loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 72 1394/03/21 نظرات (0)

آلوز: مسی به من گفت که در بارسلونا بمانم

آلوز: مسی به من گفت که در بارسلونا بمانم؛ به خاطر حضور انریکه تمدید کردم
دنی آلوز، مدافع برزیلی بارسلونا تاکید می کند که امید دادن لیونل مسی، از دلایل ادامه کارش در بارسلونا بوده است.

 به گزارش Goal.com، دنی آلوز افشا کرد که لیونل مسی، نقشی کلیدی را در ماندگاری او در بارسلونا ایفا کرده است. این درحالی است که این مدافع برزیلی، پس از کسب سه گانه به همراه بارسلونا قصد داشت این باشگاه را ترک کند، اما چند روز پیش، با تمدید قرارداد خود در این باشگاه ماندگار شد. وی در این باره گفت: 

مسی به من گفت، دنی بمان، کجا را بهتر از بارسلونا پیدا می کنی؟ مدت ها پیش، ما در مورد مزیت های باشگاه با یکدیگر صحبت می کردیم. در مورد اینکه شهر، چه چیزهای زیبایی دارد. هوا چقدر خوب است و تمام خوبی هایی که بارسلون دارد. مسی و من، تقریباً یک سال پیش چنین صحبت هایی را با هم انجام دادیم و در نهایت، به این نتیجه رسیدیم که نمی توان جایی را بهتر از بارسلونا پیدا کرد. همانگونه که در جشن قهرمانی گفتم و پیشتر نیز بارها به این موضوع اشاره کرده ام، تنها به جایی خواهم رفت که عاشق آن باشم. مدتی شک داشتم که آیا در اینجا احساس خوبی دارم یا خیر، اما در چند روز اخیر، به من ثابت شد که بیشتر مردم من را دوست دارند و برای من احترام و ارزش قائل هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتم که بمانم. من همیشه قلبم را دنبال می کنم، و به همین دلیل، علیرغم پیشنهادهای زیادی که داشتم، تصمیم گرفتم بمانم و به باشگاه کمک کنم. 

دنی آلوز، مدافع 32 ساله بارسلونا، در ادامه در مورد لوییس انریکه نیز گفت:

لوییس انریکه کسی است که وقتی شک ها در مورد من زیاد بود، به من فرصت بازی داد. در ابتدای فصل، زمانی که من داشتم به رفتن یا ماندن فکر می کردم، او به من چیزی را گفت که ترک کردن باشگاه را برایم غیر ممکن کرد. او گفت، دنی، با ما بمان، چرا که در این فصل ما از پیروزی های متوالی خود لذت می بریم. این جمله از لوییس انریکه روی من تاثیر گذاشت و به من انگیزه داد. من هم قراردادم را تمدید کردم، چرا که انریکه هم تمدید کرد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 244
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,977
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,695
  • بازدید ماه : 4,695
  • بازدید سال : 11,084
  • بازدید کلی : 14,235,783