loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 39 1394/03/15 نظرات (0)

مدافع برزیلی بایرن در مصاحبه با وبسایت بوندسلیگا از اشتباهاتش در فصلی که گذشت سخن گفت.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، دانته جزو آن دسته از بازیکنان بایرن بود که فصل قبل بارها مورد انتقاد قرار گرفت و حتی خبرهایی از مذاکره وی با منچستریونایتد درمورد ترک مونیخ و رفتن به جزیره منتشر شد اما او امروز به وبسایت بوندسلیگا گفت که از حضورش در بایرن بسیار رضایت دارد. 
وی گفت:" من از حدود سه سال پیش اینجا هستم و هر روز که می‌گذرد این احساس را دارم که چقدر خوش‌شانس بوده‌ام که اجازه بازی در چنین باشگاه بزرگی را دارم. از هر روز بودنم در اینجا لذت می‌برم. فکرش را بکنید: از زمانی که من در کنار این تیم هستم، هر سال حداقل تا نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ و جام حذفی بالا رفته‌ایم و در بوندسلیگا هم پیاپی قهرمان شده‌ایم. بهتر از این مگر می‌شود؟ قهرمان شدن در بوندسلیگا ابدا آسان نیست و حتی دشوارتر از چیزی است که شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند. کاملا کاملا فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. من برای موفقیت این تیم همه کار خواهم کرد و می‌خواهم آینده‌ام همینجا باشد."
این بازیکن 31 ساله درمورد اشتباهاتش در فصلی که گذشت افزود:" چند اشتباه مرتکب شدم از جمله در دور رفت مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ در برابر پورتو که به شکست 3 بر 1 ما منجر شد. همیشه بعد از چنین اشتباهاتی به هر قیمتی تلاش می‌کنم آن را جبران کنم، اما همیشه امکانش را پیدا نمی‌کنم چونکه مربی ممکن است تصمیم بگیرد بعد از ان از بازیکنان دیگری استفاده کند. مثلا بعد از اشتباهی که گفتم برای بازی برگشت روی نیمکت نشستم ولی برای ژابی و جرومی بسیار خوشحال شدم، چونکه بعد از بازی رفت که موجی از انتقادات به سمتشان روانه شد، در بازی برگشت جواب بسیار خوبی به این موج دادند."
وی درمورد رقابت بین بازیکنان تیم هم اظهار داشت:" هرچند تعداد بازیکنان زیاد است و رقابت شدیدی وجود دارد، هیچ کس از دیگری برتر نیست. در رختکن فضای بسیار خوبی حکمفرما است. من در همه بازی‌ها از ابتدا به میدان نرفتم اما از مجموع زمان‌هایی که در ترکیب قرار گرفته‌ام راضی هستم. باید به تصمیم سرمربی احترام گذاشت و من همواره این کار را می‌کنم. مربی هم می‌داند که تا زمانی که به وجودم در تیم نیاز باشد، هر زمان بخواهد می‌تواند روی من حساب کند. درست است که در همه پست‌ها رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان وجود دارد، اما از آنجا که تقریبا هر سه روز یک بازی داریم، به همه بچه‌ها فرصت بازی می‌رسد. مسلما هر بازیکنی دوست دارد در همه دیدارها به میدان فرستاده شود، اما این غیرممکن است. به همین علت هم من از وضعیتم احساس رضایت دارم."

 


 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,665
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,383
  • بازدید ماه : 6,383
  • بازدید سال : 12,772
  • بازدید کلی : 14,237,471