loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 41 1394/03/21 نظرات (0)

ژاوی: انتظار نداشتم آلوز قراردادش را تمدید کند

ژاوی: انتظار نداشتم آلوز قراردادش را تمدید کند
هافبک بارسلونا تایید کرد که هم‌تیمی برزیلی‌اش در آستانه خروج از بارسلونا بوده است.

به گزارش Goal.com، ژاوی ادعا می کند که انتظار تمدید قرارداد از دنی آلوز را نداشته است. هرچند این اسطوره کاتالونیا می گوید که از ماندن لوییس انریکه در باشگاه، مطمئن بوده است. ژاوی که به تازگی وارد قطر شده است و با باشگاه السد این کشور قرارداد بسته است، در رابطه با این موضوع، گفت:

واقعاً موضوع شگفت انگیزی برای من رخ داد. صادقانه بگویم، اصلاً انتظار اینکه دنی آلوز بخواهد قراردادش را با بارسلونا تمدید کند را نداشتم. پس از کنفرانس مطبوعاتی، به نظر می آمد او درحال اعلام جدایی اش از باشگاه است و ناراحت به نظر می رسید. همچنین من فکر می کردم جشن قهرمانی سه گانه، به منزله خداحافظی او با هواداران است. به خودم گفتم که همکاری او با باشگاه، دیگر ادامه پیدا نمی کند. او به ما گفت که هنوز در مورد آینده اش در باشگاه مطمئن نیست و من به او گفتم که باید در باشگاه بماند، چراکه در هر صورت، ماندن او در باشگاه برای بارسلونا بهتر خواهد بود. درحال حاضر، او 32 ساله است و همچنان می تواند به باشگاه کمک کند. من برای او و بارسلونا بسیار خوشحالم. او یک مدافع قابل اعتماد است که فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.  

علاوه بر دنی آلوز که در روزهای گذشته قرارداد خود را تمدید کرد، لوییس انریکه نیز در بارسلونا ماندنی شد، ژاوی، در ادامه صحبت های خود در مورد این سرمربی موفق افزود:

اگر بخواهم راست بگویم، در مورد ماندن لوییس شک داشتم، اما اگر جای او بودم، بدون شک در بارسلونا می ماندم. او یک رهبر خوب برای تیم ماست. در فصل گذشته، سه جام برای باشگاه گرفت و تاریخ ساز شد. چیزی که می تواند یکی از بهترین دست آوردهای تاریخ باشگاه باشد. به غیر از جام هایی که او آورده است، قدرت رهبری او بی نظیر است و همین موضوع به باشگاه کمک می کند. او یک شخصیت قدرتمند است، کسی که برچسب خود را روی ترکیب تیم زده است. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 285
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,372
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,090
  • بازدید ماه : 9,090
  • بازدید سال : 15,479
  • بازدید کلی : 14,240,178