن به لخویا باشد.

خط هافبک لخویا با حضور بازیکنان خوبی مانند کاررا، مساکنی و وایس، قطعاً نقطه قوت این تیم است که می تواند در لحظات سخت بازی فردا گره گشای کار میشل لادروپ دانمارکی باشد، ضمن اینکه در خط حمله نیز سباستین سوریا معروف بهترین مهاجم لخویا است که به واسطه حضور چند باره خود در ایران، به خوبی با جو بازی در استادیوم ازادی نیز آشنایی دارد و می تواند لحظات دشواری را برای خط دفاعی نامطمئن پرسپولیس رقم بزند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 237
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 855
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 7,244
  • بازدید کلی : 14,231,943