loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 77 1394/01/27 نظرات (0)

فولاد 3 - 2 نفت مسجدسلیمان

فولاد 3 - 2 نفت مسجدسلیمان؛ قصاص هم استانی در راه قهرمانی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در چهارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان بود. فولادی ها به گفته اسکوچیچ در این بازی برای انتقام شکست تلخ دور رفت به میدان آمده بودند.

 تا پش از شروع این دیدار، فولاد که با شکست دادن دو تیم مدعی نفت و استقلال مجددا به کورس قهرمانی بازگشته بود، با 44 امتیاز در رده چهارم بود. اما نفت مسجدسلیمان که در رده 15 جدول و در آستانه سقوط قرار داشت نمی خواست بازنده این میدان باشد چرا که امتیازات نزدیک در پایین جدول هفته های پایانی را بسیار حساس کرده است.

فولاد خوزستان 3 - 2 نفت مسجدسلیمان
گلزنان: آلویس نانگ ,و محمد قاضی برای فولاد و الکساندر پاشنکو و بوحمدان برای
نفت مسجدسلیمان

تیم داوری :علیرضا فغانی-علی میرزابیگی-یعقوب سخندان-جوادر رحیم زاده  
ناظر: مسعود عنایت

ورزشگاه غدیر اهواز / تماشاگر 6 هزار نفر


ترکیب فولاد: علی سلیمی،لئوناردو مساریچ،بهمن کامل،یوسف وکیا،ساسان انصاری،ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات،امید خالدی
محمد قاضی،محسن مسلمان و الویس نانگ

ترکیب نفت مسجدسلیمان : گئورگی گئورگیف، حمزه حدادی بابادی، روسلان ملزدنیوف، حمید بوحمدان، جلال عبدی، محمود تیغ نورد
میلاد زنیدپور، حسین مالکی، الکساندر پاشنکو، رضا درویشی و کیوان امرایی


نیمه نخست از سوی تیم میزبان طوفانی آغاز شد. فولادی که با دو برد پیاپی جان دوباره ای گرفته بود با کوهی از انگیزه پای به این دیدار گذاشته بود و خیلی زود به گل هم رسید. در دقیقه 5 بازی ارسال خوب ساسن انصاری از جناح چپ و ضربه سر قاضی را گئورگیف برگشت داد و آلویس نانگ فرصت طلب روی یک ریباند دروازه نفت را گشود تا فولاد یک بر صفر پیش بیافتد.

در دقیقه 10 بازی فولاد گل دوم را نیز به ثمر رساند. پاس ساسان انصاری پشت مدافعین به محمد قاضی رسید و اون نیز بدون معطلی و با یک ضربه روپا و محکم حساب کار را دو بر صفر کرد.

نفتی ها که هنوز خود را در زمین پیدا نکرده بودند دو گل خوردند تا حالا 80 دقیقه با شکست فاصله داشته باشند. پس از گل دوم زردپوشان میهمان که کار را سخت می دیدند آرام آرام پیش آمدند. در دقیقه 16 اشتباه مبتدیانه دروازبان نامطمئن فولاد در دفع توپ، حمید بوحمدان را در مقابل گل خالی قرار داد اما وی با بی دقتی یک فرصت طلایی را از دست داد. در ادامه ضربه از راه دور زنیدپور نیست می توانست خطرساز باشد که توسط مدافعین فولاد برگشت داده شد.

اما در دقیقه 28 بازی باز هم اشتباه عجیب سلیمی در جاگیری باعث شد که فولاد گل اول را دریافت کند. ارسال پاشنکو از راست با واکنش مضحک دروازبان فولاد همراه شد و توپ از بالای سر سلیمی به تور دروازه چسبید تا اختلاف به حد اقل برسد.

