loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 53 1394/02/15 نظرات (0)

مسی: انتقامی در کار نیست

مسی: انتقامی در کار نیست؛  هرگز با انربکه مشکل نداشتم
در ادامه کنغرانس مطوعاتی لیونل مسی برترین بازیکن باشگاه بارسلونا را پیش از دیدار حساس چهارشنبه شب برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.

پیروزی بایرن در سال 2013 و فکر انتقام: نه. این گونه نیست. ما برای پیروزی به زمین بازی می رویم زیرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داریم. بایرن واقعا تیم فوق العاده ای است و در آن سال  و در جریان دو بازی ضربه زیادی به ما زد، اما الان مدت زیادی از آن موقع گذشته و هر دو تیم در شرایط متفاوتی به سر می برند.

گواردیولا: او تمام بازیکنان را به خوبی می شناسد. پپ برای مدتی طولانی با ما بود و توانستیم به همراهش قهرمانی های زیادی را تجربه کنیم. اطمینان دارم که او نه تنها بازیکنان خود بلکه بازیکنان جدید باشگاه را نیز به خوبی آنالیز کرده زیرا که شیوه او این بود که همه جزئیات را به شاگردانش توضیح می داد و هیچ چیزی را به شانس واگذار نمی کرد.

آیا هنوز هم با او در تماس هستید؟ از زمانی که از این جا رفت به جز در مراسم برترین های جهان ( گالا) دیگر او را ندیدم. من همواره با او رابطه فوق العاده ای داشته و دارم، اما از آن موقع دیگر با یکدیگر در تماس نیستیم.

مصدومان فراوان بایرن برای شان مشکل ساز است؟ گمان نمی کنم که این مسئله یک برتری برای ما یا یک بهانه برای بایرن باشد. هر دو تیم از باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا به شمار می آیند که تاریخ باشکوهی داشته اند. از نظر من ترکیب هر دوتیم از بازیکنان فوق العاده ای تشکیل شده و هیچکدام از دو تیم دنبال بهانه ای برای عدم موفقیت نخواهند بود.

قرارگیری در مسیر رسیدن به سه گانه:شرایط مان قابل قبول است، اما با آرامش تنها به فکر مسابقه بعدی هستیم و به این گونه مسائل فکر نمی کنیم.  درست است که زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده، اما ما تنها به فکر این هستیم که همچون گذشته با خونسردی و تمرکز در بازی آینده قدم رو به جلو دیگری برداریم.

رابطه با لوئیز انریکه: همه چیز ایده آل است. ما هیچ وقت با یکدیگر مشکلی نداشتیم و رابطه ام با او به خوبی رابطه ام با سایر هم تیمی هایم در بارسا است.

مثلث مسی - نیمار - سوارز، بهترین خط حمله تاریخ بارسا؟ به این نوع صحبت ها علاقه چندانی ندارم.  ما در داخل و بیرون از زمین رابطه فوق العاده ای با هم داریم . البته که باید بگویم  بسیار خوش شانس هستم که در طول دوران بازیگری ام در کنار بازیکن های فوق العاده ای بازی کردم   همچون همیشه تنها سعی می کنم تا از حضور در کنار آن ها لذت ببرم.

تقدیم پنالتی به نیمار در جریان دیدار برابر کوردوبا: اتفاق خاصی نبود. ما با یکدیگر تصمیم گرفتیم و او پنالتی را به گل تبدیل کرد.  بارها گفته ام که تنها جوایز تیمی هستند که ارزش دارند. ما فصل گذشته نتوانستیم هیچ جامی را فتح کنیم و امیدوارم که این فصل بتوانیم جبران کنیم.

انجام کلین شیت خانه در نیوکمپ: به عنوان تیم میزبان باید به دنبال پیروزی باشیم و بسیار حیاتی است که بتوانیم با کسب نتیجه ای قابل قبول راهی دیدار برگشت شویم.

تراستگن: تصمیم بازی مارک در لیگ قهرمانان با سرمربی بود و او تصمیم گرفت که  بازی ها را بین دو دروازه بان فوق العاده ما تقسیم کند.  ما به هر دو آن ها اطمینان کامل داریم. مارک از زمان آمدنش به تیم مرا شگفت زده کرد و می تواند در آینده به بهترین دروازه بان جهان تبدیل شود. 

بازی لواندوفسکی با ماسک محافظ: این اولین باری نیست که یک بازیکن مجبور می شود با ماسک بازی کند.   من گمان نمی کنم که وی مشکل چندانی با آن برای بازی کردن داشته باشد.

فشار بر روی چه تیمی بیشتر است؟ بارسلونا یا بایرن مونیخ: در این مرحله از رقابت ها دیگر این بحث ها مطرح نیست. هر دو تیم می خواهند برای پرستیژ باشگاه های شان به فینال رقابت ها برسند.

به نظرتان هواداران از گواردیولا استقبال می کنند؟ طبیعی است که طرفداران از پپ استقبال گرمی برای همه کاری که او برای این تیم کرده از او داشته باشند. او برای بارسا زحمات فراوانی کشیده، اما به محض این که سوت آغاز بازی به صدا در آمده و توپ به جریان بیفتد اطمینان دارم که طرفداران تنها و تنها همچون همیشه پشت سر ما خواهند بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,819
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,950
  • بازدید ماه : 1,950
  • بازدید سال : 8,339
  • بازدید کلی : 14,233,038