loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 46 1394/02/18 نظرات (0)

ابراهیمی: بازیکنان استقلال برای پول بازی نمی کنند

ابراهیمی: بازیکنان استقلال برای پول بازی نمی کنند؛ بازی با تراکتور را فدای دربی نمی کنم
هافبک دفاعی موفق استقلال معتقد است آبی ها در این فصل در خور نام استقلال نتیجه نگرفته اند اما با کسب دو پیروزی در بازی های پیش روی می توانند فصل را با موفقیت تمام کنند.

 امید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار طرفداری، درباره دیدار روز یک شنبه تیمش اظهار داشت: بازی با تراکتور همیشه خارج از معادلات جدول حساسیت خاص خودش را دارد. هواداران دو تیم همواره به این بازی نگاه خاصی دارند و این بازی برای آنها بسیار مهم است. ما باید هر دو بازی پیش روی را برنده از زمین خارج شویم تا بتوانیم با تلاش بازیکنان سهمیه آسیا را بگیریم. بعد از پیروزی برابر صبا وضعیت خوبی داریم و تلاش همه ما این است که روز یک شنبه نمایش خوبی داشته باشیم.

هافبک دفاعی استقلال با ذکر این نکته تراکتور سازی تیم با لیاقتی است، افزود: تیمی که صدر نشین جدول است مطمئنا تیم خوبی است و لیاقت آن را دارد. تراکتور تیم منسجم و خوبی است اما ما هم استقلال هستیم و در برابر هواداران خودمان بازی می کنیم. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم با کسب پیروزی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بمانیم.

ابراهیمی درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: ما همواره دوست داریم ورزشگاه آزادی را مملو از هواداران استقلال ببینیم و شاهد حمایتشان باشیم اما اگر نیایند هم همه تلاشمان را برای سربلندی تیم خواهیم کرد. حضور تماشاگران برای ما انگیزه ایجاد می کند و ما با دیدن هواداران با روحیه بهتری خواهیم جنگید. امیدوارم روز یک شنبه استقلالی ها در ورزشگاه حضور یابند و اگر هم نیامدند با دعای خیرشان ما را حمایت کنند.

وی ادامه داد: امسال مشکلات زیادی داشتیم و شاید نتوانستیم در خور نام استقلال نتیجه بگیریم مشکلات زیادی داشتیم و البته بد شانسی و اتفاقات فوتبالی نیز بر روی عملکرد ما تاثیر گذاشت اما می خواهیم با کسب دو پیروزی و گرفتن سهمیه آسیایی فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

هافبک استقلال درباره مشکلات مالی استقلال تصریح کرد: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم زیرا من بازیکن این تیم هستم و وظیفه من نیست در این موضوع صحبت کنم، این مسائل به مدیرعامل و هیات مدیره مربوط هست و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. بحث خصوصی سازی و واگذاری باشگاه بسیار مطرح است ولی هیچ پیشرفتی رخ نمی دهد اما من بازیکن در زمین مسابقه تلاش خودمان را می کنیم. اگر مشکلات ما حل می شد مطمئنا نتایج بهتری می گرفتیم.

وی با اعلام این موضوع که بازیکنان استقلال برای پول به میدان نمی روند، گفت: البته اینطور نیست که خدای ناکرده بازیکنان استقلال تنها به خاطر پول بازی کنند. همچین چیزی وجود ندارد و بازیکنان استقلال برای پول به میدان نمی روند اما می خواهم بگویم بازیکنی که دغدغه پول دارد نمی تواند با تمرکز کافی بازی کند. اگر مشکلات استقلال بر طرف می شد مطمئن باشید نتایج بهتری می گرفتیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است بازی تراکتور را فدای حضور در دربی کند، تصریح کرد: من تنها به تراکتور سازی فکر می کنم و با همه توانم در این بازی به میدان می روم و این گونه نیست که این بازی را فدای دربی کنم. برای موفقیت استقلال با همه توانم تلاش خواهم کرد و به چیزی جز موفقیت استقلال در رزو یک شنبه فکر نمی کنم. استقلال بازیکنان بزرگ و شایسته زیاد دارد و به من ابراهیمی وابسته نیست و اینگونه نیست که استقلال به کسی وابسته باشد و کسی هم نمی تواند بگوید چون من نیستم در روند تیم خلل ایجاد می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 274
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,019
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,737
  • بازدید ماه : 6,737
  • بازدید سال : 13,126
  • بازدید کلی : 14,237,825