loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 54 1394/02/20 نظرات (0)

نفت تهران 1-0 صبای قم

از سری بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران تیم نفت تهران در خانه خود میزبان تیم صبای قم بود که در نهایت شاگردان منصوریان با تک گل وحید حمدی نژاد این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا تکلیف قهرمانی به روز جمعه کشیده شود.

  شاگردان علیرضا منصوریان در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی تهران میزبان شاگردان مهدی تارتار بودند که درنهایت تیم مدعی قهرمانی با تک گل حمدی نژاد از روی نقطه پنالتی به پیروزی ارزشمندی دست یافت تا تکلیف قهرمانی به روز آخر و بازی مقابل تراکتور در تبریز کشیده شود.

نفت تهران 1-0 صبای قم

ورزشگاه تختی تهران

داور: محمدرضا اکبریان، کمک ها:حسین طالقانی- جواد مداح
کارت زرد: فرشید باقری(45) بادامکی (58) صبا

کارت قرمز:-

ترکیب دو تیم:

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، وحید حمدی نژاد،‌ امین حاج محمدی، لئوناردو پادوانی، مهدی شیری، آرش رضاوند،‌ علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی (81 سعید لطفی) ،‌ وحید امیری، حسین ابراهیمی (62 مطهری) و غلامرضا رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

صبا:
مهرداد طهماسبی، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، هادی شکوری، داود بهادری، ابوالفضل ابراهیمی، سعید مهدی پور، وحید علی آبادی، حسین بادامکی، جلال الدین علی محمدی و فرشید باقری(66 محمد اوسانی)
سرمربی: مهدی تارتار

نیمه اول

 

در نیمه اول تیم میزبان سراسر حمله بود و سعی در زدن گل برتری داشت و موقعیت هایی نیز خلق کرد که در ضد حملات شاگردان مهدی تارتار برخی از آنان پاسخ داده شد.اما در کل توپ بیشتر در اختیار شارگردان منصوریان بود و موقعیت هایی نیز خلق کردند که از آن به خوبی استفاده نکردند تا گل برتری را به ثمر برسانند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد و بازیکنان دو تیم به رختکن بروند.

در نیمه اول از حملات خوب صبا می توان به دقیقه 24 اشاره کرد که روزبه چشمی بعد از یک ریباند توپ را از بیرون محوطه جریمه محکم به سمت دروازه نفت زد که این توپ در راه ورود به دروازه توسط حاج محمدی دفع شد. در این صحنه حرکت حاج محمدی باعث مصدومیت این بازیکن هم شد. 
در دقیقه 29 نیز شوت وحید امیری با پای غیر تخصصی اش از بالای دروازه به شکل خطرناک بیرون رفت.

نیمه دوم

در نیمه دوم نیز ترکیب تیم ها تغییری نکرد و بازی همانند نیمه اول پیگیری می شد و شاگردان منصوریان در 10 دقیقه اول فشار زیادی آوردند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند به طوری که بازیکنان صبا مجبور به خطا کردن روی بازیکنان نفت شدند و در 15 دقیقه ابتدایی نیمه اول شاگردان تارتار دو کارت زرد دریافت کردند.این حملات و فشار ها ادامه داشت تا این که در دقیقه 55 شاگردان منصوریان صاحب پنالتی شدند و دقیقه 56 وحید حمدی نژاد گل اول نفتی ها را به ثمر رساند تا تیم نفت از میهمان خود پیش بیفتد.در 5 دقیقه بعد از گل نیز فشار ها ادامه داشت و تا این که بالاخره بازی متعادل شد و بازیکنان صبا به توانستند به خود بیایند و برای زدن گل تساوی جنگندگی لازم را داشته باشند.اما در ادامه بازی تقریبا همان طور ادامه یافت و نفتی ها برای زدن گل دوم و مطمئن شدن از پیروزی در این بازی تلاش بیشتری کردند و گهگداری در ضد حملات دروازه آنها مورد هجوم بازیکن صبا قرار می گرفت.در دقیقه 78غلامرضا رضایی در موقعیت عالی روی پاس به بیرون مطهری قرار گرفت و توپ را با فاصله کمی به بیرون زد.
در دقیقه 80 نیز شوت جلال الدین علی محمدی به شکل خطرناکی به بیرون رفت و در نهایت دو تیم نتوانستند گل های بیشتری بزنند تا بازی با همان نتیجه 1 بر 0 به نفع تیم نفت تهران به پایان برسد.

با این پیروزی نفت تهران همچنان با تراکتورسازی هم امتیاز و با تفاضل گل پایین تر در رده دوم قرار دارد و بازی جمعه این دو تیم می تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند.

لازم به ذکر است تیم سپاهان نیز با اختلاف یک امتیاز نسبت به این دو تیم در رده سوم قرار دارد و در صورت تساوی بازی جمعه این دو تیم و کسب پیروزی سپاهان در برابر سایپا می تواند سپاهان اصفهان را قهرمان این فصل لیگ برتر ایران بکند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,712
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,430
  • بازدید ماه : 9,430
  • بازدید سال : 15,819
  • بازدید کلی : 14,240,518