loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 65 1394/02/05 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد ادن هازارد، ستاره تیمش در تابستان راهی هیچ باشگاه دیگری ‏نخواهد شد.‏

 

 

به گزارش اسپرت آنلاین، هازارد در رقابت های این فصل نمایش های خیره کننده ای داشت و با به ثمر ‏رساندن 18 گل و ارسال 10 پاس گل، یکی از عوامل صدرنشینی چلسی بود.‏
به تازگی زین الدین زیدان، مربی تیم دوم رئال، اعلام کرد که این باشگاه ستاره بلژیکی چلسی را زیر ‏نظر دارد اما مورینیو تاکید کرد که ستاره تیمش قصد جدایی از آبی ها را ندارد.‏
او به خبرنگاران گفت:" او به تازگی قراردادش را تمدید کرد. من روی سرش تفنگ نگذاشته بودیم. او ‏چلسی را دوست دارد؛ او این تیم را دوست دارد و همین طور لیگ برتر را. او با بستن یک قرارداد خیلی ‏خوب، در مورد آینده باشگاه متعهد شده است. فکر نمی کنم او علاقه ای به جدایی داشته باشد. به صحبت ‏های زیدان اهمیتی نمی دهم."‏
مورینیو همچنین در پاسخ به این سوال که هازارد چقدر می ارزد، گفت:" سوال خوبی است. من نظر خودم ‏را در این مورد دارم."‏
چلسی این هفته در لیگ برتر مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت و مورینیو در مورد دلیل پیوستن سسک ‏فابرگاس به آبی ها، به جای بازگشت به باشگاه سابقش، گفت:" می دانم چرا او چلسی را انتخاب کرد اما ‏نمی دانم چرا آرسنال را انتخاب نکرد. من تنها می توانم در مورد قول هایی که به او دادیم، صحبت کنیم. ‏
نمی توانم در مورد اینکه چرا او آرسنال را ترک کرد یا به این باشگاه برنگشت، حرف بزنم. من تنها به او ‏قول دادم تیمی خواهیم ساخت که با سبک بازی او کاملا هماهنگ است و او بازیکن مهمی در پروژه ما ‏خواهد بود؛ یک پروژه خوب که به کسب جام منتهی می شود؛ چیزی که او همیشه به دنبال آن بود. این ‏تنها چیزی است که می توانم بگویم."‏

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 844
  • بازدید سال : 5,036
  • بازدید کلی : 14,229,735