loading...
رئال نیوز
حمید رضا بازدید : 56 1394/01/30 نظرات (0)

کارلوس توز، مهاجم آرژانتینی یوونتوس می گوید، به قولش برای بازگشت به بوکاجونیورز پایبند خواهد بود، امّا هنوز قصد جدایی از بانوی پیر را نخواهد داشت.

این روزها بحث جدایی آقای گل رقابت‌های سری‌آ از یوونتوس و بازگشتش به بوکاجونیورز آرژانتین بالا گرفته و طبق گفته های ریاست این باشگاه، توز در پایان فصل به این تیم بازخواهد گشت.

اگرچه کیا جورابچیان، مدیربرنامه های کارلوس توز دیروز عنوان کرده بود که موکلش به قراردادش با یوونتوس پایبند است و اگر جدایی رخ دهد در پایان فصل 2016 خواهد بود. توز که دیشب در برتری 2-0 یووه مقابل لاتزیو زننده یکی از گل های این تیم بود، در گفتگو با بین اسپورت گفت:

" صحبت در خصوص قرارداد من اکنون بسیار زیاد شده است. امّا می خواهم فقط در مورد یوونتوس فکر کنم. ما در فرم فوق العاده ای قرار گرفته ایم و این درست نیست که مردم فقط در خصوص آینده من صحبت کنند. وقتی من هر تصمیمی در مورد آینده ام بگیرم، هواداران اولین کسانی خواهند بود که از تصمیم با خبر خواهند شد. من هیچ التیماتومی برای باشگاه یوونتوس تعیین نکرده ام و صحبت های ریاست باشگاه بوکاجونیورز صحت ندارد، من اکنون فقط به یوونتوس فکر می کنم."

 
توز با 18 گل زده در حال حاضر عنوان بهترین گلزن لیگ سری‌آ را یدک می کشد.

برچسب ها کارلوس توز , یوونتوس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,957
  • بازدید ماه : 2,957
  • بازدید سال : 9,346
  • بازدید کلی : 14,234,045