loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 58 1394/03/20 نظرات (0)

دنی آلوس روز گذشته بر خلاف تصورات، قرارداد خود با بارسلونا را دو سال دیگر تمدید کرد.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، این اتفاق در حالی رخ داد که آلوس ماه گذشته در کنفرانسی خبری، به شدت از پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا و قدرنشناسی های مدیران باشگاه گلایه کرده بود. 

ژاوی هرناندز که به تازگی از بارسا جدا و راهی السد قطر شده است، در همین رابطه به اسپورت گفت:" باید تایید کنم که تمدید قرارداد آلوس، یک سورپرایز برای من بود و از این مساله شگفت زده شدم. صادقانه بگویم که انتظار این خبر را نداشتم. 
بعد از نشست خبری قبلی آلوس که به نوعی تایید کننده اخبار جدائیش از بارسا بود، تصور می کردم که پس از جشن قهرمانی سه گانه، او خبر خداحافظی اش را اعلام خواهد کرد.به خودم می گفتم که او امکان ندارد که در بارسلونا به فوتبالش ادامه دهد. 

دنی به ما گفته بود که هنوز در مورد آینده اش تصمیم مشخصی نگرفته است. در طول مراسم به او گفتم که هیچ جا برای او بهتر از بارسلونا نیست و او باید بماند. حالا بسیار خوشحالم که او با بارسلونا تمدید کرده است. 
دنی 32 سال سن دارد و هنوز می تواند برای بارسا مهره مفیدی باشد. او فصل گذشته یک مدافع موثر برای بارسا بود و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت."

 

برچسب ها ژاوی السد ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 261
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,544
  • بازدید ماه : 3,544
  • بازدید سال : 9,933
  • بازدید کلی : 14,234,632