loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 45 1394/03/27 نظرات (0)

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، حضورش در انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه به طور ‏رسمی اعلام کرد.‏

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، لاپورتا بین سال های 2003 تا 2010 ریاست بارسا را برعهده داشت، و در این ‏مدت، این باشگاه 4 قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد.‏
لاپورتا با در پیامی ویدئویی گفت:" هماطور که می دانید، من برای انتخابات ریاست بارسا نامزد خواهم ‏شد. من تلاش خواهم کرد بارسا را به باشگاهی برای همه تبدیل کنم. باید بگویم که بیش از همیشه برای ‏اینکه رئیس این باشگاه باشم، آماده هستم.‏
اکنون تجربه بیشتری دارم. من هم اشتباهاتی داشتم اما اصول کاری ام مثل قبل است. برای من، این باشگاه ‏فراتر از یک باشگاه است. این باشگاه نمونه ای است که براساس یوهان کرویف، لا ماسیا، کاتالونیا و ‏یونیسف بنا شده است. ‏
من از این مدل با تمام قوا دفاع خواهم کرد. من برای سال ها، از حمایت هواداران بارسا برخوردار شدم و ‏از صمیم قلب از شما تشکر می کنم. من بیش از همیشه به کمک شما نیاز دارم."‏
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,127
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,845
  • بازدید ماه : 3,845
  • بازدید سال : 10,234
  • بازدید کلی : 14,234,933