loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 57 1394/03/04 نظرات (0)

آلوز: یک پایم خارج از بارسلونا است

آلوز: یک پایم خارج از بارسلونا است؛ پول نه احترام بیشتری می خواهم
مدافع راست برزیلی باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت که در ادامه آن ها را به نقل از وب سایت AS مرورمی کنیم.

آیا در فصل آینده نیز در بارسلونا خواهید ماند؟

این یک راز است! من در بارسا اتفاقات زیبای فراوانی را تجربه کردم که هنوز هم تمام نشده است. من تا روز 30 ماه ژوئن قرارداد داشته و به خاطر هوادارانی که همیشه در بارسا مرا دوست داشته و همچنین باشگاه بارسلونا در حال حاضر تنها و تنها به انجام بهترین عملکرد خود در دو فینال باقی مانده فکر می کنم. تا  صبح روز هفتم ماه ژوئن (فردای فینال لیگ قهرمانان اروپا) هیچ چیزی برای من تغییر نکرده و همچون همیشه به دفاع از پیراهن بارسا خواهم پرداخت.

آیا از حالا تصمیم خود را برای آن زمان گرفته اید؟

نه. زیرا که نمی خواهم به آن فکر بکنم. البته که گزینه های زیادی در حال حاضر وجود دارد اما تمام تصمیم گیری ها و مذاکرات را به بعد از فینال برلین موکول کرده ام. من نمی خواستم که حالا با خبرنگاران صحبت کرده و حواس خود را از بازی های آینده پرت کنم، اما در این مدت دروغ های فراوانی از زبان من منتشر شد و رسانه ها به گونه ای برخورد کردند که انگار تنها به دنبال پول بیشتر هستم اما اصلا این طور نبود.

من تنها احترام بیشتری می خواستم. در طول سال گذشته صحبت های زیادی پیرامون فروش من مطرح شده بود و این در حالی است که تا 30 ام ماه ژوئن امسال با بارسا قرارداد داشتم و باید بگویم که نمی توانم برخی بی احترامی جندی از سران باشگاه به خود را فراموش کنم.

در حال حاضر بیشتر احتمال می دهید در بارسلونا باشید یا خارج از آن:

همان طورکه گفتم در حال حاضر 200 در صد حواس من متوجه دو فینال باقی مانده است. من انسان خودخواهی نبوده و به اندازه کافی بالغ شده ام که نگذارم این مسائل به بازیم و شاید سرنوشت باشگاه لطمه ای وارد کند. من بهترین سال های عمرم را در اینجا گذرانده ام و بارسا همواره در قلب من باقی خواهد ماند، اما حاضر نیستم که به هر قیمتی در اینجا باقی بمانم. البته که احتمال ماندنم در باشگاه هنوز نیز وجود داشته و آینده ام واقعا مشخص نیست. شاید بتوان گفت که یک پایم در داخل و دیگری در خارج از باشگاه است!

آیا در چند وقت اخیر با عصبانیت بازی می کردید؟

خیر. از نظر شما رسانه ها عملکرد من در چند وقت اخیر بهتر شده اما واقعیت آن است که سرمربی از ابتدا از بازی های من در زمین مسابقه رضایت داشت. من بیشتر از شما نسبت به بازی خود حساسیت داشته و یک بازیکن حرفه ای هستم البته که اصل و پایه هر مناسبتی در ابتدا اعتماد است.

آیا با لوئیز انریکه پیرامون این مسائل صحبت کرده اید؟

درباره آینده ام خیر. زیرا که این مسائل به سران باشگاه بستگی دارد و من نیز هیچگاه نخواسته ام که این موضوعات را در زمین بازی دخالت دهم.

آخرین بازی که با ریاست باشگاه صحبت کردید چه زمانی بود؟

همین اخیرا. البته که وارد جزئیات نشدیم و چندان نیز گفت و گوی جالبی نبود!

چرا بعضی ها آن طور که می خواهید به شما احترام نمی گذارند؟

این چیزی است که هیچگاه نفهمیدم. البته که من شخصیت خاص خود را داشته و انسان روراست و صادقی هستم و شاید به خاطر این برخی از اشخاص از من خوش شان نمی آید

اما لوئیز انریکه هنوز هم به عنوان مدافع ثابت از شما استفاده می کند

این به خاطر عملکرد و بازی ام در زمین فوتبال است نه این که خوش قیافه ترین بازیکن بارسلونا باشم، البته که فکر کنم باشم (می خندد)

آیا محرومیت از نقل و انتقالات رفتار باشگاه در قبال شما را تغییر داده است؟

همه چیز در این تغییر تاثیرگذار بود. واقعیت این است که شش ماهه گذشته باشگاه خواهان تمدید قرارداد من نبود، اما فیفا آن ها را محکوم کرد و پس از آن و در این سه چهار ماه صحبت هایی پیرامون تمدید قراردادم مطرح شد.

در انتهای فصل انتخابات باشگاه برگزار شده و شاید مدیران تغییر کنند

من تنها مسئول آینده خودم هستم و نمی توانم تا زمان برگزاری انتخابات و مشخص شدن نتایج آن صبر کرده و پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا تصمیم خود را خواهم گرفت. ریاست باشگاه می داند که برای نگه داشتن من چه کاری باید انجام دهد و اگر مایل باشد با انجام آن من در بارسا باقی خواهم ماند.

آیا پاریسن ژرمن در بین گزینه های اصلی شما در حال حاضر است؟

خیر.

نوبت به خبرنگار روزنامه مارکا می رسد

از شما عذر می خواهم، اما به سوالات مارکا پاسخ نمی دهم

نظرتان درباره ژاوی هرناندز

هم بازی بودن با او مایه افتخار من است. من هر روز از او و رفتار حرفه ایَش در تمام زمینه ها درس می گرفتم. بسیار بعید است کسی بتواند چنین نقشی را از خود در تاریخ باشگاه ثبت کند. از نظر من او باید برای همیشه و تا ابد در بارسا باقی می ماند.

 و در آخر دیدار برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

 برای موفقیت برابر آن ها باید بسیار با دقت و متمرکز عمل کنیم. یوونتوس فوق العاده است.  آن ها توانستند قهرمان بازی ها را حذف کرده و به فینال برسند و این در حالی است که هیچ تیمی هرگز نمی تواند فقط با کمک شانس به چنین مسابقه ای برسد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,364
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,082
  • بازدید ماه : 6,082
  • بازدید سال : 12,471
  • بازدید کلی : 14,237,170