loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 58 1394/03/12 نظرات (0)

پوگبا: بارسلونا بهترین تیم جهان است

پوگبا: بارسلونا بهترین تیم جهان است؛ برای قهرمانی به کمی شانس نیاز داریم
پل پوگبا می گوید که هیچ کس نمی داند که چه اتفاقی در فینال لیگ قهرمانان اروپا رخ خواهد داد.

 بانوی پیر در تاریخ 6 ژوئن در برلین به مصاف بارسلونا خواهد رفت و پل پوگبا می گوید که با کمی شانس تیمش می تواند در این دیدار موفق باشد.

این هافبک 22 ساله در مصاحبه با Sky Sport Italia گفت: "شما به مقداری شانس در مقابل بارسلونا نیازمندید. شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی ممکن است در یک فینال رخ دهد. یک کارت قرمز و یا یک پنالتی ممکن است سرنوشت بازی را تغییر دهد. ما یک فصل بسیار خوب را سپری کرده ایم و تنها فینال لیگ قهرمانان باقی مانده است. من امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و من بهترین بازی ام را انجام دهم."

همچنین پل پوگبا در مصاحبه با روزنامه L’Equipe فرانسه در مورد بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "این رویایی است که به حقیقت می پیوندد. همه ما می دانیم که بارسلونا با چه سبکی بازی می کند. آن ها دارای بهترین خط حمله جهان هستند. شما می توانید از تمام روش های تاکتیکی جهان استفاده نمایید، اما این چیزی نیست که شما رو به سمت پیروزی سوق دهد."

"شما نیاز دارید بازی تهاجمی انجام دهید و همچنین به کمی شانس نیازمندید. ما می دانیم که شانس اول قهرمانی نیستیم، اما تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهیم گرفت. این یک فینال است، شما نمی دانید چه اتفاقی در آن خواهد افتاد."

پوگبا در مورد لیونل مسی گفت: "مسی، مسی است و احتمالا بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. ما می دانیم بارسلونا یک تیم بزرگ و بهترین تیم جهان است، اما ما در فینال هستیم و چیزی برای از دست دادن نداریم."

بارسلونا با وجود محرومیت از تقل و انتقالات تا ژانویه، یکی از تیم هایی است که به پوگبا لینک شده است. پوگبا در این باره می گوید: "مردم آن چه را که می خواهند می توانند باور کنند. این یک فینال و یک بازی بزرگ است. من تمام ذهنم معطوف به این بازی است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. من هرگز نگفتم این آخرین بازی من برای یوونتوس خواهد بود. من در اینجا بسیار خوشحال هستم و لذت بسیاری می برم. من در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستم و همیشه می خواستم در این نوع بازی ها، حضور پیدا کنم. آیا من دوست دارم که یک روز در کنار مسی بازی کنم؟ نمی دانم!"

پوگبا با وجود فرم ایده آل ابتدای فصلش، پس از بازگشت از مصدومیت هنوز نتوانسته به فرم قبل خود بازگردد. وی می گوید: "من به خوبی ریکاوری کرده ام. من نسبت به سه بازی اولم پس از بازگشت احساس بهتری دارم. من همیشه از توصیه های الگری بهره برده و در بازی از آن استفاده می کنم. این روش فوتبالی من است. من با 100 درصد آمادگی 90 دقیقه در مقابل بارسلونا بازی خواهم کرد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 278
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,766
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,484
  • بازدید ماه : 8,484
  • بازدید سال : 14,873
  • بازدید کلی : 14,239,572