loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 90 1393/11/29 نظرات (0)

حمید درخشان اظهار دارد مانند برخی افراد 3 میلیارد نگرفته است تا حاشیه امنی برای اخراج نشدنش ایجاد شود.

حمید درخشان در کنفرانس خبری پیش از بازی با صبای قم در جمع خبرنگاران گفت:" بازی با صبا با توجه به شرایطی که داریم و آنالیزی که از آن ها کردیم خیلی سخت است، هفته قبل بازی را واگذار کردند ولی برای ما حریف ضعیف و دست و پا بسته ای نیستند. صبا تیم جوانی است و مربی خوبی دارد اما در مقابل این تیم به دنبال نتیجه خوبی هستیم."

وی گفت:"از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار داریم، امیدوارم مانند هفته گذشته 3 امتیاز را کسب کنیم چون هفته بعد بازی سختی داریم و این بازی ها برای کشور ما خیلی مهم است. یک خوبی این است که بازی ها همه استقبال می کنند ولی تحمل نمی کنند. فرگوسن 4 سال نتیجه نگرفت اما او را نگه داشتن ولی من تیمی را تحویل گرفتم که خیلی مشکل دارد و اصلا نمی شود در مورد مشکلاتش حرف زد."

درخشان ادامه داد:" مگر چقد کاشته ایم که بخواهیم برداشت کنیم؟! فقط عجله می کنیم، چشم من می روم اما نباید مهره بسوزانیم و هنوز نیم فصل نشده است نتیجه می خواهند. خارجی ها اگر نتیجه هم نگریند باز فرصت داده می شود چون پولی خوبی می گیرند و نمی توانیم آن ها را عوض کنیم ولی من با عشق کار می کنم، رقم قرارداد را بالا نبردم و مثل بعضی ها 3 میلیارد نگرفتم ولی اگر می گرفتم من را نگه می داشتند. می خواهم بپرسم آن فرد خارجی در این زمان می تواند نتیجه بگیرد؟ اگر ضمانت می دهد من هم ضمانت می دهم!"

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت:" 50 روز لیگ را تعطیل می کنند و باعث می شوند تیم ها به بدنسازی بروند و بعد از بدنسازی با این حواشی سنگین رو به رو شدیم. شانس من خیلی بد است زیرا تمام حواشی و اتفاقات فقط در زمان من رخ داده است! و برای همین این مشکلات برایم پیش آمد اما امیدوارم با این شرایط مقابل صبا نتیجه خوبی بگیریم."

وی ادامه داد:" من به حرف های مرزبان احترام می گذارم ولی همه دیدند با چه اقتداری بازی کردیم. من از مسئولان باشگاه هیچ تذکری را دریافت نکردم، حق طبیعی باشگاه است با هر مربی که خواست مذاکره کند. کسی با من مشورت نکرد و فقط در خصوص مذاکره با برانکو و قطبی در جریان قرار گرفتم."

درخشان در مورد جذب نکردن دفاع چپ گفت:" دفاع چپ جذب نکردیم چون هیچ پولی نداشتیم و با این بحران کاری نمی توانستیم انجام دهیم اما من بازیکنانی را دارم که بیشتر از میثم حسینی می توانند به ما کمک کنند!"

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت:" ما مقابل لخویا ای قرار می گیریم که منتخب آسیا و اروپا را دارد، کسانی که به کشور های عربی می روند دنبال پول می روند و کیفیت برای آن ها مهم نیست. از علی کریمی سوال کنید در بایرن مونیخ چه تمرینات وحشتناکی را سپری می کرد و این تمرینات در کشور های عربی وجود ندارد."

برچسب ها درخشان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 209
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,637
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,768
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 8,157
  • بازدید کلی : 14,232,856