loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 57 1394/02/06 نظرات (0)

نفت تهران 2-0 ملوان

نفت تهران 2-0 ملوان؛ نفت سایه به سایه در تعقیب تراکتور
از سرس بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران شاگردان علیرضا منصوریان به مصاف شاگردان فیروز کریمی رفتند که در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 0 به نفع نفتی ها به پایان رسید تا شاگردان منصوریان به رده دوم بازگردند و همچنان در تعقیب تراکتور سازی باشند.

 در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران تیم نفت تهران تیم ملوان انزلی را شکست داد تا با 51 امتیاز رده دوم را از سپاهان پس بگیرد و همچنان در تعقیب تراکتورسازی باشد.

نفت تهران 2-0 ملوان انزلی

داور: بیژن حیدری کمک ها: حسن ظهیری، جلیل شعرانی
کارت زرد: امیری (63) از نفت

کارت قرمز:-

ترکیب دو تیم:

نفت تهران: 

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی، وحیدی حمدی‌نژاد، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند(71 عباس بوعذار)، حسین ابراهیمی (61 مطهری)، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی

سرمربی: علیرضا منصوریان

ملوان بندرانزلی: 

ایمان صادقی، حسین کنعانی، عزت الله پورغاز، ابوالحسن جعفری، عزیز معبودی، پژمان نوری(72 محرمی)، سعید یوسف‌زاده(70 محمد آبشک)، مازیار زارع، محسن یوسفی، رضا اعتمادی، فرزاد حاتمی

سرمربی: فیروز کریمی

نیمه اول:

در نیمه اول شاهد بازی تهاجمی از شاگردان منصوریان بودیم که این فشار ها در نهایت در دقیقه 20 بازی به ثمر رسید. در دقیقه 6 بازی پاس رو به عقب مازیار زارع را ایمان صادقی با دست دریافت کرد و توسط داور مسابقه ضربه خطای دو ضرب داخل محوطه جریمه ملوانان اعلام شد اما این ضربه را حسین ابراهیمی ازموقعیتی خوب به بیرون زد.دردقیقه 14 – عزیز معبودی از پشت محوطه جریمه نفتی ها ضربه ای محکم را به سمت این دروازه فرستاد اما این ضربه با برخورد به پای مدافعان به کرنر رفت.همچنین در همان دقیقه  ضربه کرنر ارسالی پژمان نوری به مازیار زارع رسید و ضربه دیدنی او توسط بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 17– جعفری در حمله ای سریع توپی را به سمت دروازه نفتی شوت کرد اما این توپ به پژمان نوری رسید و در حالی که وی با بیرانوند تک به تک شده بود این موقعیت ایده آل را از دست داد.دقیقه 20 بازی نقطه عطف بازی بود.پس از اولین گل در بازی که توسط نفتی ها به ثمر رسید بازی کمی برابر شد و دو تیم بازی نسبتا متعادل تری را پیش گرفتند.
در دقیقه 31 – شوت محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه ملوانان با اختلاف کمی از کنار این تیم به بیرون رفت و در آخرین دقایق در دقیقه 38 – ضربه فنی مازیار زارع با اختلاف کمی از کناردروازه نفتی ها به بیرون رفت و در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

در نیمه دوم همانند دقایقی پایانی شاهد بازی متعادلی بودیم.گهگداری ملوان حملاتی را آغاز میکرد که با ضد حملات نفتی ها مواجه میشد و باز بازی آرامی را شاهدی بودیم تا این که علیرضا منصوریان اولین تعویض خود را در دقیقه 63 بازی انجام داد که این بازیکن جواب اعتماد سرمربی خود را در کمتر از 5 دقیقه داد.

در دقیقه 65 بازی شوت زیبای مازیار زارع تیرک دروازه تیم نفت را به لرزه درآورد که در صد حمله آن موقعیتی برای نفتی ها ایجاد شد و در نهایت منجر به کرنر برای شاگردان منصوریان شد.امیر ارسلان مطهری بازیکن تعویضی منصوریان تنها 3 دقیقه بعد از ورود به زمین از روی ضربه کرنر ارسالی ایمان مبعلی توانست با ضربه سر دروازه ملوانان را برای بار دوم باز کند. این گل در دقیقه 66 به ثمر رسید.در دقیقه 68 – نیز سانتر پژمان نوری را عزت اله پورغاز برای ملوانی ها به گل تبدیل کرد اما داور مسابقه این توپ را آفساید اعلام کرد و گل را نپذیرفت.در دقیقه 73 هواداران  در پی تعویض پژمان نوری به شدت به فیروز کریمی معترض شدند و آنها معتقد بودند بهترین بازیکن این تیم در این بازی پژمان نوری بود.
و در نهایت بازی با پیروزی ارزشمند 2 بر 0 به نفع شاگردان منصوریان به پایان رسید و بدین ترتیب نفت تهران جایگاه دوم را دوباره از آن خود کرد و از سپاهان اصفهان پس گرفت و با اختلاف دو امتیاز از تراکتور 53 امتیازی، با 51 امتیاز در تعقیب این تیم است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,300
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,018
  • بازدید ماه : 7,018
  • بازدید سال : 13,407
  • بازدید کلی : 14,238,106