loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 88 1394/01/19 نظرات (0)

الشباب عربستان 0-3 نفت تهران

در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدر نشین فعلی لیگ برتر خلیج فارس توانستند در بازی برگشت در ورزشگاه ملک فهد به پیروزی ارزشمندی برسند و به صدر جدول در گروه خود صعود کنند.

 در چهارمین بازی  مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدر نشین فعلی لیگ برتر خلیج فارس توانستند در بازی برگشت در ورزشگاه ملک فهد به پیروزی ارزشمندی برسند و به صدر جدول در گروه خود صعود کنند.

الشباب عربستان 0-3 نفت تهران

 ورزشگاه ملک فهد ریاض 

اخطار: عبدالرحمان (26) از الشباب؛ حمدی نژاد (47) از نفت تهران

اخراج:-

ترکیب دو تیم

الشباب عربستان: 

محمد الاویسی، طارق الخطاب، سعید الدوساری، الاستا، عبدالرحمن الخیبری، عبدالعزیز البیشی (68 سعد خیرالله)، محمد آوال، رافینیا داسیلوا، محمد العطیف، بدر السلیتین (46 الخبیری)، نایف الهزازی (60 آنتوی)
سرمربی: عادل عبدالرحمن

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی (74 مطهری)، وحید امیری و غلامرضا رضایی (80 علیاری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

نیمه اول

در نیمه اول شاهد بازی خیلی زیبایی نبودیم  ولی شاگردان منصوریان گهگداری حملاتی را انجام دادند و حملات یکی در میان نفتی ها خطر آفرین بود تا این که نیمه اول بازی شاهد بازی تماشاگر پسندی نبودیم و بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند.
البته نفتی ها کمی بداقبال هم بودند.آنها در دو موقعیت میتوانستند به گل برسند و دروازه محمد الاویسی را باز کنند تا نیمه دوم را با خیال راحت تری پی بگیرند ام اینگونه نشد.

اولین موقعیت نفتی ها  در دقیقه 10 بود که منجر به سانتر دیدنی غلامرضا رضایی  شد و این توپ را وحید امیری در موقعیتی ایده آل از بالای دروازه الشباب به بیرون زد.

سپس ارسال ایمان مبعلی در دقیقه 13 با ضربه سر عزتی دروازه تیم الشباب را به طور خطرناکی تهدید کرد و دروازه بان این تیم نیز نتواست به خوبی توپ را مهار کند و توپ برگشتی با برخورد به پادوانی به بیرون رفت.در ادامه بازی خوب ایمان مبعلی  توپ ربایی خوب او فرصت خوبی را نصیب وی کرد اما شوت او از پشت محوطه جریمه الشبابی ها با فاصله به بیرون رفت.

در ازای حملات شاگردان منصوریان چند موقعیتی نیز الشباب به وجود آورد که در دقیقه 23 یکی از آنها رخ داد.اشتباه مدافعان نفت، می رفت که کار دست این تیم بدهد اما خروج به موقع بیرانوند و مهار کردن توپ عربستانی ها، باعث دور شدن این خطر از روی دروازه این تیم شد.

در دقیقه 29 شوت دیدنی حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه الشباب با فاصله کمی از کنار سه کنج دروازه این تیم به بیرون رفت.

در دقایق  تلف شده نیمه اول نیز الشبابی ها به دروازه نفت نزدیک شدند و سانتری را روی دروازه این تیم ارسال کردند که این توپ خطرناک توسط بیرانوند مهار شد.
 

نیمه دوم 

بازی در نیمه دوم کاملا فرق کرد.تیم منصوریان که نیمه اول هم حملات خوبی را داشت اما در تمام دقایقی بازی یکدست و خوبی را به نمایش نگذاشتند و بد بودن الشبابی ها نیز باعث شده بود که بازی کسل کننده ای را دنبال کنیم.اما در نیمه مربیان فشار تیم منصوریان بیشتر و بیشتر شد تا این که در دقیقه 55  ارسال توپ از جناح راست با ضربه سر امیری برای نفتی ها به گل تبدیل شد اما داور بازی به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.

در نهایت فشار ها نتیجه داد و بالاخره شاگردان علیرضا منصوریان توانستند در دقیقه 57  با یک پاسکاری مدرسه ای توسط امیری بازیکن ملی پوش این تیم به گل برسند.اتفاقی که شاید بایستی زودتر ازاینها اتفاق می افتاد.توپی که از جناح راست ارسال شد، پس از 5،6 پاس کوتاه در محوطه جریمه حریف و در بین مدافعان آنها توسط وحید امیری با یک چرخش مناسب وارد دروازه الشباب شد.

اما در ادامه فشار نفتی ها ادامه داشت تا این که تعویض های طلایی منصوریان از راه رسید و هنگامی که الشبابی ها برای زدن گل مساوی تلاش میکردند در یک ضد حمله امیر ارسلان مطهری با یک نفوذ دیدنی و عبور از بازیکنان به تنهایی دروازه الشباب را برای بار دوم باز کند تا کار را تقریبا تمام کند.

دقایقی آخر الشبابی ها حتی برای کاهش اختلاف این شکست تلاشی نکردند و صدر نشین لیگ برتر ایران یکدست و هماهنگ به حمله و ضد حمله می پرداخت و شاهد حرکات آکروباتیک نیز از سوی شاگردان علی منصوریان بودیم. در دقیقه 91 و در حالی که بازی تمام شده به نظر میرسید  تعویض آخر منصوریان علیاری که به جای غلامرضا رضایی وارد زمین شده بود توانست گل سوم را به ثمر برساند تا برد قاطعانه ای برای منصوریان و شاگردانش رقم بخورد.وی کرنر ارسالی ایمان مبعلی را با آن ضربه شیرجه ای به بهترین نحو ممکن درون دروازه محمد الاویسی کرد تا شاگردان علی منصوریان الشباب عربستان را در ورزشگاه ملک فهد ریاض در هم بکوبند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 262
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,464
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,182
  • بازدید ماه : 4,182
  • بازدید سال : 10,571
  • بازدید کلی : 14,235,270