loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 74 1394/01/18 نظرات (0)

موضوع جدایی متس هوملس از دورتموند هنوز بر سر زبان‌هاست و هیچ کس آن را محال نمی‌داند‎.‎

 

به گزارش اسپرت انلاین ،کاپیتان 26 ساله دورتموند گفت در هفته‌های آتی تصمیم خود را خواهد گرفت. به نظر می‌رسد او تمایلی به حضور ‏بیش از این در وست‌فالن ندارد‎.‎

هوملس در هفته‌ای که گذشت در کانون توجهات محافل فوتبالی آلمان قرار داشت. وی که در به ثمر رسیدن گل بایرن مقصر بود، در اینباره ‏به "اشپورت وان" گفت:" من با این مشکلی ندارم که تقصیرها را به گردنم بیندازند، ولی در این مورد خاص واقعا تقصر من نبود، بعد از ‏اینکه من جا ماندم هم می‌شد جلوی لواندوفسکی را گرفت."‏
موضوع دیگر در مورد هوملس بحث ماندن یا رفتنش بود. وی گفت:" دارم روی تصمیمم فکر می‌کنم. البته سران باشگاه کاملا در جریانند. ‏البته پیشنهادی که دریافت نکرده‌ایم. سال 2007 بین دورتموند و هوفنهایم در تصمیمی احساسی دورتموند را انتخاب کردم. حالا هم همینکار ‏را می‌کنم."‏
کلوپ هم گفت:" ما این حق را کاملا برای بازیکن محفوظ می‌دانیم. همه باید در مورد آینده خودشان فکر کنند. البته من دلم می‌خواهد به کار ‏با این بازیکن ادامه بدهم، اما چه کنم که دست من نیست."‏
توماس هلمر ،کارشناس شبکه "اشپورت وان" هم گفت:" در درجه اول هوملس می‌خواهد به تیمی برود که حضورش در آن توجیه عقلانی و ‏منطقی داشته باشد. به علاوه او دوست دارد در چمپیونزلیگ حضور پیدا کند. اما دورتموند سال آینده در این تورنمنت حضور نخواهد داشت. ‏وی به عنوان کاپیتان حق دارد به آینده خودش هم فکر کند. اصلا ممکن است رفتنش خیلی بهتر و به جا تر از ماندنش باشد."‏
گفتنی است این بازیکن تا سال 2017 با زردها قرارداد دارد و هرگونه تصمیم برای ترک این تیم باید به تایید مدیران باشگاه برسد. مبلغ ‏ترانسفر وی از سوی دورتموند 40 میلیون یورو اعلام شده است‎.‎

برچسب ها هوملس دورتموند ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,486
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,204
  • بازدید ماه : 8,204
  • بازدید سال : 14,593
  • بازدید کلی : 14,239,292