loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 78 1394/01/14 نظرات (0)

فولاد 2 - استقلال 1

فولاد با ضربه تماشايي ماتياس چاگو در دقيقه 83 از استقلال پيش افتاد.

 

بازی حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی آغاز خواهد شد که سرخپوشان اهواز در اندیشه کسب سه امتیاز این بازی و رسیدن به آبی های پایتخت هستند و استقلالی ها نیز تلاش دارند تا کسب هر سه امتیاز این بازی جایشگاه سومی خود را در جدول محکم کنند. فولادی ها امروز در ترکیب ثابت خود از 5 بازیکن دو اخطاره استفاده می کنند، شریفات، سلیمی، بدرلو، قاضی، وکیا و خالدی روی نیمکت این تیم، بازیکنانی هستند که ممکن است با کارت گرفتن در این بازی، هفته آینده دست تیم شان در بازی با تیم نفت خالی بگذارند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 18:55 ورزشگاه غدیر اهواز

داور: محسن ترکی کمک ها: رضا سخندان، سعید قاسمی
اخطار: خرسندنیا (34)،بیک زاده (49) ابراهیمی (92) از استقلال؛ چاگو (38) وکیا (58) خالدی (88) از فولاد

فولاد خوزستان:
علی سلیمی، بهمن کامل، مساریچ، مهرداد جماعتی (27 خالدی)، یوسف وکیا، چاگو، ساسان انصاری،مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و محمد قاضی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

استقلال:
محسن فروزان، محمدرضا خرسندنیا (46 میلاد نوری)، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، هاشم بیک زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی (87 محسن کریمی) و یعقوب کریمی (برهانی)
سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح گل:
0 – 1 (استقلال): ارسال امید ابراهیمی در محوطه جریمه فولادی با ضربه سر مهاجم این تیم روبرو شد اما این توپ به مدافعین این تیم برخورد کرد و توپ برگشتی را عنایتی در دهانه دروازه فولاد به درون این تیم فرستاد.
1 - 1 (فولاد): ضربه ایستگاهی محسن مسلمان و پرواز بلند اسماعیل شریفات کوتاه قامت به گل تساوی فولاد منجر شد.
2 - 1 (فولاد): در حالی که بازی با حملات فولادی ها ادامه داشت، در دقیقه 83 شوت ناگهانی و سرکش ماتیاس چاگو از پشت محوطه جریمه استقلال از بین بازیکنان این تیم عبور کردو تبدیل به دومین گل فولادی ها در این بازی شد

شرح نیمه اول:
تک گل رضا عنایتی مهمترین اتفاق نیمه اول این بازی پر تب و تاب بود، فولادی ها که نمی خواستند در این بازی امتیازی را از دست بدهند، در دقیقه 13 دروازه خود را در مقابل آبی های پایتخت باز شده دیدند. در ادامه نیز هر دو تیم بازهم توانستند روی دروازه یکدیگر موقعیت هایی را به وجود آوردند اما هیچکدام از آنها منجر به بازشدن دروازه هیچکدام از دو تیم نشد.
همکاری چاگو و شریفات که بسیار در این بازی به چشم می آمد بیشترین حجم حملات فولادی ها را دربر گرفته بود اما تا پایان نیمه اول، برای این تیم موثر واقع نشد. البته از بدشانسی اهوازی نیز باید عنوان کرد که مهرداد جماعتی با مصدومیتی تبدیل به اولین تعویض فولادی ها شد که در دقیقه 26 انجام شد و سرخپوشان یکی از بهترین بازیکنان خود را برای ادامه این بازی از دست دادند.

