loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 44 1394/02/27 نظرات (0)

ونگر: برای بازنشستگی از فرگوسن پیروی می کنم

ونگر: برای بازنشستگی از فرگوسن پیروی می کنم
سرمربی آرسنال، آرسن ونگر تاکید کرد که برنامه ای برای بازنشستگی اش ندارد، اما احتمالاً از روش سر الکس فرگوسن در این راه پیروی خواهد کرد.

 به گزارش espnfc، آرسن ونگر، سرمربی توپچی های لندنی در آستانه دیدار حساس شاگردان خود در اولدترافورد، با اشاره به پایان احتمالی کارش در آرسنال، گفت: 

گاهی اوقات من متعجب می شوم که او این روزها چه کارهایی را انجام می دهد. باید بگویم که او واقعاً از دوران بازنشستگی اش لذت می برد و به نظر می رسد با این دوران بسیار خوشحال است. او بسیار خوش شانس است، چرا که به اسب ها علاقه زیادی دارد. زمانی که صبح بر می خیزد، می تواند به پیست اسب دوانی برود و تمرینات اسب ها را مشاهده کند، بنابراین این موضوع برای او فوق العاده است. اگر من بازنشسته شوم چه می کنم؟ من هم اسب ها را دوست دارم، البته مسابقه نمی دهم. اما دوست دارم اسب ها را برانم چرا که یک زمانی من هم کشاورز و دام دار بودم، اما شرایط بدنی ام احتمالاً دیگر اجازه نخواهد داد که اسب رانی کنم، بنابراین احتمالاً تنها به تماشای  اسب ها و مسابقات فوتبال فراوان در دوران بازنشستگی ام مشغول خواهم شد. 

ونگر هم اکنون 65 ساله است و از سال 1996 در آرسنال به فعالیت پرداخته است. این درحالی است که فرگوسن در 65 سالگی، 8 قهرمانی لیگ برتر را برای منچستریونایتد به ارمغان آورده بود و در 71 سالگی بازنشست شد، به همین جهت ونگر باور دارد که سال آینده، آرسنال باید برای قهرمانی بجنگد. 

فکر می کنم با ترکیبی که هم اکنون در اختیار داریم، به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شده ایم. اما فصل آینده باید بیشتر از این ها خودمان را تقویت کنیم. همه می توانند ببینند که ما عقب تر از چلسی هستیم. آن ها فاصله زیادی را ایجاد کرده اند و امسال تنها در دو بازی شکست خورده اند که این موضوع نشان دهنده تیم فوق العاده خوب آن ها است. همچنین در دفاع و حمله، آن ها بازیکنان فوق العاده خوبی را در اختیار دارند، دیگو کوستا یک خرید فوق العاده خوب برای آن ها بود؛ علاوه بر او، فابرگاس کلاس خط هافبک چلسی را بالا برده است و در کل چلسی به تیمی فوق العاده خوب تبدیل شده است. با تمامی این تفاسیر اما، وضعیت سال آینده نا مشخص است. ما نمی دانیم منچستر سیتی  یا منچستر یونایتد قدرتمند خواهند ماند یا خیر. همه چیز به پنجره نقل و انتقالات بستگی دارد. البته باید لیورپول را نیز در نظر بگیریم، بنابراین نمی توانیم چیزی را برای فصل بعد مشخص کنیم. 

مردم همیشه نظرات جالبی را در مورد ثبات تیم می دهند، اما اگر کمی فکر کنید، در می یابید که داشتن این موضوع چندان هم آسان نیست. شما همیشه می توانید حوزه خودتان را تقویت کنید و ثبات داشته باشید، اما گاهی اوقات رقیبان شما نیز مهم هستند. ما در مورد چلسی صحبت کردیم. آن ها دفاع فوق العاده خوبی را در اختیار دارند که بیش از دو یا سه سال در کنار هم هستند و کمترین گل ممکن را دریافت کرده اند. این موضوع به آن ها اعتماد به نفس می دهد. هر تیمی به یک ستون قدرتمند احتیاج دارد، البته باید اضافه کنم که تغییر دادن وضعیت، همیشه خوب نیست و باعث ثبات نمی شود. 

گفتنی است که دیدار تیم های منچستر یونایتد و آرسنال از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار خواهد شد. در این دیدار آرسنال می تواند با پیروزی سهمیه مستقیم خود برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 193
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,845
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,976
  • بازدید ماه : 1,976
  • بازدید سال : 8,365
  • بازدید کلی : 14,233,064