loading...
رئال نیوز
حمید رضا بازدید : 69 1394/02/19 نظرات (0)

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی عنوان کرد که عجله ای برای تمدید قراردادش با چلسی ندارد.



به گزارش Sky Sports، بعد از اینکه چلسی برای پنجمین برای در لیگ جزیره با هدایت مورینیو قهرمان شد، شایعاتی از تمدید قرارداد مورینیو به مدت دو سال دیگر در رسانه های پخش شد. خبرگزاری ها اعلام کرد که آبراموویچ مایل است قرارداد مربی تیمش را که تا دو سال دیگر معتبر است، دو سال دیگر هم تمدید کند ولی مورینیو گفت که نیازی به تمدید قرارداد ندارد. وی در این مورد گفت:

    به قرارداد جدیدی نیاز ندارم. آقای آبراموویچ نیاز دارد که آرام باشد. من در دستان او هستم. می خواهم بمانم و قصد ترک باشگاه را ندارم. قرارداد بهتری را هم درخواست نکرده ام. من بسیار بسیار آرام هستم. او نیازی ندارد که نگران باشد، آبراموویچ من را دارد. اگر می خواهد من بمانم، می مانم. وقتی بخواهد بروم، می روم. می دانم که برای فصل بعد نیز می خواهد من بمانم چون من کارم را انجام می دهم. قرارداد ده ساله مهم نیست. 

برچسب ها ژوزه مورینیو , چلسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 212
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,302
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,433
  • بازدید ماه : 1,433
  • بازدید سال : 7,822
  • بازدید کلی : 14,232,521