loading...
رئال نیوز
آروین بازدید : 72 1394/04/07 نظرات (0)

پس از اخراج کارلو آنچلوتی شایعه جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به منچستریونایتد مطرح شد، تیمی که 6 فصل برایش بازی کرد و در سال 2009 در ازای 80 میلیون پوند به رئالی‌ها پیوست.

رونالدو اما در گفت‌و‌گو با روزنامه ورزشی «آبولا» پرتغال در خصوص شایعات مطرح شده گفت: در هفته‌های اخیر به استتثنای امروز با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام و تنها می‌خواهم اخبار نادرستی که به منظور به چالش کشیدن رابطه من و رئال‌مادرید نوشته شده را تکذیب کنم.

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید تصریح کرد: من از بودن در رئال‌مادرید خیلی خوشحالم و تمرکز کافی دارم و مطمئنم که فصل مملو از موفقیتی را در پیش داریم. یک بار دیگر تأکید می‌کنم که من در بهترین باشگاه جهان هستم و با بهترین باشگاه جهان می‌خواهم بار دیگر به قهرمانی برسم.

کاپیتان 30 ساله تیم ملی پرتغال تأکید کرد: زمانی که در تعطیلات بودم با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم. محترمانه از شما خواهشمندم که به اخبار نادرست دامن نزنید و کمی مرا به حال خودم بگذارید. من و رئال‌مادرید با یکدیگر مشکلی نداریم و اوضاع خوب است.

برچسب ها رونالدو , رئال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 6,937
  • بازدید کلی : 14,231,636