loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 156 1394/02/09 نظرات (0)

گزارش لحظه به لحظه از مزایده سرخابی ها

مزايده واگذارى سرخابى هاى پايتخت به بخش خصوصى امروز راس ساعت ٢ برگزار خواهد شد.

 سومین دور از مزایده سرخابی ها در حالی امروز برگزار می شود که مزایده اول و دوم به دلیل عدم وجود مشتری به ناکامی کشید و سازمان خصوصی سازی تسهلاتی در شرایط واگذاری ایجاد کرد. این در حالی است که فروشگاه های زنجیره ای، چند بانک، شرکتهای خودرویی و چند شخص ورزشی به خصوص حسین هدایتی جزو خریداران احتمالی باشگاه های محبوب پایتخت هستند و باید دید امروز چه فرد یا گروهی موفق به خریداری این دو باشگاه ورزشی می شود.

روز گذشته اعلام شد که این مزایده با توجه به دادن پاکت هایی از سوی مشتریان دو تیم ارائه شده است امروز برگزار می شود اما امروز شائبه ای به وجود آمده مبنی بر اینکه فقط نام یک شرکت به طور رسمی در بانک مرکزی به ثبت رسیده و پول حضور در مزایده را به صورت نقد پرداخت کرده است این در شرایطی است که روز گذشته سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که مشتریان دو باشگاه پاکت های خود را ارائه کرده اند.

از سویی در آگهی هایی که در مورد مزایده دو باشگاه ارائه شده بود به صراحت آمده بود که شرکت کنندگان در مزایده باید به صورت نقدی پول حضور در مزایده را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز کنند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:" یکی از باشگاه ها تعداد بیشتری درخواست ارئه شده و برای دیگری درخواست کمتری وجود دارد. با توجه به درخواست های ارائه شده مزایده سوم سرخابی ها رقابتی خواهد بود."

 12:00 محجوب خریدار پرسپولیس نیست.وی با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت:
"سلام دوستان و عاشقان واقعي ملوان كبير اين تيم هر گز تنها نبوده و نخواهد بود من نيز تا به سرانجام رسيدن به قله هاي موفقيت و قهرماني در اين تيم هستم چون با قلبم عهد بستم حتي اگر بزرگترين نامها در فوتبال را بخواهند به نامم نمايند چون هيچ نامي بزرگتر از ملوان وجود ندارد ملوان عشق است و پاكي و ايثار ملوان صفا هست و تلاش و بزرگي هر چند افرادي به خاطر منافع شخصي چوبهاي زيادي لاي اين چرخها گذاشتن ولي همه بدانيم كه ملوان همه اين ناپاكي ها رو زير چرخهايش له خواهد كرد اينجا ورزش است و ورزش سلامتي هست و نشاط براي موفقيت ملوان جان بايد داد نه زبان و نه فريادهاي بي محتوايي كه گوشهاي هواداران را آزار دهد من هستم چون اينجا استان من هست شهرها و روستاهاو مردمان اصيل مهمان نوازش قبله گاه واقعي قلب من هستن هر چند روزهاي سختي را در حال گذران هستيم و به پاكي همين سختيهايي كه شما ها مي كشيد انسانيت معرفت در ايستادن و ياد گرفتن از شما ها است.ملوان پيروز و قهرمان"

به گزارش خبرنگار طرفداری، ساعت 13:40 دقیقه خبرنگاران و عکاسان اجازه ورود به جلسه را خواهند گرفت.

13:35 تا این لحظه از افراد شرکت کننده در مزایده،  پسرحسین هدایتی  در ساختمان وزارت ورزش حضور پیدا کرده است.

* امروز پاکت ها باز خواهد شد و اسامی شرکت کنندگان اعلام می شود. ولی نتیجه مزایده  اعلام نمی شود. نتیجه و نام برنده طی روزها آتی اعلام خواهد شد.

13:51 امیر عابدینی  رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ساختمان وزارت ورزش حضور پیدا کرد.

