loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 73 1393/11/29 نظرات (0)

قلعه نویی امروز و پس از پایان تمرین استقلال، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران ابتدا با تبریک صعود  نفت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: "باید به مجموعه نفت تبریک بگویم و از مسئولین این باشگاه تشکر داشته باشم و البته از مردمی که این تیم را تنها نگذاشتند و تلاش کردند تا با روجیه دادن به این تیم، هر 4 نماینده ایران را در مرحله گروهی حفظ کنند."

سرمربی استقلال در خصوص دیدار روز جمعه این تیم با گسترش فولاد نیز گفت: "تمرینات شادابی را پشت سر می گذاریم. دیگر شرایط مثل قبل نیست که عده ای پول می گرفتند و سیاه بازی هم می کردند. با اینکه پولی نگرفته ایم بزرگان تیم سایرین را با هم یکدل می کنند و به خاطر مردم بهترین بازی هایمان را ارائه می دهیم. "

وی در خصوص محروم و مصدوم های استقلال نیز گفت : "یعقوب کریمی را به علت مصدومیت و آرش برهانی و کرار را نیز به علت محرومیت در اختیار نداریم."

قلعه نویی در خصوص احکم صادره نیز گفت: "کرار چوب من را می خورد. استنباط من این است که اگر کسی به جای من سرمربی بود این احکام صادر نمی شد. متاسفانه به موادی استناد می کنند که اصلا ربطی به اصل ماجرا ندارد. نمی دانم مشکل افراد با من چیست.متاسفانه برای محرومیت کرار نه گزارشی وجود داد و نه اصل و قانونی!"

وی در خصوص تیم گسترش و اینکه به استقلال به دنبال تفاضل گل است نیز گفت: "ابتدا باید تشکر کنم از مسئولین گسترش فولاد و شخص کمالوند. باشگاه گسترش‌فولاد و شخص کمالوند و آذرنیا کار بزرگی کردند که به ما زمین دادند و در فوتبال ایران از این اتفاقات کم داریم و به نظرم کمالوند مربی خوبی است که در حقش جفا شده است. آنها حتی ساعت تمرین‌شان را هم به خاطر ما تغییر دادند و این مسائل در فوتبال ما گم شده و باید به دنبال اخلاق و منش باشیم. اما در خصوص بازی باید بگویم که خیر اینگونه نیست. ما به دنبال سه امتیاز هستیم. این تیم 50 متر رو به جلوی بسیار قوی دارد."

از امیر قلعه نویی در خصوص رفتن قوچان نژاد به قطر سوال کردند که وی افزود: "در این مورد از من سوال نکنید چون متهم می شوم و قلم به دستان و مسلمانان عمروعاصی و اجنبی پرست من را هدف قرار می دهند. در این مورد از همان هایی سوال کنید که سالی یکبار هم به حمام نمی روند!"

وی افزود: "من یک جمله گفتم و آن این بود که این تیم به شانس نیاز دارد اما پس از باخت دیدید که چه جریاناتی به راه انداختند و همه چیز گردن امیر قلعه نویی و بنجامین ویلیامز افتاد."

قلعه نویی ادامه داد: "زمانی که سرمربی تیم ملی بودم، با رفتن بازیکنان به لیگ ها بد بود. اما الان افتخار شده است. شاید این رفتن بازیکنان به قطر به فوتبال ما کمک کند. پس از باخت به کره جنوبی  من خیانتکار ملی می شوم اما کیروش پس از باخت به عراق به قهرمان ملی بدل شد."

برچسب ها قلعه نویی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,365
  • بازدید ماه : 2,365
  • بازدید سال : 8,754
  • بازدید کلی : 14,233,453