دقایق حساس:
دقیقه 8: ضربه استگاهی استقلالی‌ها را امید ابراهیمی با شوتی زیبا روانه دروازه استقلال کرد اما این توپ با عکس العمل سلیمی به کرنر رفت.
دقیقه 12 : پاس فوق العاده چاگو در گوشه محوطه جریمه استقلال به شریفات رسید اما ضربه وی را فروزان با عکس العملی سریع دور کرد.
دقیقه 19: حرکت محمد قاضی از جناح راست و جاگذاشتن بازیکن پیش رو توسط، منجر به ارسال توپی خطرناک در محوطه شش قدم استقلالی ها شد اما بازیکنی از تیم فولاد حضور نداشت تا بتواند از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 23: همکاری چاگو و شریفات، موقعیتی را نصیب شریفات کرد که ضربه وی با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 25: شوت محکم مهاجم فولاد را فروزان مهار کرد.
دقیقه 28: فخرالدینی با جا گذاشتن مدافع فولاد، ضربه ای دیدنی را روانه دروازه این تیم کرد که با اختلاف کمی از بالای دروازه سلیمی راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 29: باز هم همکاری چاگو و شریفات که در این بازی چند بار اتفاق افتاد، با فرار شریفات همراه شد که فروزان سریعتر از این بازیکن توپ را مهار کرد.
دقیقه 45+2: سانتر بازیکنان فولاد روی دروازه استقلالی ها را فروزان از روی دروازه این تیم دور کرد.
دقیقه 46: ارسال فولادی ها را فروزان مهار کرد اما برخورد وی با محمد قاضی باعث مصدومیت او شد.
دقیقه 54: حرکت یعقوب کریمی از جناح چپ استقلال صورت گرفت و ضربه محکم وی را سلیمی مهار کرد.
دقیقه 64: ضربه ناگهانی رضا عنایتی را سلیمی راهی کرنر کرد.
دقیقه 70: فولادی ها ضربه خطای به دست آمده را از سمت راست دروازه استقلال به درون محوطه جریمه این تیم فرستادند و اسماعیل شریفات با پروازی بلند، این توپ را با ضربه سر به گل تیم فولاد تبدیل کرد.
دقیقه 85: شوت تماشایی محمد قاضی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 89 : خطای امید خالدی، ضربه ایستگاهی به بازیکنان تیم استقلال داد و سانتر بازیکنان این تیم را هاشم بیک زاده در موقعیتی ایده آل، با ضربه سر از بالای دروازه این تیم به بیرون زد.
دقیقه 90 + 1 : توپ دزدی شریفات و پاس او به چاگو، یک فرصت عالی را نصیب فولاد کرد اما شوت محکم چاگو با واکنش عالی فروزان به کرنر رفت.

حاشیه‌های بازی:
*محمد قاضی، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات و مهدی بدرلو در ابتدای بازی به سمت نیمکت استقلال رفتند و با امیر قلعه نویی نیز به خوش و بش پرداختند.
*سروش رفیعی، کوروش بختیاری زاده، سروش سعیدی، کرمی و آلویز نانگ با حضور در قسمت وی آی پی ورزشگاه، مشغول تماشای بازی هستند.
*امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ مربیان دو تیم در پایان نیمه اول به داور مسابقه، محسن ترکی، اعتراض زیادی داشتند.
*ایمان موسوی بازیکن نیم فصل اول فولادی ها که توسط اسکوچیچ کنار گذاشته شده است، در بین تماشاگران فولادی ها حاضر شد و به دیدن این بازی پرداخت.
*امیر قلعه نویی در بین دو نیمه به سمت فروزان رفت و به وی اعتراض کرد.
* پس از به ثمر رسیدن و گل اول فولادی ها، هواداران این تیم یک صدا و بدون لحظه ای مکث، به تشویق هواداران تیم خود پرداختند.
*شریفات پس از به ثمر رساندن گل خود به استقلال، شادی پس از گل نداشت.
*امید ابراهیمی که کمتر عصبانی می شود روی تصمیم داور در دقیقه 92 اعتراض شدیدی به کمک داور بازی داشت و در حالیکه امیرحسین صادقی قصد داشت او را از اعتراض باز بدارد با عصبانیت هم تیمی ها را کنار می زد تا به کمک داور برسد. استقلالی ها می ترسیدند ابراهیمی کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 289
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,588
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,306
  • بازدید ماه : 9,306
  • بازدید سال : 15,695
  • بازدید کلی : 14,240,394