loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 53 1394/02/20 نظرات (0)

تیموریان: استقلالی بودم، هستم و خواهم بود

 

تیموریان: آندو استقلالی است؛ آن ها که فحش ناموس می دهند هوادار نیستند

آندرانیک تیموریان در خصوص دیدار استقلال و تراکتور سازی گفت:"به عنوان کوچکتر از باشگاه تراکتور سازی و مجموعه تشکر می کنم و به شما خسته نباشی می گویم. فکر کنم بازی خوبی بود. شروع خوبی داشتیم و روی اتفاق گل خوردیم. اما خیلی خوب به بازی برگشتیم و درکل حق تراکتور برد بود. 7 8 موقعیت صد در صد داشتیم. با کمبود بازیکنی که داریم این نتایج شاهکار هستند.برای قهرمانی می جنگیم و امیدوارم این امر مهم برای تراکتورسازی اتفاق بیافتد."

وی در خصوص هواداران استقلال گفت:"فوتبال حرفه ای است به هر حال من برای این تیم زحمت کشیدم و هواداران واقعی به خوبی می دانند. آن هایی که تشویقم کردند هوادارند، نه آن هایی که فحش ناموس می دهند."

آندو در خصوص خوشحالی یا ناراحتی اش گفت: "از این دید نگاه نمی کنم. فوتبال حرفه ای هست. ما برای قهرمانی می جنگیم. اگر تراکتور می خواهد قهرمان شود باید نفت را ببرد."

وی گفت: "استقلال چند هوادار داشت؟ الان چند نفر می آید؟ بروید ببینید مشکل گذاشن. چرا در تبریز همه می آیند؟ عاملش را من نمی گویم. من کسی نیستم که بگویم عواملش کیستند."

تیموریان در خصوص فصل آینده هم گفت: "اولویتم پیشنهاد خاری است اما فعلا که پیشنهادی ندارم."

وی در خصوص بخشش عوامل جداییش و بخشش آن ها گفت :"آقاین گفتند من عامل بد بازی کردن های استقلالم. آندو استقلالی است و هواداران واقعی را دوست دارد. من چند ماه هست رفته ام ؟ چند مصاحبه کرده ام؟ آقایان چطور؟ این حرکات را چه کسی تایید می کند؟ با رفتن من مشکل استقلال حل شد؟ بازی ها خوب شد؟"

آندو در خصوص خوشحالی اش گفت: "من اسم پسرم را نشان دادم. آندو به کسی توهین نمی کند. من رو در رو حرف می زنم و اهل مصاحبه نیستم."

وی در خصوص اینکه آیا روزی به استقلال باز می گردد یا نه نیز گفت:"هیچ حرفی در این باره ندارم."

تیموریان در خصوص اینکه گفته می شود وی به خاطر پول از استقلال رفته با خنده ای معنی دار گفت: "این چه حرف هاییست. پول مایحتاج زندگی هر آدمی است. همه می دانندچرا از استلقلال رفتم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,147
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,865
  • بازدید ماه : 4,865
  • بازدید سال : 11,254
  • بازدید کلی : 14,235,953