loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 46 1394/02/28 نظرات (0)

افشارزاده: قصد داریم با منطق تصمیم گیری کنیم

افشارزاده: قصد داریم با منطق تصمیم گیری کنیم؛ قلعه نویی برنامه بدهد بررسی می کنیم
مدیرعامل استقلال می گوید با آسیب شناسی انجام شده به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم هستیم.

 بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال پس از جلسه امروز اظهار داشت: "قصدمان این است که بر اساس عقل و منطق تصمیاتی را اتخاذ کنیم، ما از هواداران تشکر می کنیم و به آنها اطمینان می دهیم آسیب شناسی لازم را انجام داده و سپس روی مربیان خارجی و داخلی مطالعاتی انجام و در نهیات تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. البته فرصت کم است و باید سریع تر اقدام کنیم."

وی ادامه داد: "باید از نام 65 ساله تیم استقلال دفاع کنیم من در این مدت که اینجا بودم علاقه مندی مردم را دیدم و همین وظیفه ام را سنگین تر می کند. از آقای سبک دست بابت کمک هایش در این فصل تشکر می کنم، امروز هم مقرر شد لیست بدهی های تیم اعلام و سپس این بدهی ها توسط ایشان پرداخت شود."

مدیرعامل تیم استقلال در مورد اینکه آیا قلعه نویی هم می تواند برای فصل بعد برنامه ارائه کند، تاکید کرد: "هرکس برنامه بدهد بدهد آن را نگاه می کنیم و از گر تاییدش کنیم کا را با وی آغاز می کنیم. من با قلعه نویی صحبتی نکرده ام ولی می گویم که هر کسی برنامه ارائه دهد بررسی می کنیم."

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که خادم خواستار برکناری قلعه نویی بود، با خنده گفت: "خدا عقلی به شما بدهد و پولی هم به ما! من در جلسه دیروز یک و نیم ساعت در مورد مسائل مالی با خادم جلسه داشتم و هیچ بحق فنی نشد در این جلسه انجام نشد، بحث فنی تیم در خود باشگاه انجام می شود."

وی در مورد این شایعه که ده بازیکن تیم به استقلال خیانت کردند یادآور شد: "من این را تایید می کند، بازیکنی که در تیم ملی بازی می کند و تلاش می کند هیچ وقت چنینی کاری نمی کند، ما به دنبال کسب بهترین نتایج بودیم ولی یک سری مسائل هستند که باعث می شوند بازیکنان عملکرد خوبی نداشته باشند."

مدیرعامل استقلال در خصوص زمان مزایده سرخابی ها خاطرنشان کرد: "وظیفه من این است که تا آخرین لحظه برای تیم کار کنم و سپس هر تصمیمی اتخاذ شد مطیع آن هستم."

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا مربی بعدی، استقلالی است یا از اصفهان می آید، اظهار داشت: "ما ایرانی هستیم، مربی استقلالی هم نباشد ایرادی ندارد. مربی باید قوی باشد و این مهم است. من عاشق اصفهان هستم ولی ناسیونالیست نیستم و هیچ اصراری در این مورد ندارم."

وی در مورد بیانیه باشگاه استقلال در این خصوص که مربی بعدی تیم از کیان استقلال دفاع می کند و آیا این امر با امیر قلعه نویی محقق نمی شود، تاکید کرد: "اگر قلعه نویی بتواند از برنامه اش دفاع کند ایرادی ندارد، همه ما از کیان استقلال دفاع می کنیم."

مدیرعامل باشگاه استقلال ارزیابی اش از یک سال حضور در استقلال را این گونه بیان کرد: "من با درخواست وزرات ورزش مدیرعامل شدم و از کارم پشیمان نیستم. در باشگاه بزرگی چون استقلال باید نظارت فنی وجود داشته باشد و افرادی باشند که عاشق تیم باشند و عشق سکو نباشند."

وی در انتها در خصوص چاپ کتاب خاطراتش گفت: "خیلی ها از من این کار را خواسته اند ولی هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام، البته باید بگویم در این کتاب تنها قسمت کوچکی مربوط به استقلال خواهد بود."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,987
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,705
  • بازدید ماه : 7,705
  • بازدید سال : 14,094
  • بازدید کلی : 14,238,793