loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 46 1394/02/13 نظرات (0)

طارمی: پیشنهاداتم را آخر فصل بررسی می کنم

طارمی: پیشنهاداتم را آخر فصل بررسی می کنم؛ هواداران تنهایمان نگذارند
مهاجم تیم پرسپولیس از هواداران خواست این تیم را در بازی با بنیاد کار تنها نگذارند.

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در مورد بازی آینده تیمش مقابل بنیادکار گفت:"چهلمین روز پرواز ابدی دو خبرنگار عزیزی که در سانحه هواپیما در آلپ از بین ما رفتند را تسلیت  میگویم.  از هواداران می خواهم در بازی با بنیاد کار ما را تنها نگذارند.  امیدوارم در این بازی همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. اگر چه حریف هیچ امیدی برای صعود ندارد اما برای دفاع از اعتبار خود به تهران می آید و نداشتن دغدغه کار را برایشان راحت تر کرده و می توانند برای ما دردسر ساز شوند امیدوارم برنده این بازی سرنوشت ساز شویم و به مرحله بعدی راحت تر صعود کنیم."

وی در مورد بازی با پیکان تصریح کرد:" ما در این بازی محکوم به پیروزی بودیم. برد پیکان از نظر روحی وروانی به ما خیلی کمک کرد. بچه ها همه زحمت کشیدند و توانستیم موفق شویم. گل من حاصل تلاش همه همبازیانم بود و خوشحالم که این بار گلم با سه امتیاز همراه شد."

طارمی در مورد اینکه آیا احتمال می دهد در فهرست جدید سرمربی تیم ملی باشد یا خیر اظهار داشت:"من وظیفه ام این است که بازی های خوبی انجام دهم و بقیه موارد به من ارتباطی ندارد. باشم یا نباشم، موفقیت تیم ملی را موفقیت خودم می دانم."

مهاجم پرسپولیس در مورد پیشنهاداتی که اخیرا دریافت کرده اظهار داشت:" این هم جزء مواردی است که الان نباید به آنها فکر کنم و همه این مسائل را به وکیلم سپرده‌ام و آخر فصل پیشنهاداتم را بررسی خواهم کرد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,507
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,225
  • بازدید ماه : 8,225
  • بازدید سال : 14,614
  • بازدید کلی : 14,239,313