loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 78 1394/02/11 نظرات (0)

گواردیولا: نگران بازی مقابل بارسلونا نیستم

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم بوندس لیگا و در دیداری حساس به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت.

 بایرن مونیخ در حالی به لورکوزن سفر می کند که هفته قبل قهرمانی این تیم در فصل جاری بوندس لیگا مسجل شد. بایرن مونیخ روز سه شنبه در جدالی حساس در نیمه نهایی جام حذفی مغلوب دورتموند شد. بایرنی ها روز چهارشنبه باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با بارسلونا دیدار کنند. پپ گواردیولا ظهر جمعه در کنفرانس خبری پش از بازی مقابل لورکوزن شرکت کرد.

فرم کنونی تیم: "ما هرگز مقابل دورتموند به این خوبی بازی نکرده بودیم، در نیمه اول بازی آن ها شانسی نداشتند و به صورت کامل ضدحملات آن ها را مهار کرده بودیم. فوتبال این است و شما همیشه نمی توانید به فینال راه یابید، من از تیمم و این بازی کاملاٌ راضی هستم."

انتقادها: "من دومین سال حضورم در باواریا را سپری می کنم و در این مدت خیلی کم باخت داده ام اما من همیشه مورد انتقاد قرار گرفته ام. برای شخص من این مسئله مشکلی نیست. من می خواستم از بازیکن سریع در آن پست (سمت چپ دفاع) استفاده کنم و رافینا را انتخاب کردم. بدون شک آلابا بازیکن بهتری برای آن پست است، اما رافینیا هم می تواند آنجا بازی کند. من به عنوان سرمربی بایرن مونیخ این انتقادها را به عنوان جزئی از حرفه ام می پذیرم."

آمادگی باری بازی مقابل بایرلورکوزن: "امروز 3 بازیکن از تیم دوم بایرن مونیخ به ما اضافه شدند و با 14 تا 15 بازیکن به لورکوزن سفر خواهیم کرد. موقعیت ما بسیار حساس و پیچیده است و نگاه ما به بازی مقابل بارسلونا خواهد بود."

اظهار نظر سباستیان کل بازیکن دورتموند: "سباستیان کل می داند که ما 3-2 به دورتموند باختیم. توصیه من به کل این است "زمانی که 35 امتیاز از تیمی عقب هستید بهتر است حرفی نزنید. "

استفاده از روبن در بازی مقابل دورتموند: "بدون شک من بدون تایید دکتر و فیزوتراپ ها از بازیکنی استفاده نمی کنم. آرین بازیکن بسیار مهمی برای ما بود، او آماده بازی بود."

بازی مقابل بارسلونا: "بازیکنان آماده هستند و خواهند جنگید."

بازی کردن لواندوفسکی: "در روزهای آینده وضعیت او مشخص می شود. او دچار یک ضربه مغزی و شکستگی بینی شده است. چند روز اول بسیار دشوار است. در این مواقع پزشک تیم رئیس است و اگر او بگوید بازی کردن لواندوفسکی ریسک خواهد بود او بازی نخواهد کرد."

نظر پپ درباره بازی مقابل دورتموند: "ما همانند یک تیم بزرگ باختیم و این بازی بهترین بازی من در بایرن مونیخ بود، به دورتموند تبریک می گویم."

شایعات موجود در رسانه های اسپانیا: "این یک سوتفاهم است، چون من هرگز با هیچ یک از روزنامه نگاران اسپانیا گفتگوی خصوصی نداشته ام."

برنامه ها برای بازی مقابل بارسلونا: "من بیقرار یا دلواپس این بازی نیستم، شما فقط مقابل بارسلونا بازی نخواهید کرد بلکه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارید. ما در 2 ماه گذشته آمادگی خوبی داشته ایم."

وضعیت فرانک ریبری: "تاکنون منتظر او بوده ایم و هر هفته درباره او صحبت کرده ایم، نمی توانم در این باره بیشتر حرف بزنم."

شکست در نیمه نهایی جام حذفی آلمان: "بسیار سخت بود، ما از دورتموند بهتر بازی کردیم."

باستین شواین اشتایگر: "این بهترین بازی باستین برای بایرن مونیخ از زمان حضور من در اینجا بود، او 2 یا 3 موقعیت گلزنی داشت. باستین توانایی بالایی در ضربات سر دارد و برای بازی روز چهارشنبه بازیکن مهمی محسوب می شود."

ژابی آلونسو: "نمی دانم که می توانم تبدیل به مربی بهتری برای او شوم یا نه. او بازیکن باتجربه ای است و بازی های زیادی برای ما انجام داده است. من از عملکرد او بسیار راضی هستم."

بایرلورکوزن: "ما به هفته آینده و بازی مقابل بارسلونا می اندیشیم اما در ابتدا باید روی بازی مقابل لورکوزن تمرکز کنیم. ما مشکلات مصدومیت داریم. لورکوزن هنوز برای حضور در لیگ قهرمانان تلاش می کند. ما به اهداف خود دست یافته ایم."

انتقال گوندوعان به بایرن مونیخ: "این مسئله من نیست. این موضوع به ماتیاس زامر و کارل هاینتس رومنیگه ربط دارد."

کلودیو پیزارو: "او 2 ماه مصدوم بود. او به کمی زمان نیاز دارد اما برای بازی مقابل بارسلونا یکی از گزینه های ماست."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 6,898
  • بازدید کلی : 14,231,597