loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 56 1394/02/31 نظرات (0)

گرت بيل، مقصر صد ميليون يورويى

گرت بيل خواهان ترك رئال مادريد است، در شكست شاهزاده ولزى شايد بتوان كريس رونالدو را نيز مقصر دانست. با اين وجود باشگاهى در فوتبال جزيره وجود دارد كه خواهان جذب اين ستاره گران قيمت شده است.

 گرت بيل از شرايط حضور خود در پايتخت اسپانيا چندان راضى نيست و خواهان جدايى از رئال مادريد شده است، انگلستان در حال حاضر تنها مكانى است كه همچنان قدر اين شاهزاده ولزى را مى داند. در اسپانيا شهرت اين ستاره دنياى فوتبال به شدت خدشه دار شده و به همين دليل گرت بيل تمايلى به ماندن در مادريد ندارد و در آرزوى تغيير شرايط خود است. روزنامه انگليسى Times به همين منظور گزارش داده كه گرت بيل 25 ساله، از فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد درخواست نموده كه مجوز خروج وى از باشگاه را صادر نمايد.

دو سال پيش سران مادريدى با پرداخت هزينه اى حدود يكصد ميليون يورو به تاتنهام، گرت بيل را به خدمت گرفتند و همين موضوع شرايط خروج وى را از مادريد به شدت سخت نموده، چون باشگاه رئال مادريد در ازاى صدور چنين مجوزى متحمل شدن ضررى سنگين خواهد شد. به همين دليل تنها باشگاه هاى انگليسى كه درآمدشان به خاطر قراردادهاى جديد تلويزيونى با افازيش شديدى مواجه خواهد شد، تنها از توانايى خريد گرت بيل برخوردار خواهند بود.

در انگليس اخبارى منتشر شده كه مطابق آنها باشگاه هايى نظير منچستريونايتد، چلسى و منچسترسيتى نسبت به جذب گرت بيل بى تمايل نيستند و شانس شياطين سرخ در اين خصوص بيشتر از ساير رقبا ارزيابى شده است. از سال 2013 سران باشگاه منچسترى به دنبال خريد گرت بيل و آوردن او به اولدترافورد بوده اند، در تابستان جارى نيز لوئيز فن خال سرمربى اين تيم سرمايه اى در حدود 275 ميليون يورو براى جذب ستارگان جديد در اختيار خواهد داشت. از نظر برخى مطبوعات انگليسى حتى موضوع خريد بيل توسط منچستريونايتد قطعى مى باشد، براى نمونه روزنامه Sunday Express مدعى شده كه پيوستن گرت بيل به اولدترافورد " تقريبا نهايى" است و روزنامهTelegraph  نيز در گزارشى ذكر كرده كه"همسر و دختر گرت بيل به انگليس نقل مكان كرده اند."

در هفته هاى گذشته گرت بيل از طريق مدير برنامه هاى خود توضيح داد كه مايل به ماندن در مادريد و اثبات خود در اين باشگاه مى باشد، اما بعد از حذف رئال مادريد از ليگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن قهرمانى در لاليگا، شرايط در مادريد به كلى تغيير نموده و منتقدين و مطبوعات به دنبال يافتن مقصرى براى رسوايى اين فصل مادريدى ها هستند. روز دوشنبه همچنين اين باشگاه به نوعى ديگر نيز تحقير شد، چون بر اساس رفورم و اصلاحات مورد نظر يوفا، رئال مادريد در فصل آتى از رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا به عنوان سرگروه يكى از گروه هاى هشت گانه محسوب نخواهد شد.

گرت بيل متوجه شده كه در مادريد از حامى خاصى برخوردار نيست و در اين باشگاه همواره برخورد و رفتارى محتاطانه با وى صورت گرفته است. براى سران مادريدى وجود ستارگان بسيار بيشتر از عملكرد تيم به عنوان واحدى هماهنگ حائز اهميت است و با توجه به عملكرد نه چندان متقاعد كننده گرت بيل، باشگاه مقصر ايده آلى براى ناكامى خود يافته است. گرت بيل بعد از دو سال حضور در مادريد هنوز تسلط حتى اندكى به زبان اسپانيايى پيدا نكرده و اين بازيكن فوق العاده به جاى ستاره اى واقعى، تنها به يكى از جذابيت هاى رئال مادريد تبديل شده است.

كريس رونالدو نيز بى ترديد نقشى قابل توجه در شكست گرت بيل در مادريد داشته است، جيمى كاراگر مدافع سابق ليورپول در گفتگويى با روزنامه انگليسى Daily Mail مدعى شده كه گرت بيل تا زمان حضور رونالدو در رئال مادريد، ‌شانسى براى درخشش در اين باشگاه نخواهد داشت:"گرت بيل براى اثبات خود مجبور به ماندن در مادريد نيست، او براى خدشه وارد نشدن به فوتبالش مى تواند به فوتبال انگليس بازگردد. توپ و اتفاقات بازى در رئال مادريد در تسلط رونالدو قرار دارند، من متوجه نمى شوم كه چرا رونالدو رفتار چندان صميمانه اى با گرت بيل ندارد، چهره عصبانى و برافروخته رونالدو بعد از اينكه گرت بيل در بازى مقابل لوانته به نوعى توپ اين پرتغالى را ربود تا خود آن را به گل تبديل نمايد، به خوبى اين موضوع را به اثبات مى رساند."

كارلو آنجلوتى سرمربى تيم اما در تلاش برى دفاع از ستاره ولزى خود بوده است كه البته چندان موفقيتى در آن نداشته است:"گرت هنگامى كه تيم در فرم خوبى بود، لحظات درخشانى را به ثبت رساند، اما روند رو به افت تيم بر عملكرد او نيز تاثيرى منفى داشته است." در انگليس كارشناسان فوتبال در خصوص كيفيت بالاى پسر پل اينس ملى پوش سابق اين كشور بحث هاى فراوانى داشته اند، پل اينس خود در زمينه پسرش مى گويد:"هال سيتى بايد او را به عنوان گرت بيل بعدى به همگان معرفى نمايد" نام و شهرت اين شاهزاده ولزى در انگليس همانند گذشته درخشان است و خدشه اى به آن وارد نشده و به نظر گرت بيل نيز خود از اين موضوع آگاه است و به همين دليل شايد مايل به ترك اسپانيا و پيوستن به ليگ جزيره است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,154
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,872
  • بازدید ماه : 4,872
  • بازدید سال : 11,261
  • بازدید کلی : 14,235,960