13:57 امیر عابدینی در مورد مزایده امروز سرخابی ها گفت:" من به نمایندگی از پیشکسوت های پرسپولیس آمده ام. هر کس در این مزایده برنده شود به نفع باشگاه پرسپولیس است. تنها چیزی که برای من جای سوال دارد این است که یکی از شرط های حضور در مزایده این بود که متقاضیان باید 8 میلیاردو 700میلیون تومان پول به حساب واریز می کردند. ولی از تمام متقاضیان تنها یک نفر این پول را واریز کرده است. بقیه چطور در مزایده شرکت کرده اند برای من سوال است.!

13:59 برای استقلال دو متقاضی و برای پرسپولیس سه متقاضی خرید وجود دارد.

13:59 عبدالله پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در ساختمان وزارت ورزش حاضر شد.

14:00 سبک دست مطمئن از واگذاری استقلال
شاهرخ سبک دست در حاشیه مزایده سرخابی ها گفت: " من تا سال گذشته خادم را به عنوان قهرمان ملی می شناختم و تا قبل از این بحث مزایده هم ارتباطی با وزارت ورزش نداشتم. اگر هم در هیات مدیره استقلال حضور پیدا کردم به این دلیل بود که در حد توانمان به این تیم کمک کنیم. من باز هم می گویم اسپانسری با این شرایط برای مجموعه ما توجیه اقتصادی ندارد مگر بحث حمایت از ورزش مطرح شود. قطعا هیات واگذاری هم به بهترین پیشنهاد دهنده باشگاه را می دهد. سال گذشته هم ما گفته بودیم بیشتر از 16 میلیارد نمی‌توان هزینه کرد اما پیشنهاد بهتر از ما به وزارت داده نشد. ما همان موقع که با وزارت به توافق رسیدیم 6 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کردیم. شاید خیلی ها بگویند پیشنهاد 25 میلیاردی داده اند مهم نحوه پرداخت است و اینکه همان ابتدا چقدر پول نقد به حساب باشگاه واریز کنند. در هر صورت امیدوارم شرایط خوبی برای استقلال رقم بخورد."

14:05  با تلاوت قرآن و سخنرانی پوری حسینی جلسه آغاز شد.

14:11: حسین هدایتی در جلسه حضور ندارد و به جای وی پسرش در جلسه حاضر شده و در کنار امیر عابدینی نشسته است.

14:13 .علی اشرف پوری‌حسینی قبل از آغاز جلسه مزایده استقلال و پرسپولیس با تشریح این مزایده‌ها گفت:" خیلی شفاف می‌گویم که در 4 پاکتی که دریافت کردیم هیچ نامه‌ای از شرکت خودروسازان به دست ما نرسیده لذا اینکه گفته می‌شود خودروسازان را جلو فرستاده‌اند تا این دو تیم را بخرند صحت ندارد. "

14:20 اسامی خریدار ها اعلام شد:

دکتر علیرضا معظمی نیا و شرکت بهنام پیش رو کیش برای باشگاه پرسپولیس خواهان خرید امتیاز باشگاه شده اند.شرکت استیل آذین ایرانیان هم برای باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده است.سید حمید ادبی نماینده این شرکت است.
شرکت شورایکا برای باشگاه استقلال تقاضای خرید داده است.سید مهدی شقاقی هم نماینده این شرکت است.

