loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 64 1394/03/08 نظرات (0)

افشاگری امیر عابدینی درباره مزایده چهارم

افشاگری عابدینی درباره مزایده چهارم؛ زنگ زدند گفتند برنده اید
امیر عابدینی پس از رد صلاحیت شرکت استیل آذین در مزایده چهارم سازمان خصوصی سازی به شدت عصبانی است و به انتقاد از مسئولان می پردازد.

 مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که طی دو مزایده قبلی هر دو بار استیل آذین را برنده مزایده پیش بینی کرده بود دست به افشاگری در صفحه شخصی خود زد و بیانیه ای منتشر کرده و گفت مسئولان سازمان خصوصی سازی برنده شدن آنها را تبریک گفته اند. متن صحبت های وی به این شرح است:

 

سلام آن چه را كه در اين پست نگاشته شده با مسئوليت شخص اينجانب امير عابدينى فرزند عزيز ميباشد:
در نمايش مزايده دولت تدبير واميد آنچه را كه شاهد بوديم بى تدبيرى محض وپاشيدن بذر نااميدى در جامعه بود ومهمتر عدم راستگوئى و شفافيت در اطلاع رسانى توسط مسئولين برگزارى بود و هست كه به تفصيل به آن ميپردازم تا سيه رو شود هركه در او غش باشد.

 

١- مردم به خوبى واقفند كه دو شركت استيل آذين ايرانيان و بهنام پيشرو كيش به نمايندگى از بخش خصوصى در مزايده شركت كرده بودند. يكى(به عنوان نماينده و اسپانسر پرسپوليس از طرف وزارت ورزش ) برگزيده شده كه اختيار بخشى از هيئت مديره به او واگذار گرديده بود و ديگرى شركت استيل آذين ايرانيان سهامى عام كه منصوب به آقاى حاج حسين هدايتى مى باشد. دوازده سال درخدمت جامعه ورزش در رشته هاى مختلف بويژه باشگاه پرسپوليس با مال و جان خود خدمت نموده و تا كنون هيچ گاه در اين مورد نكته ى منفى براى ايشان گفته نشده، حال چگونه است كه با كلمه موهون نا اهلى اينان از جلگه خدمت گزارى كنار گذاشته مى شوند.

٢- چه كسانى در اين دولت به خود حق مى دهند كه با شخصيت حقيقى و حقوقى مردم اينگونه برخورد كنند ميزان شما چيست تراز اهليتتان كجاست كه به سادگى مى توانيد بگوييد كه چه كسى اهل است و چه كسى اهل نيست آن هم در بخش خصوصى براى خدمت به يك باشگاه مردمى ، مى ترسيد در زمان اينان موفقيت رقم بخورد وعدم كارايى مديران دولتى شما هويدا گرد.

 

٣- در طول چهار روز كه مردم انتظار اعلام نتيجه مزايده را داشتند تناقض گويي هاى بي شمارى شاهدیم. اولا بر اساس كدام قانون و مقررات مزايده وقتى بعد از باز كردن پاكت ها برنده مشخص گرديد و آن هم استيل اذين ايرانيان بود به خود حق مى دهيد اسناد بازندگان مزايده را بررسى كرده و به قول خود احراز هويت كنيد در صورتي كه يك روز بعد از مزايده شما سهامداران جديد را به دفتر خود در خصوصى سازى فرا خوانديد وعلاوه بر دفتر شركت و اسناد انتقال سهام را بررسى نموديد به مدت يك ساعت با آنها مصاحبه داشتيد و در آخر گفتيد كه بعد از انعقاد قرار داد قول بدهيد چكهاى شما در موعد مقرر وصول گردد كه يكى از صاحبان سهام سوال كرد كه اگر زودتر از موعد اقساط را پرداخت كنيم شما سهام را در اختيار ما خواهيد گذاشت كه جواب شما مثبت بود.

 

در ادامه عابدینی تصریح کرده است که بحث ماليات مطرح شد كه تبصره ذيل ماده ٤٨و١٢١ را متذكر شديم كه به استناد قانون اگر ماليات به عهده فروشنده باشد تا دو ماه فرصت دارد وشما پذيرفتيد وقتى شركتى سهامدارانش مشكلات سياسى عقيدتى امنيتى وقضايي ندارند و بدهى بانكى نيز هيچ يك سهامداران و شركت ندارند و كليه اسناد مورد درخواست شما تحويل داده شد حال ميتوانيد بگوييد چه كسى اهليت ندارد وچرا؟

وقتى قانون به ما اختياراتى مي دهد ما به عنوان مجرى امانت دار مردم هستيم در اجراى قانون آيا شما در اين مزايده امانتدارى كرديد و براى دادن حق به حقدار منصفانه عمل كرديد؟ آيا شما مى توانيد بگوييد كه مامور هستيد و مسئول نيستيد.

 

اما امروز ساعتهاى اوليه صبح آقاى خصوصى سازى در راديو اعلام ميكند پرسپوليس حتماً برنده دارد. حدود ساعت يازده از خصوصى سازى تلفنى به بنده تبريك پيروزى در مزايده را مي گويند. چند دقيقه بعد يكى از مجريان محترم تلویزيون از خصوصى سازى مي گويند استيل آذين برنده شده. نيم ساعت بعد مي گويند مزايده چهارم برنده نداشته.

اين بار ديگر نمي گويند پيامى كه كتبى يا شفاهى از يك مقام بالا آمده و مزايده را هوا كرده چه كسى است آيا همان كسى است كه در مرحله سوم گفته بود بدهيد به خودرو سازان بوده يا خير؟

 

به هرحال طرفداران اين تيم مردمى دها سوال از دولت دارند كه بر حسب وظيفه بايد پاسخگو باشند. اگر به مردم احترام مي گذاريد افكار سنجى كنيد تا ببينيد مردم چه كسى را مستحق مالكيت پرسپوليس ميدانند. بيائيد از مردم عذر خواهى كنيد و حق را به حق دار بدهيد با تدبير و اميد اين تصميم خدا پسندانه را بگيريد. وسلام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 261
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 827
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,545
  • بازدید ماه : 3,545
  • بازدید سال : 9,934
  • بازدید کلی : 14,234,633