loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 52 1394/03/18 نظرات (0)

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، از رحیم استرلینگ، مهاجم جوان لیورپول، خواست در مقابل ‏انتقادات پوست کلفت تر باشد.‏

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، استرلینگ برای تمدید قرارداد با لیورپول به مشکل خورده و همین مسئله ‏انتقادهای زیادی را از او به همراه داشته است. او در دیدار دوستانه امروز انگلیس مقابل ایرلند هم توسط ‏گروهی از هواداران لیورپول که در ورزشگاه بودند، هو شد.‏‎ ‎
هاجسون که خود در زمان حضور روی نیمکت قرمزها، رابطه خوبی با رسانه های محلی نداشت، تایید ‏کرد که این فشارها روی استرلینگ بیش از اندازه است.‏
او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم او دوران بدی را سپری می کند. فکر می کنم او تا حالا تلاش کرده ‏با فوتبالش جواب انتقادها را بدهد. فکر می کنم او به این دیدار نیاز داشت تا بفهمد وقتی در بهترین شرایط ‏نیست، باید بیشتر تلاش کند و بیشتر از الان، پوست کلفت باشد."‏
‎ ‎من به استرلینگ اعتماد دارم. بازیکنان روبوت نیستند. او چند حرکت خوب انجام داد اما شاید امروز در ‏بهترین فرمش نبود. ما هنوز راهی طولانی در پیش داریم و من هنوز اعتقادم به استرلینگ را از دست ‏ندادم."‏
برچسب ها هاجسون انگلیس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 194
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,913
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,044
  • بازدید ماه : 2,044
  • بازدید سال : 8,433
  • بازدید کلی : 14,233,132