loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 64 1394/03/14 نظرات (0)

ستاره خط حمله بروسیا دورتموند که علی‌رغم تمایل بایرن مونیخ به جذب وی، در وست‌فالن ماند و قراردادش را با تیم شهرش تمدید کرد می‌گوید از این تصمیم پشیمان نیست.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، مارکو رویس امروز در مصاحبه‌ای به سوالات خبرنگار "بیلد اشپورت" پاسخ داد.

آقای رویس، شما با شکست برابر ولفسبورگ در برلین، سومین جام را هم از دست دادید.
-مسلما فصل بسیار ناامیدکننده‌ای بود. ما به هر قیمتی قهرمانی جام حذفی را می‌خواستیم اما موفق نشدیم؛ اما اینکه از این اتفاق نتیجه می‌گیرند که من یا ما دیگر هیچ جامی با دورتموند نخواهیم برد، حرف مفت است.

اما آیا در حال حاضر واقعیت غیر از این است؟
-ما در این دیدارهای نهایی با حریفان معمولی که اتفاقی به این مرحله رسیده‌اند سر و کار نداشتیم. اما راستش هر سه بازی نهایی می‌توانست نتیجه‌اش جور دیگری رقم بخورد. مثلا اگر من روز شنبه بازی را 2 بر 0 می‌کردم، اصلا روند مسابقه جور دیگری پیش می‌رفت.

مشکل کجا بود؟
-شاید زیاد تعلل می‌کردم و قبل از حرکت بیش از حد فکر می‌کردم. واقعیت این است که من باید توپ را وارد دروازه یمی‌کردم، بدون اگر و اما. باید راهم را می‌رفتم و بازی را 2 بر 0 می‌کردم؛ بعد همه چیز عوض می‌شد. در مجموع تیم ما می‌تواند بهتر از اینها بازی کند.

شما قراردادتان با بروسیا دورتموند را تا سال 2019 تمدید کردید. در این مدت اخیر بخاطر این تصمیم پشیمان نشدید؟
-اصلا و ابدا. چرا باید پشیمان باشم؟ من مدت زیادی راجع به این تصمیم فکر کرده بودم و الان مثل قبل روی این حرف و تصمیمم هستم. می‌خواهم با دورتموند قهرمان شوم و یقین دارم این اتفاق در سال‌های پیش رو رخ خواهد داد.

آیا بایرن و ولفسبورگ از دورتموند جلو زده‌اند؟
-در حال حاضر بهتر است واقعا حرفی از بایرن نزنیم، چونکه در فصلی که گذشت ما اصلا در حد و اندازه آنها نبودیم. در فصل تابستان قرار است یک دگرگونی در مجموعه تیم ما اتفاق بیفتد. مربی جدید کارش را آغاز خواهد کرد و خیلی چیزها عوض خواهد شد. اما همچون همیشه این را باید یک فرصت تازه دانست. مطمئنم که در فصل آتی تیمی با قابلیت بسیار بالا خواهیم داشت. مسئولان باشگاه از این بابت به من اطمینان داده‌اند. همه چیز بستگی به خودمان دارد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 260
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,297
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,015
  • بازدید ماه : 6,015
  • بازدید سال : 12,404
  • بازدید کلی : 14,237,103