loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 154 1394/01/25 نظرات (1)

پیش بازی پورتو-بایرن مونیخ

در دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پورتو پرتغال و بایرن مونیخ آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مکان و زمان بازی

استادیوم  دراگائو شهر پورتو

چهارشنبه 1394/01/26 ساعت 23:15

ترکیب احتمالی دو تیم

پورتو

اژدهای پرتغالی، باز هم به دنبال این است که با از پیش رو برداشتن یک تیم قدرتمند و متمول دیگر، قدرت شگفتی سازی خود را به رخ تمام قاره سبز بکشاند.

خولن لوپتگوی و مردان کم ادعایش که در دور قبلی بازی ها به سادگی از سد بازل سوئیس گذشتند، حالا باید به مصاف ابرقدرت فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ بروند که این روزها با لشگری از مصدومان مهره های سرشناس خود روبرو است.

در تیم پورتو، ایوان مارکانو به علت محرومیت و دریافت سومین کارت زرد خود در دیدار برگشت مقابل بازل، نمی تواند در بازی رفت به میدان برود.

در قلب خط دفاعی آبی و سفیدها، مارتینز ایندی و دیگو رییس این شانس را دارند که به جای مارکانو بازی کنند که به نظر می رسد شانس رییس برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر باشد.

در خط میانی نیز، اولیویر و روبن نوس، برای بازی کردن در خط سه نفر میانی پروتو شانس دارند که به احتمال فراوان، اولیور انتخاب نهایی لوپتگوی خواهد بود.

اما بدون تردید نقطه قوت میزبان بازی فردا شب، خط حمله تیم پورتو خواهد بود که می تواند با سرعت ویرانگر و قدرت شوتزنی بالای خود، بلای جان مدافعین مونیخی باشد.

جکسون مارتینز گلزن و کریستین تیو جوان، دو بازیکنی هستند که به علت مصدوم بودن احتمال دارد بازی تیمشان را از دست بدهند، در صورتی که این دو بازیکن به این دیدار نرسند، ترکیب سه نفره براهیمی، ابوبکر و کوارشما، در خط حمله پورتو، رودروی خط دفاعی پر مهره بایرن قرار خواهد گرفت.

بدون شک کلیدی ترین مهره تیم پورتو در بازی فردا شب، ریکاردو کوارشما وینگر خوش تکنیک خواهد بود، بازیکنی که در صورت آماده بودن می تواند با حرکات ویرانگر خود، هر خط دفاعی را تخریب کند.

بایرن مونیخ

پپ گواردیولا این روزها به واسطه مصدومیت های پیاپی بازیکنان اصلی تیمش  روزهای سختی را سپری می کند، مربی جوان مونیخی ها که تا حدود زیادی خیالش از قهرمانی در بوندسلیگا راحت است،  قطعاً به خوبی می داند که تیمش  فردا شب در استادیوم دراگو نبردی متفاوت تر از هر دیداری را پیش رو خواهد داشت.

در تیم بایرن مونیخ، بواتنگ و ادشتوبر زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد و برنات و رافینیا در دو طرف خط دفاع بازی خواهند کرد.

ژابی آلونسو که بازی برگشت مقابل شاختار را به علت مصدومیت از دست داده بود، قطعاً فردا شب در کنار فیلیپ لم رهبر خط میانی بایرن خواهد بود و تیاگو که بعد از مدتها به روزهای خوبش بازگشته است نیز این شانس را دارد که برای باواریایی ها به میدان برود.

با وجود توماس مولر، ماریو گوتسه و روبرت لواندوفسکی، خط حمله قدرتمند بایرن مونیخ می تواند برای خط دفاعی ناشناخته پورتو شبی سخت و نا امید کننده را رقم بزند.

پپ گواردیولا که به علت مصدومیت اغلب بازیکنان خود، در بازی شنبه شب تیمش در بوندسلیگا تنها 4 بازیکن را روی نیمکت داشت، در این بازی نیز با این مشکل دست به گریبان خواهد بود و با توجه به مصدومیت ریبری، شواین اشتایگر، روبن، مارتینز، بن عطیه، آلابا و اشتارکه، باز هم مجبور است برای پر کردن نیمکت تیمش از بازیکنان جوانی مانند گائودینو و وایزر استفاده کند.

نکات آماری بازی

بایرن مونیخ در 6 بازی از 8 مسابقه اخر خود در چمپیونز لیگ، گلی را دریافت نکرده است.

پورتو در 10 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

بایرن مونیخ در 5 بازی از 6 بازی آخر خود، حداقل 2 گل را به ثمر رسانده است.

دو تیم تاکنون 5 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 2 برد سهم بایرن مونیخ و یک برد سهم پورتو بوده است.

مهمترین بازی دو تیم مربوط می شود به فینال جام باشگاه های اروپا در سال 1987 که در آن بازی که در شهر وین اتریش برگزار می شد، تیم پورتو در عین ناباوری موفق شد با حساب 2-1 بایرن را شکست بدهد و قهرمان اروپا شود.

پیش بینی سایت هواسکورد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایمیج پک در تاریخ 1394/01/25 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
با تبادل لینک موافق هستید.ادر صورت توافق از طریق لینک زیر اطلاع دهید.
http://www.imagepack.ir/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/
پاسخ : فعلا تبادل بنر و لینک نداریم
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,397
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,528
  • بازدید ماه : 1,528
  • بازدید سال : 7,917
  • بازدید کلی : 14,232,616