پس از این گل حملات و فشار نفت به شدت ادامه داشت اما مدافعین فولاد اجازه خلق موقعیت را به آن ها ندادند. اما در دقیقه 38 بازی شوت از راه دور اسماعیل شریفات را پاشنکو دفع کرد و توپ برگشتی را نیز محسن مسلمان روانه دروازه کرد که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه نفتی ها روی سانتر و ضربات کرنر باز هم خطرساز شدند که در یکی از این صحنه ها باز هم اشتباه بد سلیمی باهث شد تا پاشنکو در حالتی نا متعادل به سمت دروازه شوتزنی کند اما این بار توپ از روی خط دروازه برگشت داده شد.

نیمه اول با همان حساب  بر یک به پایان رسید. عملکرد بسیار ضعیف علیرضا سلیمی که در دیدار برابر نفت ناجی تیمش شده بود، موجب تعجب همگان  شده بود.

با شروع نیمه دوم، فولاد کمی پیش آمد اما در ادامه باز هم نفتی ها کنترل بازی را در دست گرفتند و از دقیقه 50 به بعد حاکم میدان شدند. دو شوت از راه دور از زنیدپور دروازه فولادی ها را تهدید کرد اما منجر به گل نشد و با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

جدی ترین موقعیت فولاد در نیمه دوم روی یک ضد حمله و با حرکت ترکیبی خالدی و قاضی ایجاد شد. در دقیقه 57 خالدی با یک پاس کات بک نانگ را در محوطه شش قدم صاحب موقعیت کرد اما ضربه نانگ را گئورگیف با یک واکنش استثنایی برگشت داد.  در دقیه 73 نفت با ضربه رضا محمدی خطرساز شد. پس از آن در دقیقه 75 ضربه پاشنکو پس از برخورد با مدافعین فولاد به شکل بسیار خطرناکی راهی اوت شد.

اما فولادی ها بر خلاف جریان بازی و روی پاس عالی قاضی در موقعیت تک به تک قرار گرفتند. در دقیقه 80 باز هم آلویس نانگ بود که با دریبل دروازبان، حساب کار را سه بر یک کرد.

خوشحالی فولادی ها یک دقیقه هم به طول نیانجامید. اشتباه کامل و خطای وی روی محمدی باعث شد تا در دقیقه 81 نفتی ها صاحب پنالتی شوند. بوحمدان کاپیتان نفتی ها حساب کار را سه برد دو کرد.

در دقیقه 84 ضربه یوسف وکیا را دروازبان نفت مهار کرد. پس از پل دوم نفت بازی از سوی هر دو تیم زیبا، سرعتی و البته احساسی دنبال شد. کمتر شاهد ایجاد موقعیت گل بودم اما توپ روی دروازه هر دو تیم به خصوص فولاد ریخته می شد. اما از دقیقه 90 به بعد فولاد سعی کرد بازی را آرام و اداره کند و موفق نیز بود.در دقیقه 92 ارسال استثنایی کرم الله چعب به شکل نفسگیر عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

به این ترتیب فولاد با این پیروزی 47 امتیازی شد تا پس از تراکتور 50 و نفت 48 امتیازی در رده سوم قرار گیرد.


*حدود 2000 هوادار نفت شور اشتیاق خاصی را در ورزشگاه حاکم کرده اند. آنها پس از ورود فولادی ها به شدت آن ها را نیز تشویق کردند.

*جایگاه ورزشگاه غدیر همچنان از وجود اینترنت برای مخابره اخبار رسانه های آنلاین بی بهره است.

*هواداران فولاد لحظه به لحظه پیگیر نتایج سایر رقبا بودند.

*6000 هوادار درورزشگاه حاضر هستند.

*دراگان اسکوچیچ در اواسط نیمه اول به شدت از عملکرد بازیکنانش اعتراض داشت. پس از گل نیمه دوم وی مرتبا بر سر دروازبان فولاد فریاد می کشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,127
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,845
  • بازدید ماه : 4,845
  • بازدید سال : 11,234
  • بازدید کلی : 14,235,933