loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 63 1394/02/02 نظرات (0)

آینده رافا بنیتس در ناپولی مبهم به نظر می رسد و هنوز دو طرف در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند.

به گزارش اسپرت آنلاین ،ناپولی پس از یوونتوس،لاتزیو و رم، در رده چهارم سری آ قرار دارد و شاید نتواند فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشد. این تیم اما در لیگ اروپا پس از برتری 4-1 در خانه ولفسبورگ، امید زیادی برای صعود به نیمه نهایی دارد. 

در سوی دیگر، آینده پیگرینی در سیتی نیز مبهم به نظر می رسد و برخی شایعات حاکی از آنند که رافا بنیتس در پایان قراردادش که تابستان جاری است، ناپولی را به مقصد سیتی ترک خواهد کرد تا جانشین پیگیرنی شود. 

با این حال بنیتس در مصاحبه ای همه این شایعات را رد کرد و گفت:" من هنوز به ناپولی برای تمدید قرارداد نه نگفته ام. هیچ پیش قراردادی با سیتی امضا نکرده ام و اصلا پیشنهادی هم از این تیم ندارم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. 
من هنوز باید با مدیران ناپولی صحبت کنم. هیچ صحبتی با منچسترسیتی نداشته ام. من یک مربی حرفه ای هستم. نه از سیتی و نه از هیچ تیمی در انگلیس پیشنهادی به من نشده و تنها روی ناپولی و بازی های آینده متمرکز شده ام. اگر باشگاه قصد پیشرفت داشته باشد، با خانواده ام صحبت خواهم کرد و سپس امکان ماندن در ناپولی را بررسی خواهم کرد."


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7,028
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,746
  • بازدید ماه : 9,746
  • بازدید سال : 16,135
  • بازدید کلی : 14,240,834