loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 38 1394/02/14 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، پس از قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل لیگ برتر، در صحبت ‏هایی، به پپ گواردیولا، سرمربی بایرن، طعنه زد.‏

 

 

به گزارشاسپرت آنلاین، مورینیو که در زمان حضور در رئال، رقابت سختی با گواردیولا داشت، معتقد ‏است این مربی اسپانیایی با انتخاب بایرن، کار سختی برای کسب قهرمانی در بوندس لیگا ندارد. ‏
او به خبرنگاران گفت:" به نظرم، من باهوش ترین فرد برای انتخاب کشور و باشگاه نیستم. می توانستم ‏باشگاهی در کشوری دیگر انتخاب کنم که راحت تر قهرمان شود. من باشگاه و کشوری را انتخاب کردم که ‏قبلا در آن راضی تر و خوشحال تر بودم. ریسک کردم و اکنون بسیار راضی هستم زیرا 10 سال بعد از ‏اولین قهرمانی در لیگ برتر، در دومین مقطع حضورم در این لیگ، باردیگر قهرمان شدم.‏
من درهر باشگاهی که بودم، با آن به قهرمانی رسیدم. در اینتر، رئال و چلسی. همه جام ها مهم هستند. ‏قهرمانی در اسپانیا با 100 امتیاز در رقابت با بهترین بارسای تاریخ دستاورد بزرگی بود که از آن لذت ‏زیادی بردم. ‏
شاید در آینده هوشیارتر باشم و باشگاهی را در کشور دیگر انتخاب کنم که راحت تر قهرمان شود. شاید به ‏کشوری بروم که در آن یک مسئول تدارکات هم بتواند مربی شود و جام به دست بیاورد."‏
برچسب ها مورینیو چلسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,355
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,073
  • بازدید ماه : 6,073
  • بازدید سال : 12,462
  • بازدید کلی : 14,237,161