loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 31 1394/03/18 نظرات (0)

خاویر هرناندس، مهاجم منچستریونایتد عنوان کرد که دوست دارد به رئال بازگردد ولی در صورتی که به او به اندازه کافی بازی برسد.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، هرناندس که در حال حاضر در اردوی تیم ملی مکزیک به سر می‌برد، پس از یک فصل حضور در مادرید به صورت قرضی ، با پایان قراردادش به منچستریونایتد بازخواهد گشت. او عنوان کرد که اولویت اولش، زمان بازی است و به باشگاهی می‌پیوندد که بیشتر به او بازی برسد.

او در پاسخ به اینکه آیای تمایلی برای بازگشت به مادرید دارد یا نه گفت:" بله ولی به تیمی خواهم رفت که بیشتر به من بازی برسد. اگر آن تیم منچستریونایتد یا هر تیم دیگری باشد، خوشحال خواهم شد. اولویت اول من، بالاتر از هر چیزی، زمان بازی است. بریا رئال تاریخی مشخص شده که تا آن موقع، با پرداخت رقمی مشخص می‌تواند من را بخرد. در حال حاضر، آنها مثل هر باشگاه دیگری برایم هستند و من بازیکن منچستریونایتد محسوب می‌شوم، این واقعیت است."

با وجود اینکه فان خال اجازه جدایی او از منچستر را داد، هرناندس همچنان به دنبال راهی برای بازگشت به ترکیب اصلی فان خال است. او گفت:" شرایط حالا عوض شده است. تیم در چمپیونزلیگ حضور دارد، تعداد بازی ها بیشتر شده و فرصت برای بازی کردن بیشتر می‌شود. فکر می‌کنم شانس خوبی برای بازی کردن در یونایتد دارم."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 241
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,075
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,793
  • بازدید ماه : 4,793
  • بازدید سال : 11,182
  • بازدید کلی : 14,235,881