loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 103 1394/03/16 نظرات (0)

نیمار: پسرم طرفدار بوفون است

نیمار: پسرم طرفدار بوفون است؛ امیدوارم گل قهرمانی را بزنم
در ادامه و به نقل از وب سایت AS کنفرانس مطبوعاتی نیمار فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا را پیش از مسابقه شنبه شب برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مرور می کنیم.

بارسلونا مدعی قهرمانی است: در فوتبال صحبت از مدعی بسیار دشوار است. ما در بازی فردا 90 دقیقه فرصت داریم تا توانایی های خود را نشان داده و پیروز  شویم، اما در یک چنین مسابقه ای امکان وقوع هر اتفاقی هست و نمی توان از یک مدعی حرف زد. ما اگر از یوونتوس بهتر باشیم پیروز شده و جشن قهرمانی می گیریم. 

پسرتان طرفدار بوفون است؟ یوونتوس تیم فوق العاده ای است و ما بازی بسیار دشواری را پیش رو خواهیم داشت. بوفون یکی از برترین دروازه بانان تاریخ دنیای فوتبال است. پسرم در پلی استیشن همواره با او بازی می کند و اگر فردا برابرش گلزنی کنم زیاد خوشحال نخواهد شد (می خندد)

رسیدن به فینال لیگ قهرمانان: از کودکی بارها رویای حضور در این مسابقه را داشتیم و امیدوارم بتوانم با گلزنی به قهرمانی تیم کمک کنم. البته که حتی اگر پیکه هم گل بزند (پیکه در کنار او در سالن کنفرانس نشسته است) باز هم خوب خواهد بود ( می خندد)

مهم ترین بازی زندگی: من در فینال های فراوانی بازی کردم، اما بازی فردا مهم ترین آن ها خواهد بود. این مسابقه رویای کودکی ام بود و من تمام تلاش خود را برای لذت بردن از بازی و پیروزی برابر یووه خواهم کرد.

مثلث خط حمله به همراه سوارز و مسی: آن ها دو بازیکن با استعداد فراوان و در بالاترین سطح ممکن هستند. ما در بیرون از زمین رابطه و دوستی فوق العاده ای داریم که به حضورمان در داخل زمین کمک بسیاری کرده است و امیدوارم فردا به همراه شان سال فوق العاده مان را تکمیل کنیم.

دریبل های نمایش برابر حریفان: همواره تلاش کرده ام که با گل ه، پاس گل و حرکات هایم به تیم کمک کنم. این شیوه بازی من است  قرار نیست که به خاطر کسی آن را تغییر دهم. 

آیا این باشگاه به سایر تیم ها درس فوتبال می دهد؟ سوال دشواری است. واقعا نمی دانم اما چیزی که از آن مطمئنم این است که بهتر است همواره در کنار این بازیکنان فوق العاده بازی کنید تا در برابرشان. من این را به وضوح در ژاپن (دیدار سانتوس و بارسلونا در فینال جام باشگاه های جهان سال 2012) فهمیدم.

برترین بازیکنان تاریخ برزیل نظیر رونالدو و پله هیچگاه فاتح این جام نشده اند: بازی در فینال یک آرزو برای همه است. من از شش یا هفت سالگی به بازی در این دیدار فکر می کردم و حالا می توانم که قهرمان آن شوم. من در بهترین دوران فوتبالی ام به سر می برم و با این که کار بسیار دشواری است امیدوارم که پس از بازی فردا بتانم به جام بوسه بزنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,073
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 7,593
  • بازدید کلی : 14,232,292