loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 53 1394/01/11 نظرات (0)

خوان ماتا با وجود درخشش در بازی های اخیر منچستریونایتد، از سوی دل بوسکه برای دو بازی مقابل اوکراین و هلند به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد.

 

به گزارش اسپرت آنلاین ،ماتا هفته گذشته دو گل بسیار زیبا به لیورپول زد تا منچستریونایتد به برد بسیار شیرینی در زمین لیورپول دست یابد. در حالیکه همه انتظار داشتند، دل بوسکه این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند، این اتفاق رخ نداد و اسپانیا در غیاب ماتا موفق شد اوکراین را 1-0 شکست دهد و فردا نیز بدون او به دیدار هلند خواهد رفت. 

ستاره منچستریونایتد در وبلاگ شخصی خود نوشت :" این روزها خیلی از هواداران در مورد تیم ملی اسپانیا از من سوال می کنند و من نیز همیشه در جواب می گویم که افتخار می کنم و خوش شانس هستم که با اسپانیا در جام جهانی و جام ملت های اروپا به قهرمانی رسیده ام. در بزرگترین و معتبرترین تورنمنت های دنیا. هنوز احساس روزی را دارم که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم و همانقدر برای حضور دوباره در این تیم انگیزه دارم. 
معتقدم که در سنی قرار دارم که هنوز می توانم کمک کنم تا تیم ملی کشورم،بهترین موفقیت ها را به دست بیاورد.رو به جلو نگاه می کنم و هر روز در تمرینات، حداکثر تلاشم را می کنم؛ به این امید که بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. با این حال واضح است که یک مربی این حق را دارد که بازیکنان موردنظرش را به تیم ملی دعوت کند."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,568
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,699
  • بازدید ماه : 1,699
  • بازدید سال : 8,088
  • بازدید کلی : 14,232,787