loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 67 1394/02/27 نظرات (0)

طارمی: از تیم های خارجی پیشنهاد دارم

طارمی: از تیم های خارجی پیشنهاد دارم؛ در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم
مهدی طارمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:"مطمئن باشید در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم، سال دیگر من سهمیه زیر 23 سال نیستم و شاید پرسپولیس من را نخواهد. اما مطئمن باشید پرسپولیس من را بخواهد و به تیم های خارجی نروم فقط در پرسپولیس بازی می کنم."

به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، مهدی طارمی پدیده و ستاره این فصل پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار وب سایت طرفداری گفت:" بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند مقابل استقلال، با اینکه مصدومان زیادی داشتیم هم قسم شده بودیم که در دربی پیروز شوم. چون ما عملکرد خوبی نداشتیم و هوادارانمان از ما راضی نبودند که خدا را شکر توانستیم دربی را ببریم تا فصل با دلخوشی برای هواداران به پایان برسد."

وی در خصوص صحنه درگیری با حنیف عمران زاده گفت:" هیچ بحثی بین ما نبود،فقط حنیف داد زد و به بازی من اعتراض کرد که من به او دست دادم و آرامش کردم. من بازیکنی نیستم که اهل دعوا باشم."

طارمی در خصوص اینکه ماشینی که به او داده شده را به مجتبی محرمی هدیه داد گفت:" بله من گفتم ماشین را به آقای محرمی می دهم و اینکه ماشین را تا به حال به ایشان نداده ام به خاطر این است که هنوز ماشین را تحویل نگرفته ام و فقط سوییچ آن را قبل از بازی به من دادند. طی 2 روز آینده کارهای انتقال سند انجام می شود و پس از آن ماشین را به آقای محرمی می دهم، من آدمی نیستم وقتی حرفی را بزنم به آن عمل نکنم. خیلی هم خوشحال می شوم که این کار را برای یک اسطوره انجام دهم."

بازیکن پرسپولیس در خصوص ماشینی که قرار است حسین هدایتی به وی بدهد گفت:" من زمانی که آن حرف را زدم از هدیه آقای هدایتی خبر داشتن و نه از ماشین بهتر اما آقای هدایتی لطف داشتند و گفتند به خاطر کار با ارزش یک ماشین بهتر به من می دهد."

وی در مورد بازی مقابل الهلال گفت:" بازی بسیار سختی است و الهلال تجربه زیادی در آسیا دارد اما به کمک هواداران می خواهیم این بازی را ببریم."

طارمی در مورد دعوت شدن به تیم ملی گفت:" آقای کی روش اعتماد کرد و من را به تیم ملی دعوت کرد، امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم. از دعوت شدن دو نفر هم به تیم ملی خیلی خوشحالم، یکی همشهری ام حسین ماهینی و دیگری احمد نوراللهی که امسال خیلی زحمت کشید."

پدیده امسال لیگ در خصوص برنامه فصل آینده خود گفت:" من خودم در جریان چیزی نیستم و تمام مسائل را به وکیلم سپرده ام، نمی خواهم در این مورد دخالت کنم و برای همین وکلیم تصمیم می گیرد و فقط می دانم از تیم های خارجی پیشنهاد دارم."

وی ادامه داد:" مطمئن باشید در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم، سال دیگر من سهمیه زیر 23 سال نیستم و شاید پرسپولیس من را نخواهد. اما مطئمن باشید پرسپولیس من را بخواهد و به تیم های خارجی نروم فقط در پرسپولیس بازی می کنم."

این بازیکن در پایان در خصوص تیم ملی گفت:" دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم به آرزوی خورد رسیدم، سختی زیادی دارد ولی شیرینی زیادی هم دارد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 274
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7,047
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,765
  • بازدید ماه : 9,765
  • بازدید سال : 16,154
  • بازدید کلی : 14,240,853