loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 86 1393/12/19 نظرات (0)

نارضایتی پدرو و احتمال جدایی‌‌اش از کاتالان‌ها

مهاجم اسپانیایی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا از نیمکت‌نشینی‌های پی‌درپی خود در این تیم ابراز نارضایتی و اعتراف کرد که احتمال جدایی وی از شاگردان لوئیس انریکه وجود دارد.

 با حضور ستارگانی همچون لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز در خط حمله بارسلونا، در فصل جاری به بازیکنی همچون پدرو کمتر فرصت ابراز وجود در ترکیب اصلی بارسلونا رسیده و این همان چیزی است که او را از وضعیت خود در نیوکمپ ناراضی کرده و احتمال جدایی‌اش از بارسا در پایان فصل رابه وجود آورده است.

پدرو رودریگس که در این فصل از رقابت‌های لالیگا تنها 12 بار به میدان رفته است، در گفت‌وگو با شبکه BeIn Sports اظهار داشت: من در حالی سپری کردن مقطع دشواری هستم. کاملاً مشخص است که من برای پیدا کردن جایی در ترکیب اصلی تیم روزهای سختی را می‌گذرانم. در این فصل من فقط چند بار فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم را داشته‌ام.

پدرو در ادامه از احتمال جدایی‌اش از آبی‌واناری‌ها گفت و اعتراف کرد که همه گزینه‌های پیش رو را بررسی خواهد کرد. وی تصریح کرد: در پایان فصل جاری گزینه‌هایی را که داشته باشم، بررسی خواهم کرد و آن وقت با باشگاه درباره آینده‌ام صحبت می‌کنم. با این در حال، فعلاً من فقط روی بازی برای بارسلونا تمرکز دارم و می‌خواهم به اندازه سهمم به این باشگاه خدمت کنم. باید منتظر فرصتی باشم که برای حضورم در ترکیب به وجود می‌آید و از آنها نهایت استفاده را انجام دهم.

پدرو رودریگس تا ماه ژوئن سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,165
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,296
  • بازدید ماه : 1,296
  • بازدید سال : 7,685
  • بازدید کلی : 14,232,384