14:28 پوری حسینی پس از اعلام اسامی متقاضی ها گفت: هر کسی بالاترین رقم پیشنهادی را داد نامش در یک کارگروه  که متشکل از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد بررسی می شود.نداشتن بدهی بانکی، نداشتن سوءسابقه امنیتی و نداشتن سندی در گرو جزو شرایطی است که باید برندگان از آن برخوردار نباشند. اگر به هر دلیلی کسی که با بالاترین قیمت توانست برنده مزایده باشد و این اتفاق نیفتاد به خاطر این نیست که اهلیت نداشته و مطمئنا به خاطر نقص مدارک یا مورد دیگری بوده باشد. سه پاکت برای پرسپولیس و یک پاکت برای استقلال را دریافت کردیم که کسی از محتویات آن خبر ندارد و ممکن است دلنوشته‌ای در آن قرار داده باشند. اگر پیشنهادات قابل قبول باشد و اگر اهلیت‌ها تائید شود آن وقت شورای 3 نفره حداکثر تا روز سه‌شنبه نتیجه مزایده را اعلام خواهد کرد. برای استقلال فقط یک پاکت داریم. این پاکت از طرف شرکت شورایکو به ما رسیده است واگر مدارکش کامل باشد و اهلیتش تائید شود می‌تواند برنده مزایده باشد و ممکن است تمام این کارها صورت بگیرد اما پیش‌پرداخت مدنظر داده نشده باشد.

وی درباره زمان اعلام برنده نهایی مزایده سوم عنوان کرد:" :سعی می کنیم حداکثر تا روز سه شنبه آینده برنده مزایده را اعلام کنیم.به محض اعلام نتایج،برنده 20 روز فرصت دارد الباقی پول را پرداخت کند. و تا از قبل از فصل آینده تکلیف تیم های مشخص می شود.

14:30 پوری حسینی: استقلال که فقط یک نماینده برای خرید دارد، اگر مشکلی نداشته باشدبه آن یک نفر می فروشیم. ولی اگر پس از بررسی تایید صلاحیت نشود، استقلال واگذار نمی شود.


14:33 نماینده شرکت شورایکو گفت:" ما اجازه نداریم زمینه فعالیت شرکت خودمان را بگوییم .قرار نبود رییس خصوصی سازی اسمی از شرکت های متقاضی ببرد ولی اسم ها را اعلام کردند.

*گفتنی ست زمینه فعالیت این شرکت حفاری و خوردگی فلزات است.

14:37نماینده  شرکت بهنام پیش رو کیش گفت:" خداراشکر تمام قوانین این جلسه رعایت شد. امیدواریم که خروجی جلسه هم نتیجه خوبی داشته باشد.
وی در مورد شانس خرید شرکت بهنام پیش با توجه به دو خریدار دیگر پرسپولیس  عنوان کرد:" باید دید شرایط چگونه است. توکلمان به خدا است . ما خیلی علاقه مند هستیم که در ورزش مملکت تحولات بزرگ انجام دهیم. اگر برنده شویم با همه وجود برای باشگاه پرسپولیس خدمت خواهیم کرد.

14:58 امیر عابدینی در مورد اینکه آیا طرفدار حسین هدایتی یکی از افراد خواهان پرسپولیس است، اظهار داشت: آرزو می‌کنم هدایتی انتخاب شود.

15:00  پوری‌حسینی در مورد مزایده استقلال و پرسپولیس گفت:" پاکت هر دو مزایده را دریافت کرده‌ایم و درنهایت شفافیت جزئیات مزایده را به اطلاع رساندیم. بعید می‌ دانم کارگروه سه نفره اهلیت کسی را رد کند، مگر اینکه این افراد یا شرکت‌ ها سپرده‌های خود را واریز نکرده باشند. درنهایت تا سه‌شنبه جواب این مزایده اعلام می‌ شود."

15:10 پایان جلسه.

15:18 امیر عابدینی در پایان جلسه عنوان کرد:" جلسه بسیار خوب بود . خیلی قانونمندبرگزارشد. پاکت خریدار باشگاه استقلال به خاطر پرداخت نکردن پیش پرداخت باز نشد. و گفته می شود خریدارا استقلال سلب صلاحیت خواهد شد و واگذاری باشگاه استقلال باید مراحل بعدی را طی کند. ولی متقاضیان پرسپولیس مشکلی ندارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,402
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,120
  • بازدید ماه : 4,120
  • بازدید سال : 10,509
  • بازدید کلی : 14,235,208