loading...
رئال نیوز
حمید رضا بازدید : 54 1394/02/15 نظرات (0)

سرمربی سابق یوونتوس به لزوم داشتن دفاعی مستحکم تاکید دارد.



سرمربی قهرمانی جهان در مصاحبه با توتو یووه، در مورد بازی امشب گفت:

    در انتظار دیداری سراسر سینوسی هستم. همچنین انتظار دارم بیانکونری واقع گرا و از قدرت حریف، آگاه باشد. یوونتوس باید در برابر این بازیکنان بزرگ، به خوبی دفاع کند. وقتی می گویم دفاع تنها منظورم خط دفاعی نیست، بلکه فشردگی کلی تیم است. همه می دانند که باید این کار را انجام دهند، زیرا رئال اسلحه هایی در ترکیب دارد که می توانند موقعیت های بزرگی خلق کنند. همه چیز به اتحاد در دفاع و استفاده کردن از موقعیت های گلزنی بر می گردد. من چنین دیداری انتظار دارم. فکر می کنم یوونتوس بتواند این کار را انجام دهد اما مشخصا نباید اشتباهی مرتکب شود. آنها باید 150 درصد از نظر روحی و بدنی آماده باشند.

    دیدار فصل 2003 را به یاد دارم. دو روز قبل از بازی به این می اندیشیدیم که چگونه زیدان را کنترل کنیم و فضا را برای او ببندیم. اگر چه در طول تمرینات فهمیدم که این کار می تواند موجب به هم خوردن تمرکز بازیکنان شود و صبح بازی به همه گفتم هر چیزی که طی روزهای قبل به آنها گفتم را فراموش کنند! به بازیکنان گفتم شبیه یوونتوس همیشگی بازی کنند و تو جهی به حریف نداشته باشند.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 276
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,597
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,315
  • بازدید ماه : 7,315
  • بازدید سال : 13,704
  • بازدید کلی : 14,238,403