loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 42 1394/03/18 نظرات (0)

نیمار، ستاره بارسلونا به تمجید از تیمش پس از قهرمانی در اروپا پرداخت و گفت که این بزرگترین جشنی بوده که در آن حضور داشته است.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، مهاجم 23 ساله شب گذشته موفق شد تیر خلاص را بر پیکره یوونتوس بزند و به همراه تیمش، جام سوم را به دست آورد. پس از سه گانه سال 2009، این دومین سه گانه ی تاریخ بارسلونا بود و نیمار از کسب آن ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:" خیلی خوشحالم که بخشی از این تاریخ سازی بودم. فکر می‌کنم دیگر چیزی برای به دست آوردن وجود نداشته باشد دیگر شما (رسانه‌ها) نمی‌توانید چیزی به من بگویید. احساسات ویژه ای دارم، احساس ویژه ی تبدیل شدن به یک قهرمان با این تیم عالی، ولی اینجا متوقف نخواهم شد. گریه کردم زیرا تمام سختی هایی که کشیده بودم از ذهنم عبور کرد. لحظات بسیار خوبی را سپری کردم ولی مسلما امروز بهترین لحظه ی دوران فوتبالم بود."
برچسب ها نیمار بارسا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 286
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,974
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,692
  • بازدید ماه : 8,692
  • بازدید سال : 15,081
  • بازدید کلی : 14,239,780