loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 76 1394/03/22 نظرات (0)

ابراهیموویچ: من بازیکن پاریسن ژرمن هستم

ابراهیموویچ: من بازیکن پاریسن ژرمن هستم؛ لیگ قهرمانان اهمیتی برایم ندارد

 

مهاجم سوئدی باشگاه پاریسن ژرمن می گوید خیلی به شایعات انتقالش به میلان علاقه مند نیست.

 به گزارش اسکای، زلاتان ابراهیموویچ در جریان کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی سوئد و مونته نگرو، در مورد بازگشت به میلان به خبرنگاران گفت:

من متعلق به پاریسن ژرمن هستم. هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده و در حال حاضر بازیکن PSG محسوب می شوم. پس از آن شما نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد اما این شرح وضعیت کنونی است.  ما در پاریس، فصل خیلی خوبی داشتیم.  در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد اما من بازیکن این تیم هستم. نمی دانم شایعات رفتن من به میلان، از کجا نشات می گیرد. 

لیگ قهرمانان اروپا؟  این تورنمنت خیلی برای من مهم نیست. من ترجیح می دهم در تیمی بازی کنم که از حضور در آن لذت ببرم. من اغلب با آدریانو گالیانی صحبت می کنم. پس از رفتنم به پاریس، کمی از هم دور شدیم اما دوباره این جریان، راه افتاد. اگرچه من می دانم شما خبرنگاران سوئدی هم مثل سایرین هستید و از مطرح کردن این موضوع، قصدی دارید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 256
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,192
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,910
  • بازدید ماه : 3,910
  • بازدید سال : 10,299
  • بازدید کلی : 14,234,998