loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 82 1393/11/29 نظرات (0)

در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.دو تیم در نیم فصل دوم با مربیان جدید به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس در نیم فصل دوم اصلا حال خوشی ندارد و وضعیت بد نیم فصل اول در نیم فصل دوم ادامه داشته است.پرسپولیس در نیم فصل دوم صاحب یک برد، 4 باخت، 3 گل زده و 6 گل خورده است.شاگردان حمید درخشان بعد از 5 باخت متوالی طلسم را شکستند و با پیروزی ارزشمند در برابر تیم پدیده مشهد که در خانه به سختی شکست میخورد خط بطلانی بر روند نزولی خود کشیدند و هم امتیاز با رقیب این هفته خود صبای قم شدند.

اطلاعات بازی

پرسپولیس - صبا
استادیوم آزادی تهران
پنجشنبه 30 بهمن ساعت 17:15
تیم داوری: حسین زرگر-محمدرضا امینی-هادی طوسی-بابک وسیله بر
نا
ظر: هدایت ممبینی

ترکیب احتمالی دو تیم 

پرسپولیس: سوشا مکانی، علی عسگر، مایکل اومانیا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل و مهدی طارمی.

صبای قم: مهرداد طهماسبی، قاسم اکبری، حسین بادامکی،احمد حسن زاده، محمد امین آرام طبع، وحید علی آبادی، جلال علی محمدی، پیروز قربانی، سعید مهدی پور، جواد کاظمیان و حسین کوشکی

محرومان و مصدومان این دیدار: محسن بنگر، محمدرضا خانزاده

پرسپولیس

حاشیه های حمید درخشان در هفته گذشته  با آمدن نژاد فلاح بر مسند مدیریت باشگاه و فائم مقام شدن بیشتر و بیشتر شده است و خود نیز با آخرین مصاحبه خود به آن بیشتر دامن زده است و هواداران را نگران کرده است.نژاد فلاح ضمن حمایت از حمید درخشان از پیشنهاداتی که به برانکو مربی سابق تیم ملی کشورمان هم داده است پرده برداری کرد و آن را رسانه ای کرد و فشار بر روی درخشان دو چندان شده است.اما با وجود همه این حاشیه ها و شایعه ها که بازی برابر صبا آخرین بازی درخشان خواهد بود، در آخرین صحبت خود اعلام کرد که با قدرت کارش را ادامه می دهد تا او را برکنار کنند.

در این فصل بر خلاف فصل گذشته خط دفاعی پرسپولیس به شدت متزلزل نشان داده است و با توجه به آن که محسن بنگر در این بازی محروم است تردید کادر فنی و هواداران برای بسته نگه داشتن دروازه سوشا را بیشتر کرده است.

مسابقه رفت صبا مقابل پرسپولیس زمانی برای درخشش سوشا مکانی بود که آن وقت ها رقابت سختی با نیلسون کوریا داشت. سوشا در آن بازی نمایش خوبی از خود نشان داد تا در مسابقه بعدی مقابل تراکتور فیکس باشد. مسابقه ای که پرسپولیس در آن 3 گل خورد تا علی دایی شغلش را از دست بدهد.

اما از نکات مثبت پرسپولیس میتوان به پایان روند 5 شکست متوالیشان اشاره کرد.شاگردان حمید درخشان با این پیروزی ارزشمند در برابر شاگردان علیرضا مرزبان روحیه مناسبی را کسب کردند و به دنبال دومین پیروزی متوالی خود هستند.

همچنین بازگشت ستاره خوش تکنیک و زیرک پرسپولیسی ها ، پیام صادقیان  به میادین را به فال نیک گرفت. با بازگشت این ستاره فوق العاده خوش تکنیک امید هواداران سرخ پوشان برای ارائه یک بازی تهاجمی را بیشتر کرده است.

صبای قم

صبای قم نیز همانند پرسپولیس در نیم فصل دوم وضعیت مشابهی با رقیب پر طرفدار خود دارد. صبای قم در نیم فصل دوم صاحب 2 مساوی، 3 باخت، 4 گل زده و 8 گل خورده است.

در پایان هفته بیستم لیگ برتر ایران صبای قم همانند پرسپولیس 25 امتیازی است و تفاضل گلش نیز همانند پرسپولیس (3-) است.اما به لطف گل بیشتر زده( 21 گل صبای قم- 20گل پرسپولیس) یک رتبه بالاتر از سرخ پوشان در رده ی هشتم جدول هستند.

صبای قم که از آذر ماه زیر نظر مهدی تارتار مربی جوان لیگ ایران به کار خود ادامه داده  است در بازی های اخیر خود روند خوبی را پشت سر نگذاشته اند و از 3 بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کرده اند و همانند پرسپولیسی ها برای رسیدن به رده هفتم و همچنین روند نزولی خود در بازی های اخیر مجحکوم به پیروزی هستند.

نکات بازی

بازی رفت 2 تیم روز 8 شهریور در حضور 10 هزار تماشاگر انجام شد و پرسپولیس با 2 گل دقایق 5 امید عالیشاه، 60 مهدی طارمی بازی را 2 بر0 در قم برد. هر 2 زننده گل در این بازی کارت زرد گرفتند.

در بازی رفت پرسپولیس با علی دایی و صبای قم با صمد مرفاوی کار میکردند و در نیم فصل دوم دو تیم با مربیان جدید به مصاف هم خواهند رفت.

در 21 دیدار گذشته در لیگ پرسپولیس با 8 برد، 8 مساوی، 5 باخت، 28 گل زده و 24 گل خورده موفقیت بهتری نسبت به حریف دارد.

پیش بینی طرفداری

پرسپولیس 2 - 1 صبای قم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 221
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 7,011
  • بازدید کلی : 14,231,710