loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 60 1394/03/05 نظرات (0)

الگری: بوفون قابل توصیف نیست

الگری: بوفون قابل توصیف نیست؛ آماده سازی یوونتوس برای بازی با بارسلونا کار ساده ای است
ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس معتقد است که آماده سازی تیمش برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا دشوار نیست و به بحث در مورد فصل جاری پرداخت.

 یوونتوس پس از 12 سال موفق به کسب مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد، اما با این وجود سرمربی این تیم در مصاحبه با Mediaset معتقد است که آماده سازی برای حضور در این دیدار کار ساده ای است.

لحظه ورود به یوونتوس

من چالش ها را حتی در صورت غیرممکن بودن دوست دارم، زیرا من در زندگی فکر می کنم هیچ کار غیرممکنی وجود ندارد. با توجه به سپری کردن سه سال فوق العاده با آنتونیو کونته، من با این تصور از گروه که می تواند کارهای بیشتری انجام دهند و موفقیت های بیشتری کسب کنند وارد تیم شدم.

 

موراتا، توز و بوفون

آلوارو موراتا در حال تبدیل  شدن به یک بازیکن بزرگ است. کارلوس توز به سطح فوق العاده ای رسیده است، اما آنچه که من را بیشتر تحت تاثیر او قرار داده است، شخصیت اوست. جیان لوییجی بوفون قابل توصیف نیست. ما نباید تنها در مورد این سه بازیکن صحبت کنیم، بلکه کل گروه فوق العاده بودند. مسابقات کلیدی؟ سفر به فلورانس، ناپل و دورتموند."

 

جذب آنتونیو کاسانو در ژانویه

آن دوره، زمانی بود که بحث خروج سباستین جووینکو از یوونتوس مطرح شده بود و ما در مورد جانشین وی که بتواند برایمان مفید باشد، فکر می کردیم. این صحت دارد که ما به او فکر می کردیم. زمانی که شما در مورد کیفیت یک بازیکن صحبت می کنید، حتی نباید در مورد کیفیت کاسانو بحث کنید."

 

میلان

فراتر از یک رقابت ورزشی، باید اعتراف کنم که سه سال و نیم فوق العاده را با میلان سپری کردم و به نتایج بزرگی با این تیم دست یافتم. آن ها به همراه کالیاری بخش بزرگی از زندگی حرفه ای من هستند. من تصور می کنم که میلان سال آینده برای حضور در بین سه تیم بالای جدول مبارزه خواهد کرد، زیرا آن ها بازار خوبی را سپری خواهند کرد و از طرفی پیروزی در DNA میلان است. ما باید از بازگشت میلان هراس داشته باشیم.

آیا به کارلو آنچلوتی توصیه می کنم به میلان بازگردد؟ کارلو مربی بسیار خوبی است و موفقیت های زیادی کسب کرده است، بنابراین به توصیه من نیازی ندارد. من به اینزاگی احترام می گذارم، مربی یک تیم بزرگ بودن اصلا آسان نیست. برای هدایت یک باشگاه بزرگ علاوه بر اینکه باید از مهارت های فنی و تاکتیکی برخوردار باشید، باید در برابر فشارهای بزرگ مقاومت کنید و از منظر روانی توانایی های بزرگی داشته باشید.

 

پیرلو

داستان هایی منتشر شده که من آندرا پیرلو را در میلان نمی خواستم، اما من باید احمق باشم. حقیقت این است که وی می توانست یک سال بیشتر در کنار ما باشد، در مورد زلاتان و تیاگو سیلوا نیز همینطور است. من هرگز هیچ شکی در مورد توانایی های او به عنوان یک قهرمان نداشتم.

 

فینال لیگ قهرمانان

من در مورد این دیدار تنها 10 دقیقا در روز فکر می کنم. آماده سازی برای این دیدار نه تنها دشوار نیست، بلکه آسان است. این فینال است. بارسلونا تیمی متفاوت از سایر تیم هاست. از زمانی که آندرس اینیستا بازگشته، این تیم کنترل بیشتری بر بازی دارد و با وجود افزایش یک بازیکن به عنوان مهاجم مرکزی (لوییس سوارز) به دو بازیکن بزرگ دیگر (لیونل مسی و نیمار) در پیشانی حمله، حملات این تیم بیشتر در عمق انجام می شود.

 

جشن قهرمانی

این یک روز فوق العاده بود، جایی که ما قهرمانی اسکودتو و کوپا ایتالیا را با خانواده ها و هوادارانمان جشن گرفتیم. این یک روز بزرگ و یادآور خاطرات یک فصل بود، که اگرچه هنوز کارمان تمام نشده، اما در مجموع باید بگویم که  تیم کارهای فوق العاده ای انجام داد.

 

دیبالا

او بازیکن خوبی است، اما باید بیشتر یاد بگیرد و پیشرفت کند. وی هنوز بازیکن پالرموست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,971
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,689
  • بازدید ماه : 7,689
  • بازدید سال : 14,078
  • بازدید کلی : 14,238,777